關慧玲
關慧玲
關慧玲

貓餅罐「常滿」

2009/01/25 01:19:24 網誌分類: 未分類
25 Jan

做了七七四十九樣工作之後,終於收爐回家準備過年。買了一個「常滿」揮春回家,貓爺們的貓餅罐,一定要祝願「常滿」呢。

 

 

{#IMG_2819cny1.jpg}

 

把貓餅倒滿,意思意思。注意,阿寶正忙於吃散落地板上的貓餅。

{#IMG_2827cny2.jpg}

 

倒滿了,米米一馬當先踩上去,打個印。

{#IMG_2841cny3.jpg}

 

 

{#IMG_2869cny4.jpg}

 

 

哈,肥仔米因為吃得多,又有令人笑到震的場面發生,欲知後事,等等....下回分解。

祝大家過一個人貓平安的新年,貓餅罐「常滿」。

 

回應 (12)
我要發表
2009/01/30 14:16:31 回覆

Joe,

都有人派利是比Miu Miu呀!! 我都有封利是佢哋, 波波都有架,佢哋d利是已經儲咗十幾年, 好多好多喇!! {#icon9}

2009/01/30 12:57:59 回覆

CatCat,睇到三兄妹的相,成個餅印,大佬都幾靚仔呀!有上天的眷顧和妳無私的付出及幫助,才有這 "全貓幅"既場面呢。

年初一,我都有帶貓豬去拜年(只是到我奶奶家),見到姑婆和姨婆一家,地都讚佢又靚仔又乖,她們還給貓豬利是呢.MIU MIU去拜年冇癩尿,有無收到利是呀?

妳可以多DMIU MIU出街啦。

2009/01/27 18:28:55 回覆

肥雞媽咪,

BORGEE 和 嗡嗡 是同一胎, 隔離GARFIELD仔係佢哋爸爸, 不過佢哋媽咪年前走咗, GARFIELD成為帶女洪郎~多謝您哋讚佢哋靚, 有D慚愧, 其實我每日都唔係用好多時間照顧佢哋. Garfield仔未結紮之前, 已經有寵物店想扮名種貓搵佢配種, 但我覺得唔人道, 所以冇應承, 其實嗰胎仲有一隻虎紋貓, 不過波波當時唔識擔貓B, 所以............

關小姐,

噚日帶MIU MIU去拜年, 佢竟然冇癩尿, 好好彩, 如果由今日開始佢出街唔癩尿就好喇!~~ {#icon31}

如果我當時搵唔倒嗰間診所, 我就搵唔倒大佬, 所以真正幫佢嘅係個天!! {#icon66}

關慧玲
關慧玲 2009/01/27 14:16:14 回覆

catcat,

見到大佬張相,真係好感動,佢好靚又好乖,多得你一念之仁,牠才有今日呢。你隻隻貓都好靚,得閒記得俾多啲相我哋睇呀。同佢哋開咗年未??哈。

2009/01/26 12:19:19 回覆

Cat Cat,

嘩!見到妹妹, 蕃薯仔同大佬呢張 "全貓幅", 真係令人會心微笑呀 {#icon0}, 牠們定是心廣體胖, 很可愛, 樣子也開始富泰了, 好幸福呀 {#icon26}. 即使是 "大佬", 雖然是劫後餘生, 但看得出牠對人信任的眼神, 必是貓主為牠付出了無盡的愛心和耐性吧, 代表貓友感謝貓主和你呀 {#icon30}! "BORGEE" 和 "嗡嗡" 是同一胎嗎? 很似樣, "garfield" 好好笑,成件名貴fur咁,牠們全都好Cute, 妳必是個好主人呀.  

ha ha, 我看到有人用"椂油葉"幫貓寶貝抺身, 我昨晚都 "拿拿林" 去買"椂油葉", 因為我的貓咪還未夠6個月, 身體較弱, 希望所有貓咪牛年都好健康啦.

慧玲, 妳的"常滿"貓罐非常有創意和福氣, 我都有做, 呼籲各貓迷響應, 祝各貓咪牛年吃飽,玩飽又睡飽 {#icon85}!!!

2009/01/26 02:41:46 回覆

祝願 新年快樂, 心想事成, 喵喵和你身體健康~~ ^^

2009/01/25 23:37:37 回覆

這是難得的一張全家福貓相~~ {#icon85}, 祝大家一團和氣!!

左起:GARFIELD, BORGEE(後面), 嗡嗡, 蕃薯, MIU MIU 

{#200901252323523367.jpg}

2009/01/25 23:21:46 回覆

這是劫後餘生的大佬

{#IMG_1479.JPG}

黑色:妹妹, 灰色:蕃薯仔, 卡其:大佬

{#IMG_1477.JPG}

2009/01/25 17:54:01 回覆




祝福你新的一年
萬事勝意、身體健康、一帆風順
大吉大利、財源廣進、步步高陞!!!

2009/01/25 17:34:26 回覆

我屋企d老鼠仔同龍貓仔,都會比利是佢地,不過初一都未到,d壓歲錢就比龍貓仔扯左入籠分左c,我仲記得,之之都係張20蚊中間咬一個大洞..... {#icon8}

2009/01/25 14:28:09 回覆

我以為我用"椂油葉"幫我的貓寶貝抺身,讓牠們來年都健健康康,已經是夠搞笑,估不到慧玲的"常滿"貓罐也很有創意呢!!!

 

2009/01/25 02:49:55 回覆

祝各位牛年貓肥屋潤!

 

 

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}