關慧玲
關慧玲
關慧玲

貓私語——貓頸圈的神奇效用

2009/01/30 00:00:00 網誌分類: 寫作
30 Jan
我不喜歡為貓們戴任何東西,因為貓十分注重自由意志,放甚麼到牠們身上,都很介意。但說到控制阿寶的情緒,頸圈卻十分有用。

   阿寶有點神經質,常常突然在家裏狂跑,像有鬼追似的,有時又把自己的尾巴當敵人,先撲後咬咬到流血。試過為牠戴太空罩,但長期不能舔毛,也太慘了吧?

   我記起牠穿上貓衫時動也不動的情景,忽發奇想,如果給牠戴個頸圈,讓牠感覺有所約制。驚牠不喜歡又怕牠發癲,於是常偷偷望牠,看牠會不會發作,牠似乎又變回那隻乖巧親和的貓,連二號仔都可以跟牠疊住睡。

   我望阿寶,發覺牠也望住我,可能牠覺得,神經質的是我吧?

  關慧玲

  

回應 (32)
我要發表
2009/02/05 13:49:44 回覆

sammisp821,

dong dong 點呀? 保護遺棄動協會方面有冇消息呀 ? 如果講明會有人助養, 收留佢嘅機會會唔會高 D 呢 ?

2009/02/04 19:33:24 回覆

關小姐, 點解寶爺咁搞笑嘅, 好似拍戲俾人點穴咁呀? 坐定定, 俾我見到實笑死 ! {#icon8}起初重以為佢係乖, 原來一場誤會, 不過佢整損個口小心食嘢會整痛佢老人家, 到時唔知邊個唔好彩做咗寶爺嘅出氣袋啦 ! 真係"老貓有火", 厲害 ! {#icon45}

關慧玲
關慧玲 2009/02/04 12:59:16 回覆

各位,

阿寶好傻,著衫仔後唔會郁,我驚佢唔去廁所咋,今朝除了一陣,返工前才著番。

2009/02/04 12:32:59 回覆

慧玲姐姐,希望阿寶的嘴角快D好番啦,真係有難度,佢著衫又唔可以舔毛清潔,但係戴頸圈或著衫可醫神經質.不過天氣暖番,可以比薄D斗蓬衫佢著,甘熱.......搵條軟身既布或絲帶束在頸上,起碼唔會擦損嘴丫,質地軟身或者無甘易卡住呢﹗

2009/02/04 10:09:10 回覆

Garfield仔當初就係咁樣同阿寶一樣, 以後都冇再用頸圈~~ {#icon25}

2009/02/04 10:06:09 回覆

關小姐,

大仔細個時都試過, 不過佢係舔心口 D 毛時卡住條貓虱帶係個口度, 嚇死我, 即刻想同佢除咗條帶, 佢驚到係咁掙扎, 又驚整親佢D牙, 攪一輪先除到, 以後唔敢啦 ! {#icon24}

不過天氣開始回暖, 重同阿寶著衫 ? 又唔可以舔毛清潔 , 怕唔怕佢唔開心 ? 唉 ! 佢哋真係令我哋又開心又擔心, 難怪人說 "養兒一百歲, 長憂九十九" ! {#icon45}

關慧玲
關慧玲 2009/02/03 23:06:10 回覆

sinsinho,

今日發生了驚險的意外。阿寶的頭仔太細了,頸圈鬆了少少,牠在抓痕時不慎將頸圈向前移,卡在口中動彈不得,牠拼命掙扎,好在我在家,立即幫牠解了......牠兩邊嘴角因為大力掙扎,擦損了些。

如果我返了工,如果不及時幫到牠......我不敢再想下去。

不再給牠戴頸圈了,給牠換了件衫仔 {#icon31}

關慧玲
關慧玲 2009/02/03 22:56:11 回覆

caroline,

阿b好嗎?牠肯食嘢太好了。辛苦你啦。

2009/02/03 17:59:12 回覆

Sinsinho,其實我有了貓豬真係開心左好多,雖然每日我花唔小時間打理佢,唔緊要啦,佢係我個仔嘛!希望重岩著啦(肚位係像筋)

 

2009/02/03 16:49:41 回覆

Joe,

貓豬件斗蓬好特色, 有層次, 又漸變色, 妳都花好多心機, 好靚 ! 難得貓豬欣賞妳, 任妳舞, 見到妳哋好開心 ! 不過件斗蓬出年重啱唔啱著呢 ? {#icon1}

2009/02/03 16:31:45 回覆

joe,

我都希望果d亂咁遺棄動物既人會有報應!

2009/02/03 16:30:48 回覆

其實或者我應該將呢個email send埋去保護遺棄動物協會都好,好似你咁講,我唔帶得佢返屋企,我都可以助養佢,唔該晒你呀

2009/02/03 16:29:50 回覆

關小姐, 其實大仔細個嗰時都試過一段短時間會好似阿寶咁, 但後來自己好番, 冇事啦 ! 我諗阿寶望住妳唔係以為妳神經質, 而係喺度諗, "主人妳早D 諗到呢個破解方法, 我就唔使咬傷條尾, 阿kidd就唔使俾我打啦! {#icon30}

2009/02/03 15:44:56 回覆

sammpisp821,dong dong既主人好衰呀,將佢棄之不顧,為何當天作伴或兒女般看待,今天會是"反轉豬肚",這些人不得好死呀。

雖然我得貓豬一個,但係接得佢返屋企, 就要錫佢照顧佢,一家人嘛﹗

 Cat Cat,妳那位收養左西摩犬的朋友, 我就話佢係個包容兼心地好既主人。

 

2009/02/02 19:03:24 回覆

sammisp821, 有冇試過保護遺棄動物協會, 我哋唔可以接佢返屋企啫, 但可以助養佢架 ! 最緊要人哋可唔可以收留佢同照顧佢, 可以試吓 !!

2009/02/02 18:58:23 回覆

cat cat,

如果dong dong遇到嘅主人係我哋其中一個, 包括你個朋友, 我相信呢 d 事都絕對唔會發生, 我在想, 那個所謂主人跟 " 你忍心嗎? " 那個 "人", 都是蛇鼠一鍋. 可憐嘅dong dong 現在惶惶不可終日, 陌生嘅環境, 陌生嘅同伴, 我曾在網上看過愛協有貓貓因受不了給主人遺棄, 結果不肯進食, 抑鬱至死, 好我難過..... {#icon32}希望有好心人可以幫到dong dong, 唉!

2009/02/02 16:35:53 回覆

朋友最近收養咗一隻西摩犬, 佢從來未養過大狗, 每日佢都同我訴苦, 如何每日打爛呢樣, 咬爛嗰樣, 癩屎癩尿等~~但係佢最後都為佢講好說話:佢仲細個, 慢慢教囉...我呢個朋友, 佢連一隻小強都會放走佢, 有時我都唔知話佢心地好定傻.. {#icon26}

不過如果世上多呢d人, 就唔會有dong dong呢d無辜被遺棄動物~~ {#icon8}

2009/02/02 16:14:18 回覆

咁又係,你講得岩,等佢地又老又無錢又周身病痛時比家人趕出街要訓天橋底,留番條老命去獻世. {#icon6}

2009/02/02 13:08:16 回覆

sammpisp821, 棄養 dong dong 嘅所謂"主人", 一定要長命百歲, 等佢哋老到有病, 冇錢, 又冇能力照顧自己時, 俾兒孫趕出街, 瞓天橋底來還債. {#icon6}

2009/02/01 13:57:35 回覆

所以見到dong dong咁,我都好唔開心,唔止dong dong,係呢排已經3隻金毛係咁樣比人遺棄,不論佢地有無病都好,鍾意果陣就買佢地返屋企,唔鍾意既隨手就掉出街,呢d毫無責任既所謂"主人",當然真係豬狗不如啦,因為佢地連係豬係狗都唔配做囉....長遠既唔知,依家只希望dong dong快d搵到負責人既主人,一生一世照顧佢. {#icon12}

關慧玲
關慧玲 2009/01/31 23:55:06 回覆

動物老弱傷殘就棄如敝屣,毫無責任地轉手他人,如果petshop不是有憐憫之心,dongdong的下場一樣是淪落街頭,餓死,被車子輾死......這種主人,豬狗不如。 {#icon57}

2009/01/31 16:54:01 回覆

又係我呀,關小姐,我又要借你個blog去幫狗狗搵新主人.....盡下人事,幫幫忙..

短短的幾星期,一隻又一隻金毛尋回犬的故事~這次的dongdong,究竟有沒有人可以伸出援手?!看着以下這個故事...我哭了...

如果你可義無反顧地照顧dongdong一生一世!請立即聯絡我!但在決定之前,你要清楚明白牠並非一般的狗狗...

請代廣傳,替dongdong找一個真正的家!!!

"早些日子 Dong Dong 的主人帶牠到元朗一間 Pet shop 洗白白, 就像警訊裡面的故事一樣, 主人像騙子一去不回頭, Dong Dong 就這樣成了孤兒.

Pet shop 方面為了 Dong Dong 想過很多方法, 包括 Dog Rescue 及 SAA, 都因牠要特別照顧所以未能提供協助. 亦都找過醫生, 醫生說 Dong Dong 雙眼都因「清光眼」導致失明, 是主人疏忽是不是, 在這裡我不敢也不想說. 目下這一刻我只想為 Dong Dong 找個新主人.
由於看不到東西, 一切只靠聲音及被撫摸去感受的 Dong Dong, 連日來在 Pet Shop 都被其他狗仔叫聲包圍著, 換著建康的狗可能沒有問題, 但對 Dong Dong 只會造成壓力, Pet Shop 表示 Dong Dong 情緒開始有點不穩定, 須要人撫摸才能安心.
有網友問要點照顧 Dong Dong , 要不要食藥呢?

我想由於 Dong Dong 看不到東西,一切只可以憑聽覺行事,主人每一句就是牠的眼睛,亦都只有主人在身邊才會有安全感,所以主人要好得閒吧!家裡東西可以的話都不要經常改動位置,否則牠會在家迷路的!特別是牠飲食的器具一定要放在一個地方,要令牠好方便好方便就可以去飲水(我想就算如何主人都要不時看看牠有沒有飲水吧),周圍不要有其他東西可以阻礙牠出入。

主人不在時一定要入籠,籠不要放在經常有嘈雜聲的地方,否則牠會驚的(因無了依靠又不知發生什麼事),有一點必須澄清,入籠不單是怕牠撞到東西,而是要有一個舒適安靜又相對細小的環境給牠,一切只為讓牠感到安全(空曠地方只會增加不安)。籠內必須有飲水器及可以圍繞的 cushion,個人建議放些輕音樂或什麼發燒天碟的大自然音樂也是一個選擇。

亦建議每天定時都到街上走走,不要選人多時間,晚上是最好的吧,讓牠可以有一定運動。我想初初一定要比此練習適應,主人要試試什麼樣的拖繩方法最適合牠,Dong Dong 亦要學習在不熟適環境下信賴主人一同走路,亦可以訓練牠在出外時去大大!但無論如何,主人要不時提出指令好讓牠知道前行、停步等,導盲犬小 Q 我相信沒有人沒有看過吧。要安心去留意動物行為,所有主人都應有這個學習。看上去好像有很多東西、很煩吧!外國人養貓貓狗狗時都會先問一句:Are you ready to mess? 但相對之下,如果收養 Dong Dong 的話,我想問一聲: Are you ready to clean up? 其實要做的不是花錢不花錢的東西,要花的是心機跟時間,一切都是心力,我想所有甘心讓狗狗陪伴在身邊的人都會明白。

補充一下,聽朋友指醫生方面說 Dong Dong 的清光眼已到了深病的情況,手術是幫不上忙的;藥物我想就不用了,牠現在患的,心病比身病重很多。"
 
今天...26/1, Dong Dong 暫時放在元朗大棠的一個地方(是pet shop用作group 起去沖涼的狗狗的一個地方,叫做有一個地方瞓)
但到二月尾pet shop便不再租這個地方,到時dong dong 便難逃厄運)
2009/01/31 16:09:10 回覆

黑白比豹紋更頻繁地無端端發狂跑來跑去,一星期三、四次,大半都在日落後發生,唔通真係有鬼? {#icon48}

關慧玲
關慧玲 2009/01/31 14:23:35 回覆

joe,

阿寶係好突然地發狂狂跑,好似有嘢追佢一樣,跑到自己索晒氣,我覺得牠是撞鬼囉。 {#icon26}

2009/01/31 09:52:24 回覆

關小姐,

阿寶咁得意嘅!?? 有頸圈就靜晒, 哈哈哈~~~~ {#icon26}

關慧玲
關慧玲 2009/01/30 18:33:31 回覆

唉,阿寶隻衰仔,抓到條布做的頸圈爛了,心想扔了再買一條,尋晚佢無戴,無端端又打阿kidd,唯有急就章,把骰仔的頸圈轉到阿寶頸上,一戴佢又安靜下來,好似孫悟空的金剛圈呀。

2009/01/30 15:44:18 回覆

, GARFIELD仔戴頸圈搞到甘大鑊呀,無法啦.貓豬又未試過呢.

2009/01/30 15:11:57 回覆

joe,

我從來唔比佢哋用頸圈, 有次比GARFIELD仔用頸圈, GARFIELD尊登喺貓嫲嫲面前想整走頸圈, 攪到唔上唔落, 個咀卡住個頸圈度, 最後我比貓嫲嫲鬧咗一餐, 以後唔比戴頸圈.......... {#icon7}

斗篷裝好得意呀, 有新意有新意~~

2009/01/30 15:05:14 回覆

自己縫制左件斗篷裝比貓豬呀。 {#icon5}

 

{#290109_1706~00.jpg}

 

{#290109_1621~00.jpg}

 

2009/01/30 14:48:10 回覆

Cat Cat,貓帶係出街先用,頸圈係在家戴的嘛,係有分別的呢。

2009/01/30 14:22:53 回覆

Miu Miu 見倒我攞住條貓帶會搵隆捐, 知道又要出街~~ {#icon3}

2009/01/30 10:56:25 回覆

貓戴頸圈或任何東西真的會介意嗎?因我貓豬都有戴頸圈的。

如果阿寶戴了頸圈後可控制情緒,唔再咬自己的尾巴至流血,也是好事吧。

嘜佢突然在家裏狂跑就算是神經質嗎?

 

 

 

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}