有電變無電, 無電變有電.

2009/02/01 18:40:31 網誌分類: 生活
01 Feb


記得以前大佬講過, 有一座大廈, 裡面 嘅 火線 和 中線 接亂晒. 在那裡工作的 電氣師傅, 唔可以信電線嘅顏色, 一定要 卡電氣.

睇嚟, 未來十年, 電氣師傅 都要 小心啲, 卡一卡電氣先好.

http://www.mingpaonews.com/20090131/gma1h.htm
//
由今年7月1日起,所有新安裝、加裝及改裝的固定電力裝置內將強制使用新顏色電線)。

家用的單相電源下,將由過去紅、黃、白、藍(火線)、黑(中線)及黃綠相間(保護導線),統一改成棕(火線)、藍(中線)、黃綠相間(保護導線)。

大廈公用電力裝置所採用的三相電源,電線顏色將由紅、黃、藍(火線1、2、3)、黑(中線)及黃綠相間(保護導線),改成棕、黑、灰(火線1、2、3)、藍(中線)及黃綠相間(保護導線)。
//

//新制下代表帶電的藍色相線(俗稱火線)和代表不帶電的黑色中線將「交換身分」。//

如果按香港法規, 只可以有 領有牌照的電氣師傅才可以 接駁電線, 應該無問題 嘅.

之不過, 有時 家裡的 插蘇 塵舊, 又或者 想更換 光暗制呀, 聲控制呀. 一些 稍有電機常識人仕, 就可能 想省下金錢, 自行替換.
咁! 危險就會 發生 喇.

當然, 現在, 大家都知道 舊樓 仍然是 舊制, 新樓用新制. 

但是, 若果 今年7月後 換樓, 來個 大裝修, 換埋 電線. 咁~~~~ 啲電線制式就會 轉新了.  是否 每一個 電氣師傅都會 跟足指示, 套上

膠環, 以之析別 呢 ?

又或者 十年之後 搬家.

都係時候, 習慣一下,  卡一卡電氣, 唔好 信晒 啲 顏色.  色即是空, 在電線上 都係 一樣.

都只是 remind 一下咁啫 !