豬籮

2009/02/12 10:31:41 網誌分類: 生活
12 Feb

豬籮用來形容咩人?其實呢類貶意稱呼,只要你對他/她/它/牠不滿就不論任何人畜或物件你都可以冠上此名。

今日地鐵中又見豬籮,佢個籮大唔大我就唔知,但眼角就非常高!成個樣,就係賴係高貴,你唔好掂我果種女豬籮!

話說地鐵閘門一開,大家一湧而進,排隊的人,每道門起碼站著二十人,而車箱內中間照常空位極多,門口則有數位門神把守,一聲唔該謝謝後直向內衝,不小心碰到豬籮正在攤開看的都市日報,這次真是大鑊啦!

事關豬囉對於在下輕微破到牠那份攤得最開的都市日報,引致牠有一秒鐘看不清報紙上的字這回事實在太在意,於是開始發豬蹄向南哥攻擊,南哥被襲三數下後仍在忍讓,但豬籮行動仍然繼續,於是南哥轉身面向此豬,唔睇由自可,一睇就嚇親南哥,原來係中女,唔怪得脾氣咁差!

正所謂好人不與女豬籮鬥,算啦,望佢兩眼影返張相寫下Blog唱下佢算數,費事一動手隻豬就會不停咁叫!

認住佢啦,見此豬請彈開三仗遠以免被其豬蹄所傷!

{#gigi.jpg}

 

回應 (1)
我要發表
2009/02/12 17:20:17 回覆

哈哈, 好樣衰!

user