關慧玲
關慧玲
關慧玲

貓私語——阿寶又受傷

2009/02/13 00:00:00 網誌分類: 寫作
13 Feb
阿寶又撲咬自己的尾巴,這次特別嚴重,零星血迹路由走廊直至客廳,再到廚房;明顯嚇慌了的阿寶,看着流血的尾巴不斷跑,好似想擺脫某些東西的糾纏一樣。

   昨晚牠身上的衫仔在群貓玩耍中給扯甩,結果牠在沒有約制之下,輕易把尾巴咬損了,損了卻又害怕起來,看着流血的尾端不斷繞圈。

   實在不明白牠怎會攻擊自己身體,不斷翻書也沒有人解釋過有關原因。原來貓尾巴充滿着感覺細胞,是貓表達心情的重要顯示器,難道阿寶很不開心?還是牠患上情緒病?當牠把頭依在我臂上睡覺時是那樣安靜,怎能相信牠會狠得一口往自己最脆弱的心情顯示器上咬去?

   暫時無法可施之下,太空罩唯有再次出動,究竟有沒有醫情緒病的動物心理醫生?

  關慧玲

  

回應 (25)
我要發表
2012/03/21 23:24:45 回覆

因我的喵係好怕悶既,所以醫生話,盡量同佢玩多啲,依家我唯有買啲藥佢查下,看下點先,因沒完沒了的皮膚問題,喵身上成日發生的,如要喵吃鎮靜藥,我又唔想佢成世都咁,始終佢都係一隻喵呢,今日仲慘,剪手指甲搞到佢啲皮流血呢,唉,我即時用喵用的消毒藥水給牠查了,食咗消炎藥,真係,唉,心痛死,我好鍚佢架,佢成日同我地一起訓架,佢好靚仔,我買佢個時五百元咋,因主人太多喵,半賣半送俾人,佢回我家時都係二個月大呢^^ 依家一歲lu....^^ 我想問下,你的喵皮膚係咪無好過架....??

關慧玲
關慧玲 2012/03/21 12:24:49 回覆

小明,

你醫生咁搞笑?無聊會舔走晒自己啲毛?

你的貓貓好靚呵!!! {#icons_cat1}

2012/03/19 23:42:32 回覆

結果,今日買咗件衫佢著..醫生話佢無寥先咁,激死人..>

2012/03/19 23:41:04 回覆

 

 

關慧玲
關慧玲 2012/03/19 15:22:03 回覆

小明,

也許你的貓太緊張?我家小KIDD和從前的黑雪,都是有焦慮的,經常舔到肚仔無晒毛,可問問醫生有何解救??

2012/03/18 21:31:47 回覆

hey,我想請教一下,如我隻喵係金吉拉,好怕生宝,最近突然掉囇肚仔啲毛,看咗醫生,話佢過份自己清楚啲毛所引致,食咗藥.查咗藥高好啲,我想問,係咪好多喵都有過份自己清潔啲毛,會有咁既情況,我依家點做好呢

 

 

2009/02/16 11:35:38 回覆
真不好意思,因為家中沒有電腦,所以未能即時回覆電郵,但各位也見到我姑仔回覆的有關資料,以下是她另外給我的網址:
 
Li Hiu Kwan - speaks cantonese
 
希望所有與人類一起生活的動物都受到關懷,愛護
關慧玲
關慧玲 2009/02/16 11:01:04 回覆

MC Kovin,

牠戴住太空罩是完全沒事的,傷口亦已埋口,只是lam不到毛不開心,悶悶不樂地,我都想試試動物溝通師,但原來都幾貴,有消息再進一步知會大家。

2009/02/16 09:26:23 回覆

阿寶無嘢嗎?

O.I.C. Pet Wellness Center 有動物心靈輔導、寵物情緒或行為問題分析及輔導...

一直未有時間試, 你睇吓O唔OK啦!!~~

關慧玲
關慧玲 2009/02/15 00:43:09 回覆

各位,情貓節快樂,與貓貓甜甜過一晚,你食燭光晚餐時,牠們在檯下享用懷石貓罐頭。哈哈。

2009/02/14 19:28:33 回覆

各位貓友, 情人節快樂 !!!! {#icon63}

2009/02/14 14:42:36 回覆

zerocat, I already send e-mail to JMAMOMO but no reply yet. Is the website that u provide can get in touch with the said animal communicator?  Tks.

TY

 

2009/02/14 12:35:10 回覆

Hello, sorry I don't have chinese input. I am JMAMOMO's sister-in-law.Ah Bo's situation sounds pretty worrying. Sounds more psychological than physical. I don't think this is something a vet can help much with. I would highly recommend getting an animal communicator to talk to Ah Bo. I was very surprised for the level of accuracy and details she can give. It also helps me understand their needs and most of their behaviors suddenly make sense. I don't know if it's okay to share the web page, anyway I am not getting any commission, okay? Maybe you can have a chat with her on the phone first to see if you feel right hiring her to help out. I understand there might be cheaper methods like using pictures of your cat if a house visit is too expensive for you. Ask first. Hope Ah Bo will get better soon!

http://www.animalbuddy.net/aimaltalk.htm

 

2009/02/13 22:52:57 回覆

關小姐,

知道亞寶咁樣真係擔心了,身為貓媽媽既我地都凳你肉痛呀,去到呢個地步,坊間有任何有可能既方法,我估大家都會去試吓。雖然我未曾接觸過 Animal Communicator,但都希望會幫到亞寶啦 !!

2009/02/13 19:09:35 回覆

終於問到該位名叫阿君的Animal Communicator的聯絡電話,問過姑仔費用是$650/session(一個小時),本人並不認識她,為免有宣傳之嫌,若想知聯絡電話,煩請電郵給我,jmacl@ymail.com,根據我姑仔話,動物有可能會吸收「主人」(不喜歡稱為主人,但這樣大家會易明些)的情緒,例如閣下某段時間壓力好大,動物感應到,那情緒亦會出現問題,當然亦不排除是牠本身心情不佳啦。

2009/02/13 17:50:47 回覆

有關Animal Communicator的事,我也要問問姑仔,一有消息便告訴大家.

2009/02/13 15:29:44 回覆

JMAMOMO, 您說的animal communicator 我很感興趣, 因為我貓家族中都有隻情緒貓, 如果真係work, 不但可以幫到阿寶, 對其他有同類問題的貓都多一個門路.  他是否職業性和公開的, 可否提供聯絡方法?

TY

關慧玲
關慧玲 2009/02/13 15:19:51 回覆

仲有,依家讓牠入房跟我瞓,希望佢感覺安全一些。但佢一晚吵醒我幾次,都好辛苦。

關慧玲
關慧玲 2009/02/13 15:18:48 回覆

各位,

我已不止一次見阿寶瞓瞓吓覺突然醒來,之後好似發現啲嘢咁,突然打自己條尾,撲撲吓就一口咬下去,跟著轉圈追自己條尾,咬損咗就好驚咁,眼神好古怪。

戴咗頸圈或穿了衫仔,佢會無咁顛,真係無佢辦法。可能真係要試吓動物溝通師,各位有無好介紹?另meow講的張醫師,是否張麗容?她不是睇人的嗎?她店子經常排長龍的那間嘛??

2009/02/13 13:04:45 回覆

關小姐, 其實你係咪親眼見到佢咬自己條尾 ? 我意思係你係屋企嘅時侯佢咬吖 ? 定係你唔係屋企時候咬呢 ? 你話抱住阿寶嘅時侯好乖, 呢D 事會唔會係骰仔到步後先發生呢 ? 佢會唔會妒忌 ? 用太空罩只係治標唔治本, 頸圈又危險, 衫仔又會甩, 成日有傷口好易細菌感染, 阿寶年紀都唔細, 今次重流咁多血, 好擔心 !! 不如考慮吓 Animal Communication, 睇吓寶爺究竟想點 ?

2009/02/13 11:22:01 回覆

您好,請問您有沒有聽過Animal Communicator呢,最近我的姑仔請了一位回家跟三位家庭貓成員作溝通,據我姑仔講,十分準,例如其中一隻貓貓很喜歡從露台走到隔壁跟鄰貓玩,但我姑仔從來未見過鄰貓,只從鄰居口中知是一隻灰色毛的貓,但當那位Animal Communicator和我姑仔的貓貓溝通了一會,便能說出貓貓喜歡到鄰屋是和那裡的灰毛貓玩!

若你有興趣,我可以問問姑仔那位Animal Communicator的聯絡方法,聽聞這種能力人人皆有,在香港甚至有課堂可上,但是否真的人人學了都可以跟動物溝通就不大清楚了,不過若你的貓貓有這麼大的情緒問題,不妨一試.

2009/02/13 11:01:32 回覆

慧玲姐姐,阿寶今次咬損尾巴咁嚴重,點算好呀.醫生怎樣說,多久才好番呢.醫生無法可以幫牠嗎?

唔...佢是不是好似人類咁話有陰陽眼(睇到某D),所以佢才會這樣呀.唯有妳抽空多些陪伴牠,或許會好得快D,希望阿寶早日康復啦﹗

2009/02/13 10:53:33 回覆

阿寶咁樣我都好擔心, 不如試吓動物傳心術, 問吓阿寶點解會咁

2009/02/13 10:00:22 回覆

真係百思不得其解~~ {#icon11}

阿寶~阿寶乖乖啦~唔好再叫主人擔心~~

2009/02/13 08:31:41 回覆

咁可以點做,除左要帶阿寶睇醫生醫好外傷之外,佢為咩事成日咬自己條尾,可能真係要睇下佢情緒有咩問題....佢成日都咬自己,佢唔痛既咩,佢唔痛,主人都心痛喎 {#icon10}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}