關慧玲
關慧玲
關慧玲

床上的貓兒 錄音

2009/02/14 16:49:47 網誌分類: 未分類
14 Feb

上了港二台的節目,當中討論的一些人貓關係都幾有趣。

 

http://www.rthk.org.hk/rthk/radio2/89/20090213.html

回應 (19)
我要發表
2009/02/18 17:01:50 回覆

cat cat , 點解咁淒涼 , 俾 "主人" 遺棄咗成晚, {#icon9}你梗係服侍得唔妥當啦 , 唔做番好 D 呀, 小心"主人" 連床都唔俾你瞓, 到時要你瞓地, 佢哋瞓床 ...... {#icon39}

睇過雞仔個網誌, 希望新主人對待雞仔好似你錫 miu miu佢哋咁就好啦 !

2009/02/18 15:39:13 回覆

我講的當然係真人真事,我同事聽到未放抵電話已經哭啦,心情幾日都未平伏,但呢件事係好多年前的了。

希望有影響力的人如關小姐咁,可以繼續發揚真正愛心,令果D惡魔假面人快快消失。

{#icon60}

2009/02/18 14:45:56 回覆

Cat Cat ,慧玲姐姐可以"點燈"我都好羨慕,近日天氣回暖,貓豬都唔係好肯上床,佢唔同我一齊搞到我好掛住佢在做什麼呢。

 

見到雞仔新生活都唔錯,真係好啦,願牠開心﹑健康地成長。

 

愛護動物協會真的會這樣做嗎?D小動物咪會好慘,難道留兩個星期都唔得咩?牠們都是想要個新生的機會者﹗

2009/02/18 13:40:51 回覆

周一刀, 你睇狗仔黑妹事件就知啦, 點會一救出嚟上咗愛協架車就死咗? 明知件事咁揚, 唔去救又唔得, 救出嚟又唔想跟進, 咁整死佢算數, 老實講, 邊個會追究吖 ?

2009/02/18 13:17:16 回覆

周一刀:

聽到真係好唔開心 {#icon6},我想你的朋友比我們更難過.在這件事上,愛協真係好無信用,好官僚兼假仁假義.

2009/02/18 12:58:28 回覆

周一刀,

好彩我收養咗Miu Miu咋~ {#icon3}

2009/02/18 10:28:26 回覆

胡世傑提到愛護動物協會!我要再鬧一次!

呢個不知所謂的會,對人態度惡劣之餘並不一定是為寵物或小動物著相。

同事是個有愛心的女孩,在街上見到一個小貓咪沒人理,沒有大貓照顧,於是把牠拿去這個不愛護動物的協會,當時職員說,這裡很滿,兩個星期沒人收便要人道毀滅的。同事說那時沒人要唯有我自己養了。

第二天早上上班,同事很擔心小貓咪的情況,於打電話去這個協會問情況,得來的答案是:位置不夠,已經人道毀減。

不是說兩個星期的嗎?

大家千萬別做好心把小動物送去這個XX會!

2009/02/18 10:13:01 回覆

關小姐,

你就好啦!! 你可以"點燈", 我就要比佢哋'寵幸'先可以同佢哋瞓, 就算'寵幸'咗半夜都會被'彈床', 噚晚我就沒有被'寵幸', 一直瞓冷板床到天光, 唔知係咪因為我餵糧唔啱'主人'口味, 所以要罰我, 就連一向'寵幸'我嘅Miu Miu都唔理我, 好慘~~ {#icon7}

雞仔最新消息~~

http://hk.myblog.yahoo.com/c077077?suc=1

2009/02/17 16:39:55 回覆

如果我的貓兒會好似"床上的波兒"變成人的話, 我可能會成為佢哋嘅"賓賓"~ {#icon7}

2009/02/17 15:32:56 回覆

慧玲姐姐,首次聽妳把聲,再添幾分親切感,真係聽得唔夠喉,因為聽妳講貓故事實在是件樂事(當中雖有悲喜),好有feel.

2009/02/17 14:50:51 回覆

Sinsinho,嘜貓貓主人無嘗試再睇別的醫生嗎,聽你甘講我都心翕呀,....點算好呢﹗ {#icon7}

 

2009/02/17 13:54:43 回覆

'超級'好笑, 特別是'點燈', 仲有以來金句:'人係唔夠貓鬥, 人一定輸!', '貓去到誰家, 就是誰家的主人(好鬼折墮呀)', '佢係主人, 我係婢女', '出門幾日, 貓日日企門口等妳, 但見到妳時, 又唔記得咗, 原來佢掛住妳', '貓好善忘但好記仇', '貓喜歡同妳保持一定距離, 但係又會在附近監視住妳嘅一舉一動'...

 

2009/02/17 09:47:17 回覆

昨晚有收聽重播, 幾樂趣喎.  不過早知星期五有直播就星期五晚聽, 因我今朝返工唔知醒, 但星期六就不用返工 :))

TY

2009/02/16 19:17:09 回覆

各位貓友, 上次提及那個有病的貓貓, 主人很擔心情況已經轉差, 影響到腎功能, 因為貓貓疴尿比平日多及頻密, 再落去可能會脫水, 真係唔知點算, 又幫唔到手...., 好擔心, 好難過, 我真係驚佢捱唔到..... {#icon57}

關慧玲
關慧玲 2009/02/15 19:55:54 回覆

pauman,

有呀,但佢哋各有各瞓.... {#icon28}

2009/02/15 08:44:15 回覆

關小姐,有沒有播俾家中九個寶貝聽聽?

關慧玲
關慧玲 2009/02/15 00:41:47 回覆

fannyyan,

係呀,都好似未講到入肉呢,要說起貓來,三個鐘都講唔完呀。

2009/02/14 22:42:42 回覆

嘩 !!! 實在太正 !!!
我聽到唔夠喉 . 還想妳繼續講落去 .

 

2009/02/14 18:08:42 回覆

關小姐,

好有共鳴呀 !! {#icon5}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}