供?唔供?

2009/03/06 23:06:35 網誌分類: 投資
06 Mar
除權日:3月12日 (在此前成為匯控股東,才有供股權)
供股權買賣:3月23至31日 (供股權會以臨時編號 2997 買賣)

睇吓佢地點講:

曹sir:自己都有成兩萬股匯豐股票,曹Sir建議大家如果能力許可,可以參與供股,但就唔好再乘機買多D供股權黎增持喇!事關依家歐洲果邊有幾個國家財政壓仍然好大,分分鐘會再爆金融風暴第二波,所以金融股都仲係有風險,都係等第二波過咗之後先買貨會好D。不過曹Sir 就覺得,匯控依家個價其實已經超賣得好勁,相信噚日(3/3)跌到去42元,已經係見咗底。

胡孟青:君子不立危牆之下…有無見過有人明明打頭陣敲響火警鐘,但自己反而唔識走火警等燒死,匯控係活生生例子,在眾多疑團未解下,真係唔忍心一口氣斬釘截鐵叫人供股,唔係人人有大孖沙之能耐…只怕有天股價跌穿供股價,求助電話又如雪片飛來。叫人唔好供,絕對唔係無的放矢,如你大把資金無出路,當幫朋友無妨,捐贈不望回報,咁樣個心舒服些。

陳永陸:呼籲散戶看清業績真面目,更坦言若供股權價格理想,會選擇沽出供股權。

東尼:作為匯豐忠實擁躉的東尼,則還未拿定主意供股與否:「我相信匯控三數年內,盈利可以重回高峰水平,但它的投資價值,可能沒有我以往所想的那麼高。」

黃國英:會先沽出部分正股,才將套現的資金用來供股,「老實講,依家叫我俾新錢落去供我就唔會,但有個供股權係度,都會用,咪賣一半正股,然後留番D錢黎供股,即係好似用三十八蚊賣出去,再用廿八蚊撈番,唔使俾人攤薄,而且蝕都蝕少D。」

過路人:咁一面倒嘅?我會 ...