住房研究小組會第三次會議紀錄

2009/03/09 11:26:02 網誌分類: 經濟
09 Mar

小潘:你問買樓時到底俾45成首期好,還是俾3成首期餘期投資好。我估09年的投資大環境唔多好,資產反覆收縮(過兩三年惡性通脹是後話),若你的錢是投資買股票,而且揸住唔放,要搵錢唔容易。所以結論係第一,唔好咁急買樓,第二,若要短期內買樓,都係俾多啲首期好。第三,如果你係講緊長啲時間,或者可以俾三成首期,餘錢作投資,但要定力夠好,唔好炒股,買入好股長揸,見升得太勁時走一啲。

 

loss_confidence:買樓不用太急,升咗5年,跌番23年都唔奇。所以最好等股市跌定有見底跡象時,再慢慢去買都未遲,樓市通常慢過股市復甦。

 

Wawa:你話剛賣咗樓想換樓,我就建議你唔好買住,等半年會仲平。特別你唔夠首期,咁就更加要等,供到咁大唔好制。

回應 (7)
我要發表
2009/03/12 14:53:21 回覆

bobofox

你既忠告,我會時刻記住

小潘

2009/03/11 23:31:21 回覆

小潘 ,

俾 3 成 / 4成 / 5 成 , 其實視乎你手頭上現金有多少 ? 買的樓價是多少 ,

總言之不好去得太盡 , 留點 cash 傍身 .

至於 , 如果你想買 160-180 萬樓 , 大多數人會買上限即 180 ,

我則建議你盡量買下限 . 我同家姐0既 case , 就係佢買左下限 ,

故此有得守 , 而我則買左上限 , 故此 pk .

以上不是什麼高見 , 而是我個人的笨經驗 , 希望幫到你參考下 .

2009/03/10 21:34:27 回覆

Panda608

浪濤灣 & 海濤居, 新港城, 有咁既價錢咩,我未入去睇,唔知AR,不過會唔會位置好差,間屋好殘果D 呀?

因為第一城果D真係咁差,我搵日會入去睇下先....

小潘

2009/03/10 18:34:20 回覆

小潘

你budget得160-180萬...要大槪500尺

馬鞍山我唸可以睇吓浪濤灣 & 海濤居.....

新港城年尾都可能有啲機到價 (第四期最貴最好)

Panda608

(題外話:你覺唔得有時呢度好小圈子)

 

2009/03/10 17:26:53 回覆

婦女  三月 {#d57e999474729109d31b706d.jpg}恆指收市競猜遊戲
估3月31日16:10分恆指收市指數

第一回合(婦女估神): 3月11, 12日接受報名
第二回合(杜鵑估霸): 3月27日接受報名

勝出標準: 指數愈準確者勝,指數相同已時間先後決定。

規則:

1. 3月11日零晨0:00開始接受報名,3月12日16:10分deadline。

2. 請必須在陸sir blog以紅字登記,否則當無效

3. 請參加者於以下網址登記http://yearfull.myftp.biz:51208/
,名字必須與陸sir blog 顯示出來相同。

4.參加者報數完之後,請義務把http://yearfull.myftp.biz:51208/張貼出來,方便下一位參加者參加。

嗚謝: 輝NSX製作網頁

敬請萬勿錯過!

豐富獎品等緊你

(第一回合)婦女估神獎: 陸sir贈送書券 200元 {#icon9}

(第二回合)
杜鵑估霸獎: 陸sir親筆簽名《鱷口偷金》乙書 {#icon0}

2009/03/09 23:24:29 回覆

irene

素未傾計,但你有心,謝謝你的情報

小潘

2009/03/09 17:46:26 回覆

小潘: 知你有意買樓, 所以俾少少消息你... 今日下午有地產代理打電話俾我, 問我有冇興趣考慮西灣河嘉亨灣(因我想換樓), 話地產商(恆基)擬將一手貨尾推出給代理, 是高層40樓以上訂價為六千蚊多少少有交易, 仲送厘印費, 特惠付款等.  由此可見, 地產商以前惜貨出售的所謂優質盤, 現在都暗地裡出貨, 所以一點也不用心急...

user