一年班要哭, 五年班要怕!

2009/03/23 22:01:01 網誌分類: 小學生教學心得
23 Mar

所謂最叫人害怕的一年班啊, 只要成功弄哭一個, 其他會聽你指揮的 (奸笑三聲 kekeeke~~);

所謂比較恐怖的五年班啊, 大聲威嚇, 最能見效; 而且, 這些小男生都怕有個女生在面前發脾氣嘛! (呵呵呵-- 呵呵呵呵呵----------)

想不到五年班他們覺得我的父母會很老; 我跟他們說我父母都是五十多歲, 他們覺得很出奇, 覺得他們「後生」, 再問我多少歲, 他們當然不會得到答案。

是否因為他們父母年紀大才生下他們, 讓腦部發育欠佳?

這些追溯不到的就不要追溯了。我只在回想為甚麼我會記錯了「尋」字的寫法……是否有另外一個尋字啊, 我竟然把裏面的口記成凡字?晚上比較倦, 又懶查字典, 明天才算。

四年班的數學科學生在我巡樓時走下來; 我問: 去哪兒啊? 他反問: 去哪兒啊? 我答: 在巡樓。 我又再問: 你到底去哪兒? 他說: 來找妳。 我問: 為甚麼找我? 他說: 好悶, 想溫數學。 我說: 你要預約嘛, 我書也沒帶, 你快快上去拿你的書過來!  然而, 書到、人到, 時間又到, 最後大家「得個吉」 =口="

一年班的一位女生時常在頭頂兩處束馬尾, 活像兔子, 又蹦蹦跳跳; 她跟也束雙馬尾的同學坐在一起, 我說有兩只小兔的這兒是個兔子的巢。她們前面那「犯罪集團小四生的小一妹妹」聽到就在笑; 這小妹妹就是 「今日衰女包唔再衰 ...」所說的她。

幸好我是對事不對人的! 而且跟他們一起即使許多時很緊張, 回想也能放鬆, 而且每天也能傻笑 XD

「兔仔做咩會喵既? 咦……變左青蛙叫?」

回應 (7)
我要發表
ivina
ivina 2009/03/24 18:39:17 回覆

blue姐姐,

佢地要怕我架,

如果佢地唔怕,

就會繼續嘈同四處跑~~~~~~~~~~~~~

影響我飯碗事大嘛

ivina
ivina 2009/03/24 17:47:29 回覆

嚇死人咩... 燒PAN大佬!

放左工先回你呀,

嚇死人 =.=

哼。

唔好整到其他人以為我同你有咩關係...

 

 

 

BY 小意你呀妹呀

2009/03/24 17:06:27 回覆

我刨晒堆小說了!

never leave me, never leave me, my lovely, lovely, lovely ivina sweetheart!

永遠一起,永遠一起,我可愛,可愛,可愛的小意甜心

2009/03/24 12:24:30 回覆
  
 有咩好喊!有咩好怕!我就天不怕;地不怕...只怕亞媽!~☆
ivina
ivina 2009/03/24 06:42:23 回覆

其實仲未講二年班

二年班好鐘意喧嘩 又鐘意哭 但佢地同一年班唔同既地方係個腦仔勁叻

六年班都好鐘意喧嘩 但唔會哭俾你睇 佢地個腦好多崎型既問題 (我指D問題呀)

幾次代課之前(近來成日要) 佢地自己知個老師冇返啦 就探頭出去

見我行緊過黎就極度興奮 其實我唔好惹架嘛...............

3年班呢, 少接觸, 但頑皮係真既; 叫佢唔聽囉。

 

以上只係個別學校既個別例子。

ivina
ivina 2009/03/24 06:38:09 回覆

有特別學習需要先會黎我度上中文數學堂

佢地好多係讀寫障礙同專注力失調

唔係佢地既錯 係佢地生出黎個腦同正常人唔同d

明未呀?

每日傻笑係好既practice, 呢個臉部運動讓你每日都咁年輕的 XD

你呀!

俾男主角你做都唔刨晒我堆小說, 又唔公開回覆過 =.=

繼續學英文啦, 老兄!

(之前唔係有人話想學英文咩? 你試得晒入面堆野夠追女仔架喎~~ 免費幫你補習呀, 大佬~~)

 

2009/03/24 00:58:19 回覆

女皇的教室.現實版(IVINA女皇~~~ {#200902171248105954.gif}邪惡真面目)~~

(奸笑三聲kekeeke~~);(呵呵呵-- 呵呵呵呵呵----------)腦部發育欠佳?
現實版(IVINA女皇~~~ {#200902102254474938.gif}天使真面目)~~ (你快快上去拿你的書過來!  然而, 書到、人到, 時間又到, 最後大家「得個吉」 =口=");(每天也能傻笑 XD)

現實版(IVINA女皇~~~ {#200902102304301021.gif}天真無邪真面目)~~ 「兔仔做咩會喵既? 咦……變左青蛙叫?」

哈哈~~~~~~~~~~~~~

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..