古城(三)

2009/03/26 16:55:36 網誌分類: 旅遊
26 Mar

入住的台州国贸大饭店位于临海市中心最繁华地段4星,价錢300圓左右。都好干淨。

 

酒店房间望下去就係市中心崇和門廣場。呢個城市醒的早,早上六点未到,晨运客就逼滿整个廣場。舞扇、舞剑、舞棍、舞手、舞脚、舞腿、舞的認真,舞的潇洒,可以毗美奥运表演,哈!

 

感染到熱鬧的气氛,我也立即出街閑逛,清晨天气更加涼,但沒有北风呼啦啦地吹,有少少春風的感覺,令人感覺舒服醒神。随便见到一条巷就走進去,总會见到一二檔熱辣辣地早餐等住你。早餐是很丰富的。

 

早餐一,麻糍:檔主介紹,將的糯米煮成飯,然后用一种石頭做成的锤子用力捣,再做成一块4寸X4寸厚度為半寸的麻糍,放在平底鍋慢火烘,加一只雞旦几粒葱花,就变成又香又好食的早餐。狼吞虎咽的食完,感覺還想食,但記起少食多滋味,多食坏肚皮的古訓。狠心掉頭走也。

早餐二,春卷:此春卷不同彼春卷,廣東的春卷炸的脆卜卜,一雙快子夹的起,此春卷要用雙手黎拿,餡有肉丝、冬笋丝、香菇絲火腿絲,芽菜、九菜、米粉等等,面粉皮系冇炸的,似食片皮鴨個种,放在平底鍋稍烘令到有点金黄色,冇油絕對健康,食一只再加一碗豆漿,不捧住個肚返都不可以。

早餐三,餛飩,此餛飩又不同彼餛飩哦,他的餛飩是一層薄薄的皮包一点点加了炸菜的肉,長長的皮在碗中飄,好象海洋公园水母館的水母,好靚,食時感覺軟軟滑滑的,好味,好好味!!

 

 

回應 (6)
我要發表
2009/03/27 14:44:39 回覆

    蛋哥,國貿對面係廣場沃 {#icon49}係不係側邊啊?我無發現沃,我通常都係去廣場對面的舊街行。

     再有在大陸我係不會進咖啡室、西餐廳之類的地方,他們來香港我會請佢地食西餐。

2009/03/27 14:35:20 回覆

立冬妹,我在香港無食過散尾雲吞羅。 {#icon31}

2009/03/27 14:10:02 回覆

早餐介快賣晒?呵呵!今日我可以早收工羅。 {#icon15}

2009/03/26 20:47:46 回覆

臺州國貿,我住過呀!

啱啱禽日唸無到個隻點心0既名,就系麻糍!不過我系飯店食,當系飯后0既點心,系甜0既,中間放砂糖。

你有周圍揾早餐食,我就未試過食臨海街頭0既小點。

我記得第一次黎,系同個外國客,到達時系中午,就系國貿對面0既臺式咖啡室食D所謂0既西餐。 {#icon29}唔知間店仲系唔系度呢?

立 冬
立 冬 2009/03/26 17:39:58 回覆

我點餛飩加豆漿啦.香港其實都有散尾雲吞架.

慳妹
慳妹 2009/03/26 17:21:30 回覆

睇嚟我最鍾意係春卷加豆漿,唔該小二哥。

user