潘記控股宣佈:暫停增持招商銀行計劃

2009/04/07 10:32:18 網誌分類: 未分類
07 Apr

由於市況連日來急升,短短一星期之內,抽升 1500點。

招商行銀亦由 12元低位一下子抽上15元,急升之勁並不尋常。

因此,潘記控股暫停增持招商銀行計劃,延至下一個月再作檢討,並會補回之前尚未增持的金額。

潘記控股強調招商行銀仍然是銀行股首選,堅定不移繼續全力支持,發展成旗艦業務。

潘記控股董事局上

 

回應 (6)
我要發表
2009/04/27 23:07:59 回覆

小潘董事長﹕

豬流感來襲,可能演變為如沙士嚴重的情況,貴集團有何對策,減少對貴集團的財政影響?

亨記集團啟

2009/04/13 19:29:55 回覆

小潘:

我是等待機會換樓,所以並不心急,唔平唔會考慮,況且最佳時機已過,會守株待兔。你目標只是沙田和馬鞍山,會少很多選擇,香港地方咁細,就算住第二區來往沙田都好方便啫。

2009/04/12 20:02:29 回覆


FRANKY  2009/4/10 上午 12:52:15  網友在此的回應

潘記,

 

不用客氣, 網友旅行相片, 我覺得係最好既觀光資料, 短短幾天旅行, 想去既地方又多, 部份旅遊書提供既相片太少, 有時去到發覺又冇咩特別, 有少少失望。希望幫到你啦!

而酒店我比較鍾意 東橫Inn:http://www.toyoko-inn.com/

其實只係 3星級酒店, 而房間及床闊度都好細好窄, 但正在網上訂房有全中文, 又不用預先付錢, 到時才比錢。另看酒店位置及設備之網頁又有全中文, 唔駛估估下!  另全國有好多分店, 部份旺之地方仲有 2至 3間分店, 而大多數都係 JR 站附近, 而酒店價錢大約 8,000 (雙人房), 大部份房間仲有 LAN 線, 方便旅行也要工作既人事。因是平酒店, 早餐只有飯團 、面鼓湯、咖啡、綠茶 (全部任食任飲)

但要 BOOK, 請早 2至 3個月, 我試過心目中想住既地方 ( 都有 5個選擇) 3個月前 BOOK 都冇房, 最後要 BOOK 離旺區好遠好遠才有 (即係浪費旅遊時間同車錢)

P.S 我下星期同家人去大阪、和歌山、白濱、奈良、京都。因地方比較多同遠,如坐 JR 人多地方多會幾貴, 最後決定自駕遊,今次已是第 2次自駕遊了。

FRANKY        2009/4/9 下午 08:38:27           返回文章
 

潘記,

請你試在以下網址找資料, 有訂酒店 / 坐 JR / 訂車 / 觀光 / 飲食資料

http://www.discuss.com.hk/forumdisplay.php?fid=442

另以下是網友旅遊相片, 有好多觀光資料可參考, 好好用。超多相!

http://www.discuss.com.hk/forumdisplay.php?fid=642

2009/04/12 20:00:02 回覆

BOBOFOX

自從D樓升返,就冇再去睇啦,而家唯有等等啦

Piker

買樓我都不作他選,以沙田/馬安山為基地,事關家人朋友都係到。而且一住十幾年,唔想再適應一個新區lor

你睇樓又睇成點呀?

小潘

2009/04/10 22:23:24 回覆

4月7日星期二 , 看到頭條 有沙田第一城395呎@ 141 萬 成交,

呎價 @3570 , 升 6% . 你睇樓的呎價如何 ?

新宿我想睇未剪過的 電影節版 , 可惜只有 3 場 ,

我怕剪成 II 級之後 , 無咁血腥暴力 無咁好睇 ,

想等碟出未剪版先睇 , 點樣 ? 好不好睇 ?

PS. 差點忘記說 : HAPPY EASTER !

2009/04/10 11:45:25 回覆

小潘:

有沒有諗過在新界買樓,例如元朗、天水圍。新世界和長江最近在元朗天水圍都有新盤開賣,價錢好像都幾吸引(不是說很平,只是較市價低)。

其實現時住新界都不算很不方便,元朗到中環一般搭巴士都是約45分鐘,只是交通費較貴,不過已於樓價反映。買新界樓大前提是自住,因投資價值較低,若你是起碼住十年八年,不是兩三年便換樓的話,其實沒有問題。天水圍個名係差啲,不過風景唔錯,尤其是對住濕地公園嗰邊。

user