邊條村 嘅 交通警 要求 熄匙寧靜.

2009/04/26 18:08:26 網誌分類: 生活
26 Apr

C:  喂喂, 唔該 熄匙 吖.
D:  胡~~~~ 點解我要熄匙呀 !

C:  哦~~~~ 呵呵呵 ! 我剛才按錯綠燈. (傻笑中...)
D:  你按綠燈, 是你的事嘛,  我不理. 我見了綠燈便撻匙預備開車啦.

C:  Shuuu~~~  細聲啲吖唔該,人家給你 嘈醒了, 他十下十下, 好似想報警咁.
D:  咁又點呀 ! 佢給嘈醒, 是他的事,  你按錯綠燈, 是你的事,
我 撻匙預備開車是我的事呀. 

C:  求求你吖,幫幫忙, 熄匙寧靜 吧. 大家也不用給警察問話呀 !
D:  哦~哦~哦~ 好啦,熄匙寧靜.

 ~~~~~~~~~~~

    綠燈己熄.沒有紅燈.又沒有黃燈

 ~~~~~~~~~~~

D:  唔得啵,我熄咗匙,寧咗靜.
咁~咁~咁~,有邊個知道我 為咗 唔洗麻煩警察叔叔,而犠牲咗我嘅 撻匙權利呀? ( 都係好似好複雜, 都係好難明 )

D:  我都無諗住 嘈任何人.
我見到綠燈,就可以撻匙咖啦.1)我唔需要諗有無人按錯燈嗰喎.2)我唔需要知道按燈嘅程序咖啫.3)我都唔需要理 發生咗咩嘢事咖. 都唔關我事.

求求其其,見到綠燈,就可以 撻匙咖啦? 我無諗住嘈人就得啦! 

D:  我要 撻匙,讓大家知道,我有讓大家寧靜過而熄匙.

D:  呢個鄉村啲咩嘢規例嚟咖? 點解唔可以俾我靜靜地諗下,應唔應該撻匙啫.
我都無故意 嘈住 人.

 Shuuuuuuuuuu~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      ~~~

PS :  哎吔,唔知停車熄匙條例通過咗未呢? 如果未通過,都真係唔洗只意有人會停車熄匙咯.

[ 以上創作,全是虛構,如有雷同.唉~~~~~~ 好悶 ]
( 請勿轉載 )