簡易自我性格分析

2009/05/13 17:32:08 網誌分類: 生活
13 May

自己的性格是進取或保守,決斷行動型或謹慎思考型應該很容易分辨。自己是急性子或慢郎中大概心中有數。

 

跟著就要問自己,當遇見重要問題需要做決定時,究竟著重規律,按本子做事?或通常要考慮當事人的感受,視乎情況去處理?

 

舉個現實例子,最近朋友有位親人患了癌症,醫生斷定只有三個月生命。如你是我那位朋友,你會照實告訴患病情親人,或是不忍由自己如實相告、要請別人代勞,或是「等」、希望有奇跡出現?

 

無論你是進取決斷型或保守謹慎型的人,你可以著重規律,也可以不著重規律,你可以根據凡事視乎情況的心態去做事。畢竟性格人人不同,凡事守紀律、講原則的人並不多。但投資市場特別著重紀律,無論急性子或慢郎中,如果經常習慣視乎情況處理,而事先沒有計劃如何投放資金,處理手上的股票(或倉位),當市場出現變化,以感情用事,才臨時決定買貨,持貨或沽貨,那對不起,這樣做的話通常出現一買就跌,一沽就升的情況,會被市場(或市場的大戶)折磨。

 

一個人的性格是怎樣,有部份係天生決定,有部份可以由後天訓練出來。誰知道遺傳因子對我們的思想行為有多大的影響力呢?無論性格進取或保守,決斷或謹慎,可以利用相應的方法增加在市場獲利的機率,例如比較進取、行動快、有決斷力的可以短線買賣波幅較大的股票,再進取一些可以視乎承受能力買賣衍生工具,而保守、謹慎、思考型的,應盡量避免短線買賣,不要羨慕那些搵快錢的人,因為輸錢輸得快的人也很多呢。謹慎型的人,應訓練自己的執行力,最好用紙寫低目標,當價值出現時,例如大市極度超賣,人人恐慌時,便買入優質藍籌股,或者利用指數基金,如盈富基金#2800H股指數基金#2828等,在相對低位建立資產,跟隨時間增值。

 

認識很多朋友都說,股票市場輸錢的,通常都是輸心理,明知危險,但總是想博一博。當對自己更加了解,便選定贏面較高的時機、在合適的價位、進入市場,當然市場有風險,無人可以擔保落單之後一定贏,但要記著「有計劃未必贏,無計劃多數輸」這個道理。


明天會總結「認識自己」,開始討論不同性格的人如何參與投資市場,增加獲利的勝算。

 

 

2009-5-14星期四。即時市場評論:10:03am,即日沽壓一般,好友大戶似乎有力守關,短線買賣要嚴守16388止蝕,跌穿即斬。反彈目標先看16625』(約黃金比率23.6%)。再次強調16700係幾關鍵的位,照計會有後抽才決定短期去向,不要期望一插就穿萬六點。

 

1:00pm—早市反彈無力,後抽目標16540,亦即是兩日高低位的23.6%黃金比率反彈目標。如下午亦無法上試16540,技術走勢向淡。貨多、揸倉(好倉)要小心。資金市只能順勢,好難估頂摸底。

 

金曹回覆網友:

 

各位小心內房股沽壓好大。唔好心急撈。目前趁壞消息,跟大戶低位買建行應係好策略。中國如果真係經濟首先復甦,$4.2D位以後可能好難再見到。

Danny1,大戶係睇住散戶食,太多散戶買熊證/put就突然抽上,多散戶買牛證/Call就插到你投降為止。想收貨就出報告唱淡,想沽貨就搵財演、出報告、尾市抽高呃你買貨。


甜,#2777出現沽貨訊號,有胡要食,無貨不要心急撈,升得太多唔會跌幾日就咁快跌到底。

小仙女,可趁機重整組合,保留有人民幣現金流、低負債、肯派息的公司,沽出概念炒股。

DaiKIn:發電股唔得,上電升幅受到限制,相信呢一浪要先在$2.6-$3整固。有利好消息再上。 

Wonder netnet:汽車股全部炒過龍,現在炒油價升,汽車股有壓力。

 

元華:我經常推介#2828、國壽$22-$24、建行$4-$4.5、要等回落時慢慢買,今年預左會有終極一插試一試底、或者萬一點、或者萬二、三點。要把握每次回調在2009年建倉。到2010年預期會有通脹,手上無股票會好無奈。

 

Richelle#1068可以儲貨,$10唔算平,如股市大插見$8樓下可以加一注拉低成本。#868無研究,大市回調,宜沽出三、四線股、跌起上來會好急。

 

GIGI,今月H股期權大位係8400#2828不適合炒,只宜低位儲貨。留意8400呢個位,無貨開始慢慢儲。買#2828等於買港股裡面最強的國企,恆生指數公司會幫妳定期汰弱留強。怕揀股,又睇好中國,應係最佳的工具。

 

元華,建行大戶$4.2接貨睇長線,散戶貴10%,在$4.6樓下才考慮買都未遲。另有大戶$4.88市場接,短線兩、三個月頂睇$5.5左右。長線在$4樓下儲貨應該有理想回報。喜歡炒就一半長期持有,一半炒上落波幅。

 

重要提示:本網誌宗旨是讓小投資者能夠互相支持,增加財經知識和改善投資心理素質,以期早日達到財務自由。本網誌一切言論純粹是個人意見或經驗分享,絕不應被視為投資建議, 也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦任何投資產品。本人亦不保證所引述的資料的真確性和完整性。網友務請運用獨立思考能力自行分析和驗證。一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。

 

 

回應 (89)
我要發表
2009/07/13 11:38:19 回覆

Dear Mr. Kam

Sorry for late reply as I just returned Hong Kong this morning.  I fully understand that certain tuition fee must be paid as you are already very kind to offer us your expertise which is enriched by your time and expenditure  -- these are very valuable and pricelss.  Please do reserve me a booking as long as the fee is affordable and the timetable can fit to my work table. Besides, I am still waiting for your instruction of how to fully utilize your program of editgrid.

Many thanks!

瑪嘉烈

 

 

 

 

2009/07/10 18:51:33 回覆

金曹老師

 

如開班授徒,萬望請留位給我。

寫中文或打中文對我來說是件不容易的事,我要花很多時間才能完成一句的,故不能多寫。但我每天,也給星星的。

我中文程度不好,但在上陸SIRBLOG時已把你的message儲起來。現在你有專BLOG,我就嘗試上你的 BLOG

我有一個愚蠢的問題,請不要笑我,看你的 EDITGRID知道很有用,你是否每天 up date,我們就從其中資料參考去買賣股票,對嗎?當然我們會自已負責自已的决定的。請詳細指導如何可利用你那麼好的資料呢?

 

另外,我每天必看你的BLOG  及送星星。

 

瑪嘉烈

2009/05/18 10:38:55 回覆

團長,

唔識股票唔緊要,最緊要有學習的心態,活到老,學到老。

金曹

 

2009/05/15 23:38:48 回覆

金曹兄

我都想參加網聚和大家談天說地,不過我唔係好識股票>.

2009/05/15 02:26:43 回覆

金兄:

好呀, 網聚我第一個參加

2009/05/15 00:50:32 回覆

i am new and see your blog from yesterday and will go on.  there are so many blogmates support you, i think you are very kind and helpful.  {#icon45}

2009/05/15 00:39:16 回覆

金兄:

歡迎你回歸,真係等左好耐呀,
又好似以前咁,每日睇你分析大市和個股,
使新手們出入市更有信心了.

謝謝你的分析.  我巳推介了.

SAM

2009/05/15 00:06:20 回覆

S2000,snowfox,Siu Siu,團長,loklok,pancake,rayray,daytrade girl 及很多很多網友不能盡錄,

閉關幾個月,一出來你們就咁支持,真的很感動。或者,又係要搞網聚的時候了……

金曹

 

2009/05/14 23:52:02 回覆

金兄,

歡迎你回歸,多謝你的分析.

我巳推介.

 

2009/05/14 22:45:35 回覆

金曹大哥,

晚上好,已推介了,多謝你的分享。

loklok

住家小男人(政见不同请勿拍砖)

金曹大哥

中壽入建行之行動會唔會係中央刻意按排等中壽建行為之一pair咁如果係中壽前途如何謝謝分析 {#icon84}

2009/05/14 22:35:25 回覆

金曹兄

等咗你回歸好耐啦!

"塞翁失馬,焉知非福"

另外...推介咗啦^^

祝一切順利!

團長敬上

2009/05/14 22:01:11 回覆

金兄: 加粒星星支持你!

2009/05/14 21:21:34 回覆

金兄:

歡迎回歸! 大家都很支持你啊!

siu siu

2009/05/14 21:05:41 回覆

金兄:

恭喜及支持你寫網誌, 唔使近工寫無謂既報告, 依家寫網誌重好, 又可以幫到我地小小散戶. 你知道嗎?你無出現的日子, 我對大市完全係睇, 根本唔知幾時入貨. 依家乜都無買, 只靠月供2628同3968....依家平手了..好開心..

2009/05/14 21:02:23 回覆

金曹大哥支持你 x N

2009/05/14 20:43:32 回覆

金曹大哥支持你 , 歡迎你返黎!!

2009/05/14 19:57:49 回覆

金兄

怎看1919?現價是不是太貴? {#icon84}

henry

2009/05/14 19:57:47 回覆

金曹兄:

本人乃係cd-rom一名, 都忍唔住出來同你講聲"多謝你的分享"

另請問:本人現時月供#2800 , 每月供款$3000. 共供13期.平均價約$18.3 

可有更好提議. 先謝!(今年零星炒作#754及今月頭炒作恒指熊証,共賒約$5萬.好痛. 又覺唔抵. 仍有約$10萬不等用的現金. 該如何投放?再次謝謝您!)

 

2009/05/14 18:58:38 回覆

 金兄:

謝謝抽空分析,成年人應該為自己的投資負責完全明白與支持,希望網友良性討論不應人身攻擊 。

推介不斷上升支持者眾, 努力。

昨天曾提及有大戶幾百張期指買or賣請問那個報價係統可睇到用開的AA只看到五口價  ?

2009/05/14 18:56:11 回覆

金曹大哥支持你!

2009/05/14 18:42:48 回覆

金兄,

我也推介了!  你認為358, 2600, 3993, 1133值得收集嗎? 如果值得, 幾錢收集好?

另外長渣招行3968好嗎?

2009/05/14 18:33:05 回覆

金曹兄:

見到金兄回歸實在非常高興,你能每日寫Blog,我必定支持,每曰追看,有你係到,人都定啲.錢賺多啲! {#icon0}

Support  Support  Support

2009/05/14 18:02:15 回覆

Bro Kam Cho

I can find the Star now and pressed.

金曹大哥支持你 {#icon65} x 2

rayray

2009/05/14 17:49:22 回覆

金曹兄,

我不是一個短炒者,我持有滙豐很久,但高位沒有沽出,到現在由賺變輸,我在54元沽出一部份,但它就升多10多元給我看.滙豐最近說回上海上市,長遠對股價有沒有幫助.是否在低入番,還是買其它股.

2009/05/14 17:46:40 回覆

金兄:

蔡翁失馬    焉知非福

老驥伏櫪    志在千里

       

2009/05/14 17:12:43 回覆

金曹,

明白, 唔該晒.

門徒
門徒 2009/05/14 17:12:08 回覆

重要提示:本網誌宗旨是讓小投資者能夠互相支持,增加財經知識和改善投資心理素質,以期早日達到財務自由。本網誌一切言論純粹是個人意見或經驗分享,絕不應被視為投資建議, 也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦任何投資產品。本人亦不保證所引述的資料的真確性和完整性。網友務請運用獨立思考能力自行分析和驗證。一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。

                                        {#.gif}清楚明白

2009/05/14 17:00:47 回覆

爆粗熊友,

廖創興交投疏落,只宜中長線投資,博佢賣創興銀行分大錢,另外等佢上海的物業資產升值,租金入帳。佢真係資產淨值大折讓,但呢D悶股只適合用閒錢細細注,收3厘股息好過放在銀行無息收,兼買個唔知幾時會爆升上$10樓上的機會。

金曹

 

2009/05/14 16:55:28 回覆

金曹,

廖創興短炒的話, 可以睇幾多?

我唔識睇有幾多水位, 所以只留意, 無入.

我試過用保力加通道, 但係通道頂&底日日都唔唔同, 搞到暈陀陀.

2009/05/14 16:51:44 回覆

重要提示:本網誌宗旨是讓小投資者能夠互相支持,增加財經知識和改善投資心理素質,以期早日達到財務自由。本網誌一切言論純粹是個人意見或經驗分享,絕不應被視為投資建議, 也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦任何投資產品。本人亦不保證所引述的資料的真確性和完整性。網友務請運用獨立思考能力自行分析和驗證。一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。

放心啦!你提到的股票,我都會先做功課,認為有長期投資价值先買入.只不過我是比較專一,買入之後不愿賣出.其實有時都有好處的,N年前既IPO如QQ、平安、人壽至今仍持有,都有不錯的利潤.

2009/05/14 16:44:53 回覆

金兄:

出一篇"簡易大戶性格分析"都好喎!

2009/05/14 16:28:57 回覆

金師兄,

   而家收16541,好似睇完你講"如下午亦無法上試16540,技術走勢向淡"等你進退失據,難以分析走勢,大戶即係大戶,一個機會都唔比你!!!

長揸

2009/05/14 16:25:26 回覆

重要提示:本網誌宗旨是讓小投資者能夠互相支持,增加財經知識和改善投資心理素質,以期早日達到財務自由。本網誌一切言論純粹是個人意見或經驗分享,絕不應被視為投資建議, 也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦任何投資產品。本人亦不保證所引述的資料的真確性和完整性。網友務請運用獨立思考能力自行分析和驗證。一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。

 

{#icon15}明白

2009/05/14 16:23:18 回覆

爆粗熊友,叫得做大戶當然可以控制指數上落(短線幾個月可以用錢買上或掟貨沽落),邊D位唔可以穿佢地知道。今日大市成交唔大,暫時睇五月唔會太淡,六月會大上大落。

2009/05/14 16:17:50 回覆

金曹兄 {#icon84}

2009/05/14 16:15:22 回覆

金曹,

大戶好有技巧地喺16541收市, 比16540多1點, 咁"技術走勢向淡"仲成唔成立?

 

住家小男人(政见不同请勿拍砖)

恆指收16541唔通大户偷睇金曹師兄blog或金兄就係大户

1:00pm—早市反彈無力,後抽目標16540,亦即是兩日高低位的23.6%黃金比率反彈目標。如下午亦無法上試16540,技術走勢向淡。

2009/05/14 15:32:07 回覆

金曹兄,

I got it now, have to click on the star.

2009/05/14 15:28:28 回覆

金兄:

歡迎回來,我係一名隐形D-Rom,很少發言. 在陸sir Blog 刚開始不久就認識金兄,從今天開始,你的Blog就是我的早餐.

Raymond205

2009/05/14 15:21:11 回覆

金兄:我已經一早給了你一粒星星以作支持!!

2009/05/14 15:20:59 回覆

金曹兄

Thanks for your reply. I clicked on the '推介' icon but the number didn't jump. What went wrong?

2009/05/14 15:16:26 回覆

金曹兄:

小弟乃係cd-rom一名, 都不禁出一出黎同你講聲"歡迎你返黎"

 

住家小男人(政见不同请勿拍砖)

大哥我就是人板

當市場出現變化,以感情用事,才臨時決定買貨,持貨或沽貨,那對不起,這樣做的話通常出現一買就跌,一沽就升的情況,會被市場(或市場的大戶)折磨。

7000幾人睇已經是最佳的鼓勵啦 {#icon65}

 

2009/05/14 14:56:45 回覆

潘記集團(悼念512)  2009/5/14 下午 02:48:55  網友在此的回應

金管局注資38.8億元捍衛聯匯,銀行體系結餘將達2,530億元。

 金兄個網一個上午已經有 7000幾人睇

已經是最佳的鼓勵啦

小潘

2009/05/14 14:53:16 回覆

金曹兄  你好, 好久沒見了

我手上有好多貴貨. 現升回不少都虧三分一, 固這陣子沒信心去買貨. 但見佢升得急, 又怕坐艇, 手上都有些現金. 你有沒有提議, 我應在什麼時間去買些貨呢? 還是等股票升回就算數呢 ?

住家小男人(政见不同请勿拍砖)

金曹大哥支持你 {#icon65}

2009/05/14 14:47:22 回覆

支持

Sexyphone

2009/05/14 14:45:04 回覆

Support your blog. I will view it daily.

2009/05/14 14:44:56 回覆

金曹兄: 好歡迎你返黎呀 {#200903201324285336.gif}

我係性急遲鈍型 AL AL {#200812301506159839.gif}

瀏覽更多回應 正在載入...
user