Twins 十蚊煲三千萬

2007/02/21 09:23:23 網誌分類: 孖女{娛樂爆料}區
21 Feb
阿 Sa 和 阿 嬌 刀 仔 鋸 大 樹 , 希 望 中 三 T 。Twins 有 財 神 照 住 , 行 起 來 都 更 加 神 氣 。 Twins 有 如 大 鄉 里 一 般 , 不 懂 如 何 落 飛 投 注 。

踏 入 豬 年 Twins 首 次 進 入 馬 場 , 得 知 三 T 有 三 千 萬 元 獎 金 , 雖 然 兩 人 不 懂 賭 馬 , 但 新 正 頭 取 好 意 頭 下 , 各 自 掏 腰 包 十 元 買 三 T , 實 行 「 刀 仔 鋸 大 樹 」 一 碰 運 氣 。

Twins 昨 日 以 表 演 嘉 賓 身 份 到 沙 田 馬 場 出 席 「 農 曆 新 年 賽 馬 日 開 幕 禮 」 , 在 台 上 載 歌 載 舞 大 唱 賀 年 歌 。 兩 人 新 正 頭 有 備 「 利 是 」 而 來 , 訪 問完 後 給 身 邊 工 作 人 員 派 利 是 , 之 後 , 更 一 試 賭 運 到 投 注 櫃 位 前 各 買 十 元 三 T , 但 兩 人 不 懂 投 注 方 法 , 猶 如 「 大 鄉 里 」 般 周 圍 問 人 , 而 有 途 人 更 趁 機 向 Twins 「 貼 士 」 , 阿 Sa 即 笑 謂 : 「 我 唔 識 喎 , 都 係 買 電 腦 飛 , 個 好 意 頭 。 」

至 於 阿 嬌 則 馬 照 買 卻 打 定 輸 數 , 她 坦 言 : 「 要 中 晒 三 隻 喎 , 冇 可 能 , 好 有 難 度 ! ( 問 你 老 闆 貼 士 囉 ? ) 佢 響 度 咩 ? 如 果 真 係 有 貼 士 我 早 就 發 達 啦 。 」 阿 嬌 自 言 一 向 沒 有 博 彩 運 , 所 以 不 會 沉 迷 賭 博 。

要 假 唔 要 錢
兩 人 又 向 記 者大 吐 苦 水 , 指 從 年 三 十 至 昨 日 都 要 開 工 , 到 初 四 、 五 才 有 兩 天 休 假 , 連 去 旅 行 的 機 會 都 欠 奉 。 阿 嬌 坦 言 身 邊 工 作 人 員 假 期 比 兩 人 還 要 多 , 阿 Sa 即 安 慰 說 : 「 算 啦 , 今 日 有 六 位 數 酬 勞 , 唔 通 有 錢 唔 搵 咩 ! 」 阿 嬌 卻 情 願 少 賺 些 來 放 假 , 兩 人 新 年 願 望 是 身 體 健 康 , 亦 想 多 機 會 放 假 。 問 到 可 要 桃 花 運 ? 阿 Sa 即 笑 笑 口 : 「 我 要 觀 眾 緣 呢 。 」

回應 (0)
我要發表
user