全職股民 (3)

2009/05/19 22:15:19 網誌分類: 未分類
19 May

第二階段 試泳

 

一路看書看財經新聞, 便開始準備入市, 當時其實是在熊三, 每日百多億成交. 是最佳入市時刻. 當時全數入幾隻好股, 己是足夠, 這幾年跟本不用煩.  但當時完全沒有牛熊概念, 只知市靜了好耐, 攪笑嗎 ?  戰戰兢兢, 買任何一隻都好驚輸, 因為我再無收入填補.

 

和大部份人一樣, 開始時是認左 巴菲特 做偶像, 心諗選一個好的組合, 看著增長就最正啦. 但大眾公認穩陣的, 增長太慢吧 ?  貪婪介入, 目標是數年內可升數倍十倍的.  雖然一路睇書, 但老實說, 一間公司的潛力或問題, 外面的人, 甚至公司內的非高層又甚會知清楚 ?  大行分析員都係睇好表面的數據吧.

 

所以都係靠睇完所有的料, 估估下或是跟講得似樣的財演去找.  所以信心很不足, 捉到幾隻鹿都無脫角, 例如, 二十多元買的港交所, 思捷 都止蝕走了, 無聽錯, 係止蝕走. 呢兩隻都之後做過紅底股 !! 貪婪目的都達到了. 當時未有陸sir blog, 投資投機分不清楚, 睇書話蝕10%, 就斬, 反而現在無咁聽話.

 

結果是心大心細地做, 輸贏都不多. 只用大約20%資金試, 開始也留意買基金和外匯.

 

(待續 下集 第三階段 混亂)

回應 (10)
我要發表
2009/05/21 02:00:43 回覆

hi , 以前常在陸 sir 那邊見到 x  ( sorry 唔識打 x 字 ) 頭草 ,

現在才知你也是全職股市民~

我也曾是 3-4 年的全職 , 現在有工做 , 變回 part -time了 ,

請寫下去, 大家可以交流一下 {#icon9}

Persie
Persie 2009/05/21 00:25:06 回覆

牆兄, CCUE, K

 

全對,我是單身 with long-time partner。兩人財政獨立,住處獨立,大家都不知對方有幾多錢。我沒買物業,期望有天搬入北角丹拿山的老人屋,內有醫療食堂配套。有部分單位是採用逆按揭方式,或俗稱鬥長命按揭方式,先付一筆錢再入住至死,死後房子交還政府。丹拿山的老人屋不須財產審查。它落成後我會試試去申請。

 

我給母親少許零用錢,但她其實不需要我的錢, 只是我小小心意。

 

但我供好多份保險。退休後我會停了life insurance,只剩 critical illness and hospital.

 

我有去看過樓,但樓價不就,所以短期不會買。我以前的兩層樓都好靚 ; 一層遠望煙海景 ; 一層全海 ; 但曾經擁有就算啦。退休後或者會買層無雷公禁遠的樓。那些老人屋不易申請。

 

看來我不大夠錢退休,都係要捱下去再看看如何。

 

其實我短炒好渣,都係無謂自己呃自己。

 

2009/05/20 23:14:28 回覆

CCUE,  agree, property not now and probably not in HK.

金大哥, thanks for yr support, tonite not in mood, i try my best to keep it up.

2009/05/20 20:22:47 回覆

牆頭草大哥,

很想快D看跟住係點,支持你每日寫blog。Trader有時會覺得自己很孤單,鑽牛角尖就唔好la,講出來舒服好多。

 

 

2009/05/20 18:28:55 回覆

草兄, Persie,

??

Pls consider buying property (even for own use) is also an investment.  I agree that you should have your own property to avoid future inconvenience however, I personally think that it's not the right timing to buy the property right now. 

Based on current mkt economy, current property price is very high.  I strongly believe that the property mkt is directly related to economy, one of the important factor is unemployment rate, it's now only 5.3% whereas alot of speculations that this will go up to 7-8% within this year, plus further possible impact on H1N1. 

We may not expect the property price will come down to those as SARS, yet believe it will d rop 20-30% within this year.  My humble view only.

2009/05/20 15:51:17 回覆

草兄,Persie:

我諗幾多先夠,好在乎你是否已婚,使唔使照顧屋企,但樓一定要有一間,仲要係供滿,斷沽唔可以突然失業,跟住無錢交租,無錢供樓,有後顧之憂,連住既地方都無,係無可能做唔到財務自由. 

夠唔夠真係主要不是有幾多, 而是使幾多. Agree.

對我來講,如果可以唔使做,維持番現在的生活環境,仲可以有錢幫助下身邊既人,有2間物業,1間自住,1間收租,收租就變成每月既固定收入,即係好似金師兄,然後我仲有”閒錢”可以買賣股票,炒下期權,1年1次旅行,就差唔多啦.

其實都唔係好過份.  {#icon9} K 

2009/05/20 15:41:48 回覆

草兄.3window:

Eddie既1,3,8window, 我無呢3個時間窗,得1,3,無得用,亦唔多識用.我主要一隻3分鐘就夠啦.

佢依家既鱷魚咀,SPtrader無,無得用,但我試過係道指demo來用,好好有耐性地等鱷魚咀開, 食得好盡. 

最衰我係demo account,玩個次贏左好多.  {#icon26}

2009/05/20 09:46:07 回覆

Persie,

記得你好像是單身 ?  工自然是做到無得做先算.

有幾球單身退休夠唔夠 ? 真係睇你想的生活質素如何. 也看你有無自住物業.  俾我會買間四五百呎二百萬左右自住先 (如果未有), 剩下的真係只可買好穩陣的收息股, 小量買紅股博博.  如果己有自住物業, 有幾球俾我會幾安心, 因我生活非常樸素 ....

後記, 夠唔夠真係主要不是有幾多, 而是使幾多.

2009/05/20 09:21:28 回覆

我個名係源於呢本書Trading for a Living it_eddie兄的blog都真係要好花心機才會明一點,大家一起交流下吧~ 期待你的真人真事

Persie
Persie 2009/05/20 00:20:24 回覆

牆兄好。

 

我份工有時好難頂,有時可以忍耐,所以都系頂落去。最近公司行無薪假,又令我盟起離去的念頭。其實都不用煩,看來不出兩年我都應該會被請自行離開。

 

我在想,如果用二百多萬買六萬股#6(只是假設,不會只賣一隻股份),每個月收一萬元利息。再用$600K放在市場短炒,每月可賺2%嗎?再放$2M在銀行定驚,不會拿來用。總共$5M。不知這樣可以過簡樸的退休生活嗎?

 

PS. 我覺得有$8M感覺會比較舒服,但我未有此數。

user