估頂

2009/06/11 06:51:30 網誌分類: 見頂訊號
11 Jun

先此聲明,估頂其實係心魔,因為有人肯高價追貨隻股就會升,加上有大戶參與這個遊戲,股價就可以升(或跌)到你唔信,所以我重覆講,要等個頂出現之後才知道個頂在那裡,估唔中係平常事,平常心面對。我自己的做法係確定跌勢就沽貨,又或者一早用預測市盈率計算目標價,到價即沽。正所謂「賣仔莫摸頭,摸頭眼淚流」,沽貨之後,既出之物就不要再心掛掛,因為套回現金,股票市場日日有機會,無必要因為沽了隻股之後佢又喪升而失眠、心痛,影響健康。

 

我網誌的版頭有句話經常提醒自己不要心急去博殺,太著緊得失,因為「得不到不等於有損失」,捨得捨得、不捨不得,世事很多時要肯放手,才有所得。

 

未講如何估頂,先講「工具」。

 

要評估一隻股的價值是偏高或偏低,向來有兩大門派,基礎分析與技術分析。

 

基礎分析暫時不詳細講,主要係根據盈利前境和現時的資產值去判決一隻股的價值。當市場出現錯價,當價格遠低於價值便勇敢買進然後等待價格反映價值。

 

技術分析可分三個分枝:

1.      陰陽燭,根據以往股價的每日開市、收市、和升跌,分類成某些型態,方便分析。

2.      技術指標,將以往的股價量化成一系列的指標去判決強弱,例如030弱、70100強。

3.      波浪理論,由於萬物起跌有序,有一派人認為股價的起跌可以分為五浪起跌,預測走勢。

 

 

今日先講陰陽燭,基本知識可以參考以下網站。

http://www.prosticks.com.hk/tech_candle_patterns.asp

 

當股份連續拉升一段時間,出現三次裂口上升,股價創新高而成交沒有創新高,又見到之下陰陽燭型態,那見頂的機率十分高:

依可靠程度排列為:

黃昏之星    http://www.prosticks.com.hk/tech_candle_patterns.asp?page=13

穿頭破腳    http://www.prosticks.com.hk/tech_candle_patterns.asp?page=3

射擊之星    http://www.prosticks.com.hk/tech_candle_patterns.asp?page=7

 

我會找些出最近出現見頂訊號的走勢圖,例如中興通訊#763。如網友有經典圖表,也可貼出來分享。

 {#763.jpg}

金曹
http://blogcity.hkheadline.com/jincao

 

 

2009-6-11 10:15am金曹即市評論,期指只略為回調便抽升,顯示好友心急拉高,恐怕夜長夢多,依目前走勢,好友大戶攻破萬九的意志甚強但能否攻破二萬大關成疑,今日已經係月中,好友大戶應無法在高位支持到月尾,現時係快速衝上、然後尋底,散戶心急買貨,大戶亦心急在6月高位出貨鎖定利潤。只要大戶守住17600,整固上升之勢不變,如6月收低於17600,會出現較長時間調整。

2009-6-11 3:15pm 即市評論,好友大戶遇到強力反抗,不過五鐘鐘圖出現長腳燭,預計好友短期終能攻破萬九防線,再尋頂散貨。股份已出現個別發展,再不是隻隻都升,入市風險大,務要小心。

2009-6-11 4:15pm 收市評論:好友3pm發力抽高,淡友一於少理,只派駐重兵守住18800防線,只要頂多兩日,好友還不能攻破,消耗太大便唯有退兵,結束這輪升勢。6月好淡有力一鬥,再不是一面倒向好。由於熊軍今日成功守關,牛軍氣勢減弱,如果好友無法在今周攻上萬九,淡友會發動攻勢再試17600支持。牛熊大戰明天繼續。200Call沒有明顯加倉或減倉,預料6月最多上升到二萬點便行人止步。

重要提示:本網誌宗旨是讓小投資者能夠互相支持,增加財經知識和改善投資心理素質,以期早日達到財務自由。本網誌一切言論純粹是個人意見或經驗分享,絕不應被視為投資建議, 也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦任何投資產品。本人亦不保證所引述的資料的真確性和完整性。網友務請運用獨立思考能力自行分析和驗證。一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。

 

回應 (97)
我要發表
2009/06/12 17:42:15 回覆

{#20080508141042314_600x600.gif}

2009/06/12 08:11:00 回覆

koo.koo.

我已給K鼓勵,希望她好轉。也請大家不要給太多意見,太長篇大論,K需要一個簡單的祝福和問候。支持她。

http://www.hkheadline.com/blog/reply_blog_express.asp?f=4M7P7JBRO546555&id=186568


金曹

 

2009/06/12 07:09:32 回覆

qqf

ADR : http://www.editgrid.com/user/wargodriver/adr

Good morning, everybuddy!

2009/06/12 07:08:50 回覆

{#morning5.jpg}

 

2009/06/12 06:53:43 回覆

金曹兄早晨,請問ARD可從那個網站睇到。

住家小男人(政见不同请勿拍砖)

好友心急拉高,恐怕夜長夢多

金曹大哥,今日期指收18790恆指收18791幾乎平水,在恆指收市後期指由低水一路夾上會唔會平好倉開淡倉 (明天抽穿19000有沒有机會,然後反手造淡)

ADR升咁多(19199),大戶係咪托高係果邊走緊貨

(八、暗 渡 陳 倉    【原文】  示之以動,利其靜而有主,益動而巽。)

「賣仔莫摸頭,摸頭眼淚流」,沽貨之後,既出之物就不要再心掛掛 {#icon70}

上估估下 {#icon24}期待金曹大哥分析 {#icon84}

{#200905260923022661.jpg}

2009/06/12 01:14:01 回覆

金師兄:

樓市成交續旺,請問你認為現價1200美聯值博率高嗎?

2009/06/12 00:21:33 回覆

金兄, 聽日星期五啦噢 ..........

如果好友無法在今周攻上萬九,淡友會發動攻勢再試17600支持

2009/06/11 23:46:57 回覆

金曹兄: 今日首次到C兄屋企, 十分佩服C兄分析, 對熱衷學習投資既我, 實在獲益良多, 又多一個好去處, 謝謝 

2009/06/11 23:00:49 回覆

金兄:

現在50天線只差300多點就同250天線做出黃金交叉,但今次百年金融海嘯係唔係就係咁簡單兩條線交叉就叫做完結呢?是否以前每次牛巿都開始都係50天線交叉250天就叫做一round牛巿...

如果咁簡單,咪D人分析咁多為咩呢?係巿場本來就係咁簡單,D人諗得太complex,還是大戶知到個個真信呢個myth,畫出來ge ne?

Ton Ton

2009/06/11 22:34:18 回覆

金曹兄:

晚上好,請教貼上圖表的行業升跌underline銀行成交減,地產"小心"是否資金流往別的板塊或已流出?

為何我不可像你 copy 完整畫面在自己網誌?

2009/06/11 21:24:13 回覆

金曹師兄

我想問下隻3888金山軟件,值得買嗎?謝謝回覆!

2009/06/11 20:36:05 回覆

謝謝金老師, 每天看你的blog都學到好多嘢! 我一直都是cdrom, 極少留言, 但都忍唔往要向你說聲衷心的道謝 {#icon84}  送你一粒星 {#icon15}

2009/06/11 20:00:00 回覆

金師兄:

小弟好多謝你在重出 Blog湖的同時重寫出咁多有用的投資知識,令好似小弟等的一班師弟增加投資知識之餘,仲可以好快睇倒 '金兄' 嘅回覆,雖然小弟無問過問題,但睇倒其他 Blog 友的問題,再睇反 '金兄' 的回覆都獲益良多,感謝!

同時好高興喺呢渡嘅 Blog都好自覺,比較少 post D 無里頭嘅野,希望大家一直堅持;小弟個人認為 '陸Sir' 的 Blog 的內容都非常好,不過大多 '廢 post同廢話(無關財經的post),令可觀性大大減低。

以上如有得罪,請各位師兄多多包函。

支持 

2009/06/11 18:48:50 回覆

諾貝爾經濟獎得主克魯曼 (Paul Krugman)表示,美國經濟衰退造成的損失可能會持續很久,經濟成長明顯缺乏動力。

克魯曼9日在倫敦政經學院演講指出:「我實在滿擔心我們未來將混亂度日。我真的預見全球恐重演日本『失落十年』的可能性,出口無法帶動復甦。這可能會有一段很長的時間不好過。」

克魯曼8日才開過金口,看好美國可能會在9月前走出衰退。而近期數據顯示,房市與製造業的衰退減慢,企業也減少裁員,在在支持衰退將在今年告終的預測。

克魯曼9日表示,經濟衰退的「世界末日」階段雖已結束,金融市場也在「回穩」,但「就業情況仍然不佳,未來更可能惡化。」

這位普林斯頓大學的經濟學家表示,他不知道美國將靠什麼力量走出衰退。財政振興方案規模雖然不小,卻不足刺激經濟持續成長。此外,在全球經濟欲振乏力下,美國也無法依賴出口增加而復甦。

克魯曼表示,這次衰退結束後的情況和以往不同,失業率居高不下的時間可能會比較長。

2009/06/11 18:28:14 回覆
2009/06/11 17:05:50 回覆

KAM SIR,

Thank you. looking forward to your reply.

by the way, why is 754 falling today?

how do you think the future of new energy,internet to insurance . i.e. compare 1211 658 , 700 to 2628 which one is your most favourite?

2009/06/11 16:54:13 回覆

{#Sector090611a.jpg}

住家小男人(政见不同请勿拍砖)

好友心急拉高,恐怕夜長夢多

金曹大哥,今日期指收18790恆指收18791幾乎平水,在恆指收市後期指由低水一路夾上會唔會平好倉開淡倉 (明天抽穿19000有沒有机會,然後反手造淡)

以上估估下 {#icon24}期待金曹大哥之分析 {#icon84}

2009/06/11 16:40:48 回覆

lowEQ,明天我會講技術分析,順便答你如何利用指標去決定甚麼價位買入這些股票。

1211,658,358,754,3968,998,165,2628,700,1886,983,3323,2319.

金曹

 

2009/06/11 16:36:03 回覆

小潘,

好友今日無法乘勝追擊,氣勢稍弱。您無心機做野都唔使搵藉口。遲D搵您同S2000 happy hour。

金曹

 

2009/06/11 16:33:43 回覆

KAM SIR,

thanks for explaning.

I have to try to be patient to wait for 15000 appear, but as I only got 10% of stocks in hand so I will try to buy when my favour stocks d rop to their 50 days line.

my favourite stocks are as follows, can you give me some suggestions whether I should start to buy them when they are at their 50 days line? (or at the bottom of their bollinger? )

1211,658,358,754,3968,998,165,2628,700,1886,983,3323,2319.

Or I can divide my money into 6 parts, buy one part at 16000. then 3 parts at 15000, others at 14000 and below 13000.

apart from the lump sum investment I will also buy 2828($12000) and 2800($5000) each month regularly through the bank form now on

my investment is for 5 years.

thank you very much.

2009/06/11 16:29:34 回覆

金兄

今日個市感覺好似星期五

唔上唔落,好似等緊野

搞到我個心情都變左星期5,冇晒心機做野,成日上blog吹水添 {#icon7}

小潘

2009/06/11 16:22:18 回覆

金曹兄: 好感激你呀, 我會慢慢睇清楚先+啦, 你同陸sir及各網友每日既無私分享, 真係令我學到好多野, 好感動呀...... {#200906091352013281.gif}

2009/06/11 15:49:58 回覆

謝金兄!我已set位先走.

2009/06/11 15:41:33 回覆

金曹師兄: 咁你用邊間做期權? 平均要幾耐交易一次? 交易費用係幾多? 感激!!!! 

2009/06/11 15:38:15 回覆

Bro Kam,

Thanks for your reply.

2009/06/11 15:33:30 回覆

Richelle,錢係賺唔晒,建行貨多可以分注沽,升得急有機會回一回再試$5的支持。如果貨少就睇多一兩日,照計無理由唔升穿$5.5,阻力位約在$5.68

 

L,我唔清楚期權寶的運作,可能類似ELN,要鎖定一筆資金,在指定日子用合約價接貨或收利息。

 

 

2009/06/11 15:25:19 回覆

Bro Kam, Richelle: when you trade out, pls call me together, but i had call paper not stock ar {#200811051451226012.gif}

2009/06/11 15:18:46 回覆

金曹師兄: 我買賣股票係用中銀既, 請問我係咪可以用中銀的期權寶, 運作得到你接實貨股票的動作呢? 另外是不是所有恆指成份股都可以用這個原理來理解? {#20080508141042314.GIF}如果買牛熊証, 係咪做唔到這個效果.

2009/06/11 15:17:10 回覆

Bro Kam,

I bought 939 @4.98 for short term trading. Shall I sell  it now?

Thanks

I

2009/06/11 15:16:40 回覆

金兄,

好友大戶攻破萬九的意志甚強...

mean u also think that HSI will rise upper 19000-19500 ?

thanks very much

2009/06/11 15:10:58 回覆

ccy1#390向下補裂口,下跌目標$5.75

2009/06/11 14:37:39 回覆

金兄:

     我前幾日在6.59入的#390是否可繼續持有,如有時間,請幫再看看.謝!

2009/06/11 14:30:46 回覆

Thanks Mr. Kam.  I have left my e-mail and mobile no. in the message block already.

irislau
irislau 2009/06/11 14:26:49 回覆

Dear 金曹,

Thanks you for your advice.

irislau

2009/06/11 14:21:28 回覆

金兄,謝謝你的回覆,我正考慮加入你建議的月供行列,請問那裡可供2828?

再謝。

2009/06/11 14:01:54 回覆

金兄: 謝謝回覆.

2009/06/11 13:49:55 回覆

realannie,上實係窗口公司,無乜特別的賺錢強項,只可以跟指數/大市炒作。

 

Shepherd_fans,如果手上無貨,現在才追風險太大。看看七月初走勢如何吧。HSBC未來歐美的盈利前境都唔好,對HSBC管理層有信心,可以月供交行代替。

先求知,後投資。您可先看看杜嘯鴻先生的期權攻略。

http://www.cycleoption.com.hk/page03.htm

2009/06/11 13:39:01 回覆

Thank you very much ! {#icon0}

2009/06/11 13:37:40 回覆

謝謝金兄回覆建行問題。咁我都跟你買定爆谷等睇戲。我宜家得返勤+緣,希望學金兄你走一轉,當然係小小注喇。

要學到放左唔再睇真係幾難,有時手痕痕又去襟下價。不過我都要學習紀律,一放就立即連跟踪開的設定,yahoo都剔除埋。

另外金兄對於抽新股有冇心得,黎緊好似都有兩三隻排隊上,七月好似有霸王上市喎,你點睇。

再次多謝金兄無私既奉獻,打咁多中文字都好辛苦,仲要條條都答得咁仔細,唔係比行貨。佩服佩服。小弟無以為報,唯有以「星」相許。

2009/06/11 13:35:33 回覆

irislau,您組合內已經有工行,屬於大型銀行,可考慮加一隻較小型的招行。

2009/06/11 13:32:10 回覆

bebe889,

网聚已经太多人报名,您用私人回应留下电邮和电话。如有人退出会通知你後补。

金曹

 

irislau
irislau 2009/06/11 13:27:54 回覆

Dear 金曹

I have started monthly stock saving plan on 1398, 2628, 941 & 857 since 2007.  I would like to add one more stock 939 or 3968 in the plan.  May I have you advice on which one is better for long term 2 to 4 years saving or perhaps you advise me another stock.  Thanks you so much.

 

irislau

2009/06/11 13:27:15 回覆

金曹大哥,你弄錯了,我不是問1919的走勢啊!我是想報名參加纲聚呢!

2009/06/11 13:27:14 回覆

ling#941剛擺脫弱勢,並無沽出訊號,可以先看$85,慢慢推高止賺。如果擔心股市大跌,等恆指跌穿18400點考慮清貨。

2009/06/11 13:20:55 回覆

Brother Kim :

I have 941 bought at $79 , should I sell it  now ?

Because I think $85 is the top.

Thanks !

2009/06/11 13:20:35 回覆

Siuwen#1919$11的阻力巨大,走勢向下。

2009/06/11 13:17:27 回覆

xleo,今日建行7月的$4.4put有異常大手成交,可能大戶高位出貨,將來向下炒的目標價係$4.4,做定對沖預備接貨。我估計$4.6應係長期價值區。

瀏覽更多回應 正在載入...
user