都市女性興起萌文化:47歲大媽打扮少女模樣

2009/06/11 14:08:11 網誌分類: 流行
11 Jun

《轉貼》

都市女性興起萌文化:47歲大媽打扮少女模樣

  起源  都市女孩興起文化

    
所謂的,最早起源于日本,本意是指讀者在看到美少女角色(漫畫)時,產生一種熱血沸騰的精神狀態。後來,一些女孩就對照著漫畫上那些美少女的樣子,把自己也打扮一番,看上去如同十多歲的小女孩一樣。 

都市女性兴起萌文化:47岁大妈打扮成少女模样

漫画中的“萌”形象

隨著這類萌女郎越來越流行,很多萌商品也如同雨後春筍般出現在市場上,例如貓耳朵帽、卡通背包等,久而久之,就形成了一股萌文化

    
風靡日本後,這股風氣通過網路很快傳到了中國,如今,在重慶都市的繁華地帶,也能夠發現萌女郎的身影,而在互聯網上,更是出現了專門探討萌文化的主題貼吧、主題網站。

             都市女性兴起萌文化:47岁大妈打扮成少女模样

 看上去是不是很年輕?她其實已經47歲了!

 明明是個大媽,打扮出來卻像個20歲左右的女孩,還若無其事地走在大街上走,看到這一幕,你會做何感想?

現象 47歲大媽起像少女

    大渝網上,熱衷打扮的網友波比告訴記者,她有個47歲的女性朋友,是兩個小孩的媽,是個狂熱的日韓偶像劇迷,她二十五六歲的弟弟們,都把她當成小妹照顧,連其12歲的兒子都認為媽媽只有25歲。

都市女性兴起萌文化:47岁大妈打扮成少女模样

 最牛萌女郎 

   20歲女孩萌起來像嬰兒

    由於萌文化流行,各地出現了很多雷人的萌女郎,新女報就曾經報導了一則消息,在網上,出現了一個被網友驚呼史上最牛的萌女郎。在該報導裏附有該女孩的照片,記者從照片上看,這個女孩一頭長髮,眼睛瞪得大大的,臉也圓圓的,嘴巴嘟起看上去很可愛,整個打扮下來十足一個嬰兒模樣。據網上流傳,該女孩已經20多歲了。 
    牛!化妝都要1小時

    俗話說,美麗都要付出代價,萌女郎們通常都要花上很多的精力,才能保證自己看上去很,這其中,最麻煩的當數化妝。網友盈盈稱,她喜歡把自己打扮得很,但最討厭化妝,每化一次妝,時間不會低於1個小時。身邊的友也和她一樣,妝容上她們最在意眼部,要把眼睛畫大畫圓,另外還得戴假髮,一天下來,補妝次數不下10次。

    “盈盈稱,目前網上很多非主流,其實也是一種萌文化。這些非主流的照片,大多經過PS處理。為追求那種所謂的超萌效果,往往擺出固定模式拍照,嘟著嘴睜大眼睛,另外不惜偷樑換柱地PS眼睛、臉型等

 

 

回應 (16)
我要發表
2009/06/15 12:38:14 回覆

哈,看來大臣哥都系喜歡傳統的美女。

欽差大臣
欽差大臣 2009/06/15 00:26:37 回覆

有时候觉得,呢种类型,系甘望下,当新事物就可以,要真的对长D时间,或者家里有件甘0既嘢,真系好唔聚财甘!

怪怪D,再落去,可能会反胃D。

我又好挂住你啊!几好吗?开心妹。

2009/06/14 02:26:09 回覆

我覺得47歲大媽打扮少女模樣也不是奇怪....

日本有位女星點睇也不似53歲(黑目瞳)

2009/06/12 18:36:28 回覆

哈.....今次吾關我事,人人看到,係你看吾到啊!

2009/06/12 16:43:53 回覆

相睇唔到呀 {#200810112020083573_600x600.gif}

2009/06/12 14:49:43 回覆

佢哋嘅 target 都唔搭 公車. 無所謂啦.

慳妹
慳妹 2009/06/12 14:34:25 回覆

講起扮靚有一樣嘢真係好唔明: 朝早上班時間搭乘公共交通工具,總會見到白領麗人一上車搵到座位後,立即由手袋拿出眉筆、眼影、粉底、胭脂、唇筆、唇膏.......各式各樣化妝品聚精會神開工,整容前整容後都公諸於世;奇怪如果佢哋係咁注重儀容,點解又會唔介意俾人見到佢整容前個樣? 點解唔係永遠都以最佳狀態先至行出門口?

2009/06/12 11:46:55 回覆

//四分一的單// !?

在香港, 應該 係 sales director. 有機會 入 director board.

佢一走去 競爭對手處, 公司就 ..............

所以, 好多老闆都會 揾啲 口靚 跟佢. 要分薄佢啲 客源. 

2009/06/12 11:34:23 回覆

所以話,人不可貌相,海水不可斗量,呢個行出街會俾人望多兩眼,當佢發花痴的女人,全公司四分一的單係佢做的,個個望佢鼻息,連老細都敬佢三分.

立 冬
立 冬 2009/06/11 23:01:13 回覆

嘩,每月十幾皮?真係好犀利喎。 {#icon39}

包
2009/06/11 18:49:18 回覆

神奇。 {#2008042814475167.GIF}

2009/06/11 17:54:43 回覆

CG, Computer Graphics.

 

//佢話每天係要等到屋企人入晒房先落妝,早上化好妝再出房//

香港 DJ 車淑梅 佢都 話 係咁. 佢話太愛佢老公, 一定要 把最好嘅 俾老公睇.

 

咁識打扮, 心思周密, 一定係 top sales.

 

我都見過一位 好後生 的女仕.  but, 佢唔好彩, 俾我見到佢 剛剛要 補裝之前 面上 的一條紋.

hehe.

以前啲 粉底 好傷皮膚, 化得越勁, 就越多 洞洞坑坑., 就越需要 加厚.

近代 個化裝潮流 興護膚, 新一代  好後生 的女仕, 輕鬆多了.

 

有時見到啲 少女化勁裝, 我會問洗唔洗呀?

now..... 哈哈, 明解晒 !

 

2009/06/11 17:29:13 回覆

天佑,CG係咩意思??

2009/06/11 17:27:57 回覆

哈哈.....立冬,但真係有呢D人架!

我以前工作的地方,有個同事,估計成50歲(我估除左管人事的和佢老公,沒人知佢幾歲,我們係照佢工作年資同佢個女的年齡來評估)佢話每天係要等到屋企人入晒房先落妝,早上化好妝再出房,(即仔女都無见過阿媽的真面目,哈)三個孩子的媽,仔女都不知阿媽幾歲,因為佢不准人提起佢的年齡。

我形容下佢的打扮,無倫幾熱的天,上身先著一件緊身背心打底,再著一件起碼中袖的衫,外面再穿一件背心,成功將D豬腩肉收埋,下身一條緊身七分褲,再加一條超短裙,一對松膏鞋。(可能因為長的不高)四季差不都都是這樣,冬天加件外套。

一次參加個女的中學畢業禮,俾D老師認做學生,返到公司自豪地對我們說了又說,心花怒放。

注,此人工作能力超強,收入係公司里的NO1,每月有十幾皮。

2009/06/11 15:46:24 回覆

會唔會係 廿年前 相睇時 用的  5 年前 相片 呢 ?

唔見真人, 我唔信咖.

下面嗰張, 太 CG 喇.

立 冬
立 冬 2009/06/11 15:35:45 回覆

有點驚嚇啊! {#icon24}

user