撞鬼........怕怕

2009/06/17 10:03:42 網誌分類: 生活
17 Jun

琴日我好驚呀!

件事係咁既.........

琴日,我去左朋友屋企玩,一直到左十點左右先翻屋企,但其間,我打左好鬼多次電話俾我呀媽,但都冇人接,之後臨出門口之前,突然之間,我同學屋企個電話響,但係又冇人聽、冇人講野,之後我地就查翻係邊個打電話黎,原來係我屋企,之後.......

我就打翻去我屋企同打電話俾呀媽,但都冇人聽,之後我翻到屋企,又冇人,但......點解果度話我屋企打左電話去!?之後我打電話俾我果個同學,佢再查翻個紀錄,但.........發現冇左果個紀錄?!但我同埋同學以及佢全家都真係知道頭先有個係我屋企打出既電話......!?

之後我就打俾我媽,今次終於打得通啦!但佢地話佢打電話過去,但冇理由!因為就算真係佢打電話過去,但係係屋企打過去,但果時佢翻左大陸,而我由同學屋企翻屋企都係大約5分鐘倒,佢冇理由打完之後就立即過到去大陸架,時間都係唔可以係大約5分鐘過到去大架嘛!

不過好彩,後來我呀媽既FD走過黎倍左我一陣,同埋我嬤嬤過黎倍我訓,如果唔係,我一定驚到...........(搵唔到形容詞=______='')

以上絕對係一個真實故事!(親身經歷)絕無虛構!至於你信唔信有鬼?你有你既決定!

                                                               錦....字

回應 (3)
我要發表
2009/06/18 18:35:57 回覆

撞鬼= =

 

2009/06/17 22:22:00 回覆

真係恐怖喔~ {#洋蔥頭[冷吱吱].gif}

2009/06/17 15:38:37 回覆

55!!!真係撞鬼......

user