睇書好緊要架

2009/06/28 07:39:53 網誌分類: 閱讀
28 Jun

人得閒要修養自己, 唔係過左25歲, 記憶力開始衰退, 到時後悔以前學咁少野呀!

雖然好多人講「讀萬卷書不如行萬里路」, 你估我係d同事咩父母有錢買車請工人又可以成日去到旅行……

就算嚮香港境內遊歷, 拎住本地圖都好過問人, 可能會俾人「線」, 或者人地唔識, 人地唔識又或者「格硬」想條路出黎~~ 咁都會行錯晒。(呢個只係假設)

從前有個故事:

 

「晉平公問於師曠曰;“吾年七十欲學,恐已暮矣!”

師曠曰,“何不炳燭乎?”

平公曰,“安有為人臣而戲其君乎?”

師曠曰:“盲臣安敢戲其君乎!臣聞之:少而好學,如日出之陽;壯而好學,如日中之光;老而好學,如炳燭之明。炳燭之明,孰與昧行乎?”平公曰:“善哉!”」

《說苑》劉向 (西漢人)

 

唔需要明晒成篇講咩, 最緊要係「少而好學,如日出之陽;壯而好學,如日中之光;老而好學,如炳燭之明。炳燭之明」-- 太老學野, 力量細好多架! 好似太陽相比風燭咁 =.=

 

所以男男女女都係la, 時間唔好花咁多嚮去美容院呀, 貼mask呀咁樣。因為我成日接觸到既女仔同佢地d細佬成日太注意外表而忽略內在美。

 

話香港人格異化, 我覺得都係因為佢地成日睇電視, 好似有一日我返緊工, 但同事 (都係教學助理) 都冇野做, 佢地就開電腦睇 ; 係幾好笑既電視節目, 但返工時間睇, 好似…… 真係覺得教育界既人越來越膚淺 (雖然佢地有一個想做秘書而唔想做老師, 但佢下年都應該仲未走得甩) , 咁下一代點就心知肚明lu。我唔會咁lor。

 

講返近日我覺得比較嚴重既問題丫, 雖然呢個問題好個人。我自細跟住呀哥長大, 真係同男仔傾計易好多, 所以細個都唔覺得需要女仔朋友, 大大下先發現有d女仔都好似我咁有少少男人婆, 咪傾得埋lor。及後發現其實女仔都好多優點, 可以做朋友, 不過佢地d (某d人) 缺點好似「尖酸、附和、假仁假義」真係蓋過晒d優點:

到底點解會有呢d情況? 只好依書直說, 因為我唔可以肯定本書係arm, 我只可以話依書直說lor:

「公司會以一個人「很會做事」、「很有效率」的特質為優點 (呢本書講既應該係男性主導既職場), 但是女性憑藉的卻往往只是第六感, 比方說順不順眼、來不來電之類的標準。」 (p. 193)

 

我同d有錢女, 一睇落去就唔同la。我更想不到有d女仔3個人一齊好熟咁, 1個走左之後, 佢地會嚮我面前講走左果個「慒」, 「講完佢都唔記得架la」。某d女仔真係丫……人前人後, 唔知有幾百個樣。幾百個樣本來冇咩問題呀, 佢地把口唔收, 先嘈死人, 大家知道人係好經常講講下野好大聲架ma。

 

回應 (5)
我要發表
ivina
ivina 2009/06/30 06:31:32 回覆

可能我覺得男仔有義氣d

唔會嚮人前講佢地朋友既壞話掛

ivina
ivina 2009/06/28 11:25:25 回覆

{#icon9}

淺雪
淺雪 2009/06/28 09:56:05 回覆

睇書好..

ivina
ivina 2009/06/28 09:25:10 回覆

伯伯,

至少你嚮頭條網好似太陽咁燦爛,

係個照耀住我地既伯伯~~

好重要架!

^0^

2009/06/28 08:38:05 回覆

哈哈~~我現在是「炳燭之明」呀!

風大,燭熄,腊盡,燭滅!

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..