關慧玲
關慧玲
關慧玲

一點點進步

2009/06/28 11:57:01 網誌分類: 未分類
28 Jun

Shane是名副其實的icequeen。

她晚上會肯睡在床尾,對自己的名字亦有反應,有時甚至叫她她便會來,但她最不喜歡人家掂她的手,也不讓抱。

但已是很大的進步了。

回應 (17)
我要發表
2009/07/03 09:47:30 回覆

好靚啊.

2009/07/01 11:58:51 回覆

巨一定会幸福、一定  gei.

2009/06/30 22:32:18 回覆

Shane真幸福,最終找到你這個好主人. 努力呀!  俾多d耐性同時間佢啦! 我相信貓咪都能感受到你對佢的愛而慢慢融化的!

關慧玲
關慧玲 2009/06/30 19:13:22 回覆

windykwai,

這是新舊貓和合重要的一步,要讓新貓知道我家已有幾個長輩,舊貓也知道這個小鬼,到大家面對面不再對峙和胡胡聲,日後就可以和平共度啦。我的經驗是大概要兩星期左右,貓b會快些被接受。Shane咁大隻,就唔知了。

放心,我會睇實佢哋嘅。

2009/06/30 13:02:30 回覆

佢咬你同出手抓你, 都係點到即止. 但係why要搵個籠困住佢呀?

2009/06/30 10:32:47 回覆

其實我家的叮叮都係好"痴"人,但就係唔比你抱,一抱佢就要走,但轉頭又"唉身唉細",真係唔知佢想點........不過見到shane佢都肯比你掂,個樣又咁冧,我諗好快佢就會溶入你地呢個大家庭)))))

2009/06/29 17:31:01 回覆

人哋話虎紋貓惡d, 但我就一d都唔覺得喎, 我特別鐘意虎紋貓, 我家Garfield仔好純架, 又冇架子, 不過係細膽d囉~~ {#icon3}

關慧玲
關慧玲 2009/06/29 15:05:03 回覆

windykwai,

我不知道shane是否有點神經質,但他不慣被人撫摸,也不習慣被人捉住,一捉佢就好驚。美短和英短都係大件頭,我家米米都係兩歲,一樣大大隻呀。

關慧玲
關慧玲 2009/06/29 14:52:32 回覆

ccat,

都好丫,放張相上來,睇吓各貓友有無計?幫幫忙。

2009/06/29 14:25:55 回覆

哎呀!! 佢同我隻傻強一模一樣, 係唔係逢係啲虎紋貓都係咁神經質, 傻又係唔比抱, 傻強到而家都仲係痴痴地, 少少聲都會成隻彈起九丈高. 哈哈.... {#icon3}我係勝利道有間舖, 都有隻咁既貓, 我問店員隻貓幾大, 個店員話2歲, 我地齊齊嚇到面青,因為隻貓個SIZE好似7個月大咁, 你話面青唔面青?? 虎紋係唔係多問題D嫁呢..

2009/06/29 12:07:17 回覆

唔好意思,一直以為Shane係男仔名,但佢係Queen,咁應該係阿女嚟呀呵,咁其實關小姐家中雌雄比例如何(唔計關小姐)?

2009/06/29 10:21:26 回覆

關小姐,睇到妳影的圖片貓貓好可愛.好開心有妳這個的媽媽呵護.

關於:貓仔的問題?那位義工在絕育之前已在家收留它幾日.

話它太惡,所以,絕育後放回它原位囉!

妳可否有朋友再養貓呢?貓仔是7個月大.妳需的話我可影給妳睇呀!

請回覆我吧!

關慧玲
關慧玲 2009/06/28 21:41:55 回覆

各位放心,我唔會冷落米米和其他貓貓嘅,只係等我借個籠回來,就可以安排shane和一家見面了,今早米米一支箭跑入來,見shane驚到發出嗚嗚聲,真係好搞笑。

2009/06/28 15:00:28 回覆

被照顧和痛愛的貓貓都是幸福的.  我很替 Shane 高興可以遇到一位好主人.

TY

2009/06/28 13:26:08 回覆

十貓媽媽 : {#icon0}跟妳說笑的稱呼, 不介意吧, 或是令關小孩妳 '飄飄然' 呢, 呢幾日有幾多人恭喜妳呀? {#icon8}見到片中的Shane不但讓妳 '摸摸揩哂油' , 仲慢慢 '冧' 到 '瞓低哂', 對妳嘅信任, 真係好大進步呀, 睇怕好快就會 '上得床來牽被蓋', 瞓下上啲又上啲, 有朝妳一睡醒, 就發現隻小鬼已經 '霸'咗妳半邊枕頭啦, 死味! Icequeen, 好快就會溶化成 ice-cream 啦, 記得要幫我0地恭喜佢將有 '幸福的貓生', 錫啖佢啦!

2009/06/28 13:21:37 回覆

關小姐, Shane真是美女來的 {#icon9}, 美女就是有點點脾氣嘛, 不要太心急, 慢慢來吧 !!

我看到片頭, 都有不少貓影在房門外走來走去呢, 不要冷落其他貓爺啊 !!! {#icon8}

2009/06/28 12:13:14 回覆

好可愛呀,唔知米米會唔會失寵呢? {#icon38}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}