一見鍾情ANIME公仔~CODE GEASS R2 DEFORM MANIA 莎莉、卡蓮&CC

2009/06/30 01:15:17 網誌分類: Dolls Mania
30 Jun

講左忠僕號幾日,今日轉個話題,明天才繼續睇忠僕號啦!

上星期逛信和,在櫥窗看到了她們,就一見鍾情,想買。

{#Code Geass Deform.jpg}

 走遍整個信和場,終於找到特價的Karen和Shirley,比其他店便宜50%,原因是該店只有她二人,沒有CC。

 沒關係,CC的大頭B造型,我反而覺得及不上泳裝大頭Shirley和兔女郎裝Karen。

 我買下了。

{#Code Geass Deform BOX.jpg}

*盒子好漂亮!!

{#bnp45726-a.jpg}

*連No.1女主角CC一起買,會貴250%!

 回到家中,花茶看到,話我是鹹濕爸爸,因為Shirley和Karen那兒很凸出,女兒哪知故事中Shirley死去時多少動畫迷在網上悼念呢?又怎知道Karen的倔強和忠心?

{#Code Geass Deform total.jpg}

*盒底顯示全三人的造型。系列名為Deformation Mania~Code Geass R2,意即變形狂熱<反逆之魯路修R2>,亦即是變大頭囉!

 事實上,兩人在《反逆之魯路修》這近期No. 1動畫大作中,戲份有時比CC還強喔!

 現在,《反逆之魯路修Code Geass》在無線J2台播放。不過個人認為原裝日語配音版會更精彩!

indy

回應 (7)
我要發表
立 冬
立 冬 2009/06/30 23:29:49 回覆

兩個都係主角,一正一邪,彼此互相鬥智,最後邪不能勝正。 {#icon54}

彭彭
彭彭 2009/06/30 22:36:02 回覆

立冬姐:

夜神月好早就變左魔鬼, 由佢殺警察開始就已經係...我睇到果度就唔睇了...

我接受不了一個骨子裡係惡魔的人當主角...

如果你話L係主角, 就另計QQ

indy

立 冬
立 冬 2009/06/30 17:36:02 回覆

唉也,好可惜啊,你要睇作者想表達的意思啊.夜神月以為自己就是替天行道的神,為社會剷除罪犯,創造一個完美的社會.但其實他在執行所謂的正義時,自己已變成魔鬼.

假如套入現實生活中,你會有何意見?

彭彭
彭彭 2009/06/30 16:49:08 回覆

Oh, We are ACG FANS...

死亡筆記個夜神月太衰,我睇左少少就無睇...

indy

立 冬
立 冬 2009/06/30 16:39:38 回覆

Indy仔,咩你真係以為立冬姐好大年紀呀?唉也,我成日睇日本動畫架.不過最鍾意係死亡筆記,呢套其實好有哲理,很有啟發作用的,值得討論. {#icon52}

彭彭
彭彭 2009/06/30 14:01:36 回覆

立冬姐:

你鍾意狐忍(火影忍者)同龍珠,真係唸唔到的說。

兩套都係少年SUNDAY的少年漫畫,證明你內心是個少年。

indy

立 冬
立 冬 2009/06/30 10:26:32 回覆

我最鍾意果套<火影忍者>都搬左去J2台呀,真係俾無線激死!請問而家係唔係做緊最新一輯火影呢?

深水埗福榮街都有好多呢類公仔賣架,我上次行果陣其實都好想買番幾隻龍珠公仔呀.

user

最新回應

我們是否需要用謊言去打擊說謊嘅敵人,難道

現時香港情況,正是全面學習中國文革時期的惡行,口口聲聲要民主,其實係自我民主,不需守法,大話連篇,候德健說得不錯:我們是否需要用謊言去打擊說謊嘅敵人,難道事實是不足夠?

泛民也不是好東西,它是常用謊言手段的傢伙!

萬大有商量
萬大有商量 2019/06/20

年青真是好 充滿活力

彭彭
彭彭 2019/06/19
@我係你舊生...

感謝同學... 等候下一個風和日麗的自由寫作時代來臨吧(完全不知何時)... 現在是寸步難行...