關慧玲
關慧玲
關慧玲

Shane近況

2009/07/02 12:03:39 網誌分類: 未分類
02 Jul

我不知道shane以前的生活如何,但她極度沉靜,不動、不跳、不跑,我想與長期住在籠子裡有關,根本不知道玩耍是何物。有貓草的公仔放她面前,她都不會玩。

初時在我房裡自由地走,她很不慣,想找地方躲,到適應了我的手,她高興會走過來揩擦,但仍很alert,少少聲音都會成隻跳起逃開。

其實她很善良,不高興時只是出手撲,不會出爪子,咬也只是輕輕bite。

又或許她經歷了好多不同的人和地方,自衛心亦很重,也有點神經質,關在房外面的貓叫聲,她耳朵豎得高高地,她似乎並不需要同伴,一隻都可過日子。

開始很討厭沒有愛心,只把動物當做繁殖機器謀利,不理牠們如何過日子的寵物店。

 

 

回應 (10)
我要發表
2009/07/09 15:56:00 回覆

cat cat 我想問問點樣放張相上嚟呀!教我吧!

2009/07/03 11:15:48 回覆

ling,

仲有貓食物兜, "不秀鋼"的. 可掛在籠裹面用, 這樣就唔怕籠內攪到濕晒啦..有大有細, 借埋比你呀, 砂盆也有得供應, 需要就開聲, 一起借晒比你, 今晚影d相比你睇吓d板啱唔啱你用呀..

2009/07/03 11:07:10 回覆

ling,

好呀! 如果真係需要到我個籠, 好樂意幫你一把. 能夠為d貓大哥做d野, 非常榮幸. 而且我唔喜歡見到d貓住細籠, 會好影響佢地活動, 如果唔係佢地又要做籠貓嫁喇...攞籠既時候記住, 最好搵架大d既車黎車走, 因為此籠一拆散, 我都唔識將佢還原. 所以最好原個籠搬就穩鎮.

關慧玲
關慧玲 2009/07/02 20:09:20 回覆

windykwai,

嘩 真係豪宅喎,咪佔好大地方?你對貓真係好。

我嘗試令shane融入大家庭,但她始乎不喜貓其他貓,我要用些時間測試吓,得就最好啦,唔得唯有俾佢一個住書房 但下月又有貓來寄居一陣,到時可能真係要問你借豪宅啦。 {#icon26}

 

2009/07/02 17:13:49 回覆

嘩 !! 豪宅呀 !! 我估連米米都想住埋一份呀, 當然要有美 shane 相伴啦 !!

關小姐, 你諗諗佢啦, 等 shane 可以住得舒服 d, 快 d 適應嘛 !!

2009/07/02 16:45:08 回覆

ling,

得唔得呀? 會唔會太大呀?

2009/07/02 16:41:39 回覆

{#IMG_0983.JPG}

2009/07/02 16:22:59 回覆

ling,

貓籠借到未呀? 我有貓籠, 不過都幾大吓...你要唔要借去方便吓呀? 取貨請到馬鞍山區?

2009/07/02 15:10:14 回覆

我囡囡都係小小聲音都成個彈起,又驚青,對任何野都無興趣,見到其他貓/人都驚,鍾意里係籠度瞓覺,好似自閉甘。

 

2009/07/02 14:26:33 回覆

對呀, 那些根本沒有人性, 沒良知的 {#icon6}, 仲有那些因一 d 不成理由既理由(如男友不喜歡呀, 生BB呀呢 d 所謂理由)而放棄陪伴多時既貓貓(或任何寵物 {#icon57})的人(我知有些已經養咗十年都話要放棄既, 叫牠們點算呢?)都不配做人, 很氣憤啊 !! {#icon6}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}