CIA 光碟離奇失竊案

2009/07/04 03:09:48 網誌分類: 影視
04 Jul

{#6.gif}

剛看完一套戲, 戲名~CIA 光碟離奇失竊案(Burn

after reading), 黑色喜劇.

女主角攪一大堆嘢,其實只係想要錢整容,就好似一

大堆人攪一大堆嘢,目的只係小小、小小,但係就係

喜歡攪,冇修!!!!

回應 (22)
我要發表
2009/07/07 12:59:32 回覆

{#20080413223603942.GIF}haha

KC blog 主
KC blog 主 2009/07/07 11:14:43 回覆

唔駛咁緊張o少咗班友上堂之馬o仲好咗o得幾丁友o唔做功課唔得!仲進步咗添!

萬大有商量
萬大有商量 2009/07/07 10:22:18 回覆

我便会避開這麻煩友了,KC每篇文章辛辣,但每當提到粤曲及跳舞,便下筆小心,絕無開罪别人之意,有人对号入座,攪事攪非,無非想劃地為王,由得他吧,想做大佬,飲茶結數吧.儍佬!

有位粤劇老師告訴我,他教學生「𢫕水髮」,秃頭學生大怒,幾乎要打他,說「我冇頭髮,怎𢫕?」.

他教學生唱滾花,鹹湿學生以為他譏諷他滾花旦.

他教學生氣運丹田,學生連痔蒼也谷了出來,幾乎打官司.

KC文章中肯,对粤曲我手寫我心,我全篇看了多次,都没有开罪别人,有人对号入座,避开為佳,黏線㗎!

 

 

2009/07/07 02:20:50 回覆

http://zh-tw.www.mozilla.com/zh-TW/firefox/central/

以上是 Firefox 新手網址,去睇下啦!

2009/07/07 02:12:01 回覆

你係雅虎 blog 入唔到,定係直情雅虎都入唔到?

剛剛安裝了 firefox,去超伯同JN blog 都暢通無阻,不過要 up date 番個 Adobe Flash 10。

如果你裝了 Firefox,就用佢上雅虎試一試。但記得改瀏覽器設定。

 

2009/07/07 01:39:08 回覆

秋田,乜叫利害,我入李純恩處睇,又冇留言,您咁都知?點知呀?

亞夢,我入亞虎唔到,所以乜都睇唔到,裝咗新溜灠器,係咪由個度入,點用呀?

dear二哥 : 數乜鬼白欖吖,郁佢啦! 乜您唔係牛精二咩? {#20080413223603942.GIF}

 

dear四阿哥,帶埋=哥去唱,咁就夠人唱la!

萬大有商量
萬大有商量 2009/07/07 01:22:06 回覆

指令碼錯誤一樣出現,經驗相同

2009/07/07 00:59:11 回覆

Firefox 的網址,這個瀏覽器電腦用家都話OK,比用ie安全得多,老爺話無乜唔好處 (即係好)。因為人人釘住 ie 落毒。

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/firefox.html

最近發現另一個問題,是去到一些 blog 版面有 imeem 的 (好似超伯同JN的),再轉去其他 blog,就會出現:指令碼錯誤,要不停按 "是" 或 "否",直到去到你想去的 blog,百試百靈。

舉例:我由自己 blog 去 tt blog,無事,再由 tt blog 去超伯 blog,無事,但因為超伯 blog 版面有 imeem,再去返 tt blog,就會出現:指令碼錯誤。

你有無咁既經驗?

 

KC blog 主
KC blog 主 2009/07/06 23:55:55 回覆

利害!利害!

作曲添!

唱人我地至叻啦!

萬大有商量
萬大有商量 2009/07/06 21:47:49 回覆

數白欖,口古:

白衫灰杉大頭佛,

好彩海港两頭趷,

拉人進入歡樂组,

好似唔走就笨實,

走了十個剩六七,

無風起浪究為乜,

我弟從來不小氣,

人到無求乜都得.......乜都得.....(督督督、茶罉、茶罉、𤌴燦燦)

 

(註:文中笨實非粗口,實在笨即笨實)

 

 

 

 

 

 

2009/07/06 15:46:29 回覆

tt,

原來這個網誌, 我在2007年9月之後無用過, 因為朋友小, 無人回既, 點搵番你呢, 全靠李純恩, 我好鍾意佢寫既野, 又好鍾意佢靚仔, 人又好斯文, 我同佢和佢太太有一段因緣(注意: 係因果個因), 係佢網誌見到你個名, 好奇怪點解你唔係"Y苦"出現, 後來才知你個BLOG有事, 我又好忙, 忙完得閒些仲未見你出現, 諗住登記番個網誌同你傾下計, 點知個名俾人用左, 我想, 又有人叫AKITA, 俾我撞撞下, 咁就撞番個網誌, 又遂個貓箱搵番個密碼, 哈哈, 我係咪好叻呢?

KC blog 主
KC blog 主 2009/07/06 14:55:28 回覆

雅虎老化o問題多多o轉泥呢度玩都一樣之馬!

等我通知你d friend啦!

2009/07/06 12:28:06 回覆

係我就睬佢都儍.唔提唔睇佢,吹漲佢.

自己繼續係blog發嗡風,有人咩吓?睇唔到,睇唔到,哈哈.

KC blog 主
KC blog 主 2009/07/06 12:11:32 回覆

根本天下本無事o成件事係個儍佬同两個女人出showo一件白衫o一件灰衫o引出個大頭佛o跟住個儍佬'立'晒d果籃o跟住分裂成海港同好彩两處飲茶o跟手又拉人歸隊入佢歡樂組!

後來演变成話人上堂嘈住佢地學o要轉班!搞走佐十個人o剩番六七丁人!

跟住四圍打電話訴苦!

搞到d聽過電話o同仲有同佢來往的朋友(?)以為黃sir小氣嬲晒!

其實全部都係佢地諗出泥!

我邊有咁死小氣同得閒吖!

2009/07/06 11:26:38 回覆

好嘢,秋田摸到泥,冇咁悶啦,叫埋蝦米泥吖,𠕇回應冇引.

比個地步先裝到呀,點用呀?

2009/07/06 09:55:27 回覆

tt賢姐,

近日你在"阿苦"音訊全無, 好辛苦搵番個密碼先入到黎探你, 你試下用FIRFOX入"阿苦", 我有好多功能本來做唔到, 用呢個瀏覽器入竟然可以做到。

咁我得閒就入黎呢度探你啦。

2009/07/06 06:08:18 回覆

dear二哥 : 唔関我事,只是秉承您的訓示,如有爭執打架,扮勸交,撲

埋去攬住對方手脚,叫唔好打,然後等自己兄弟去打對方.

咁高智,係您先想到,咁而家四阿哥比卧底反轉豬肚,您又如何訓示

我地去郁人呢? {#2008062506313396.GIF}

KC blog 主
KC blog 主 2009/07/06 01:39:51 回覆

有一次我有d網站入唔倒o個修理員(打電話)叫我熄咗個 modem box o再開番o真係得番晒!

你都可以試吓啦!

萬大有商量
萬大有商量 2009/07/05 19:36:10 回覆

你們有福了,神爱你俩有是非人了,惜晒你俩人了,只有孤獨的人才冇是非,多是非便是多朋友了............................黄氐家訓

KC blog 主
KC blog 主 2009/07/05 18:35:48 回覆

最慘根本唔知身邊邊個背後仲有同佢來往!有時呻吓d人乜得同佢一樣咁蠢!誰知又有人對號入座o又嬲埋一份!防不勝防!

越描越黑!变咗左右做人難!

本來セ事都冇的玩樂o就變成各懷鬼胎!

你話死唔死?唉!

2009/07/05 12:09:14 回覆

d人多鬼事,联群結隊,非法集會,幼稚.

KC blog 主
KC blog 主 2009/07/04 20:11:00 回覆

就是幸福得過了頭o冇事冇幹, 搞小圈子, 見冇反應o玩轉班!又冇反應!玩出show宵夜斗人齊!玩背後猜是非!

有d人玩得两玩, 疑神疑鬼, 以為黄sir blog上日日針對人o順得哥情又失嫂意!

搞到大家玩到唔知點?

其實無事無幹!全部嘢空中樓閣!

user