人生的第一次

2009/07/23 07:32:41 網誌分類: 期權Long&Short
23 Jul

人生的第一次總是值得回味的。昨天參加了書展,幫手推介新書《期權LONG&SHORT》,自己是第一次幫手寫書序和第一次參與推廣期權的公開活動,更是第一次近距離、面對面接觸那麼多來捧場的網友,您們的支持和鼓勵,您們追求投資知識的心意,令我非常感動。

 

昨天會後,很高興有時間可以跟幾位網友交換了對大市走勢的看法,投資故事和在國內做生意的難處等等。我亦表達了我為何花時間和精力推廣期權的原因。正如杜先生所講,在先進的西方國家,期權是很普及的投資工具,視乎個人需要,保守的投資者可以用來銷定利潤或控制股市下跌的風險,而進取的投機可以利用高槓桿以小博大。當投資者手上累積了一些優質藍籌股,或手上有現金希望低價儲貨,期權是很有效的工具能夠每月增加正現金流。只要掌握當中的出入市技巧及有實力「儲貨」、效果就如買樓後可以每月收租差不多。

 

香港雖然號稱國際金融中心,但一般學校不會教授投資理財的方法,一般經紀亦怕麻煩不願意推廣期權。結果衍生工具中以期指炒賣大行其道,再加上窩輪、牛熊證等產品大行其道,市場普遍似「買大細」那樣以賺快錢為主。香港股市每天幾百億的成交量並不算很大,但波幅卻是世上數一數二的,小投資者往往成為金融大鱷不斷製造巨大波幅,舞高弄低,小投資者高追被綁,或控制風險意識不夠、買錯邊不止蝕,很容易便成為大鱷點心,輸掉艱苦累積下來的資金。

 

又或者見到保守的投資者被游說購買ELN鎖住資金,其實已經參加了高風險的投資而不了解其中風險。ELN雖然投資性質跟期權市場的SHORT PUT差不多,是用一個預先協定的價錢和日期,承諾購入指定數量的股票,但投資者要預先付出全部資金,然且被縛到合約期滿,遠遠不及在期權市場自己做一個SHORT PUT那樣有效率地運用資金。實在不明白到今天為何還有小投資者願意做ELN這類產品。

 

作為一個小散戶和香港的小市民,知道有老婆婆為了多賺幾厘利息走去買高風險的雷曼債券輸掉老本,真是聞者心傷,見者流淚。「先求知,後投資」。我希望每位網友到訪陸羽仁老師或我的網誌,每天都能增加財經知識,互相支持,不會成為大鱷的點心。我希望每位都是股票市場是贏家,早日達到財務自由。

 

 

今晚(星期四)7:30pm9pm我會再到書展幫忙推介《期權LONG&SHORT》及解答有關期權的問題。東邪網友亦已買了三本,共有五本杜先生親筆簽名的新書會在7/26網聚時抽獎用。

 

網聚最新消息

http://www.hkheadline.com/blog/reply_blog_edit.asp?f=IGHCKEJP8M22369&id=182632

 

港股急升後回吐,但大戶已經成功把大市抽高到19000水平,相信7月會咁輕易再俾恆指插穿18600。美股高位整固。

金曹   jin.cao@hotmail.com

http://blogcity.hkheadline.com/jincao

 

重要提示:本網誌宗旨是讓小投資者能夠互相支持,增加財經知識和改善投資心理素質,以期早日達到財務自由。本網誌一切言論純粹是個人意見或經驗分享,絕不應被視為投資建議, 也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦任何投資產品。本人亦不保證所引述的資料的真確性和完整性。網友務請運用獨立思考能力自行分析和驗證。一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本

人無涉。

 

{#US090722.jpg}

回應 (37)
我要發表
Persie
Persie 2009/07/25 01:17:02 回覆
金師兄:先祝賀書展成功。
不用擔心聚會聯絡工作的事,師兄叫到,定必一呼百應。
2009/07/24 07:40:24 回覆

金曹回覆網友:

東邪,真的十分抱歉,找不您的電話,無法聯絡。下次我會請食飯補償。亦再次多謝您寫網誌介紹期權及送出三本《期權LONG&SHORT》在網聚抽獎用。陸羽仁老師亦送出五本書:包括有親筆簽名的《股俠創富》、《鱷口偷金》,另外三本是《一個投機者的告白》、及有關《巴菲特》及《羅傑斯》的著作。

 

CP葉問、Vencent,恆指18倍市盈率約21700,今次大戶由3月炒上的升浪,的確有機會在21300-22100才見頂,回落下試250日線(現時16200)、亦有機會補回上升裂口約15800。

 

Persie、俠女,這兩晚書展的確很熱鬧。希望有機會在聖誕節搞多一次網聚,我會請一些過來人分享在期權投資成功或失敗的經驗。不過需要幫手book場、做聯絡工作等等。

 

hero,建倉可以趁調整慢慢分注買入保險、內銀、資源、基建及內房股。要小心的是大市總有機會下試250線,所以不要太過進取,並善用保力加通道低買高賣、或利用價外期每月權賺額外1%2%回報。留意香港領導股速覽的最新資料。

http://www.editgrid.com/user/jincao/TOP

 

2009/07/24 01:57:40 回覆

恒指由97年高位32xxx跌到98年11月106xx,

大約跌左32000-10600=21400

如返彈全部跌幅的大約一半21400/2=10700

10600+10700=21300

咁今次恒指升到21000就要小心啦.

Persie
Persie 2009/07/24 01:00:10 回覆

金師兄:

 

今晚被老闆扣留到九時半,做埋D無聊野,沒法到書展向師兄請教。我稍後會補買杜sir大作。今晚是否好熱鬧?

2009/07/23 23:35:07 回覆

金師兄:

現時係咪泡沫牛市已成, 大漲小回格局, 就算跌都好難再跌穿18000吧??

咁年底見25000機會大不大??

 

另外上証A也是否一樣係大漲小回格局, 會跌穿3000點機會唔大??

 

2009/07/23 23:21:58 回覆

vv,

唔好意思, 剛剛至上網睇到你留言, 已有師兄回覆你, 些些君子師兄.

尋日我去買書時, 見到不斷有人買此書, 幾想走埋去諗住湊夠3本, 攞個7折, 不過做唔出 {#icon3}

c9 俠女

2009/07/23 23:12:31 回覆

金曹師兄︰

杜先生的著作定必留心拜讀,期待金師兄組織網友共同閱讀,並加指導。

今晚很高興有機會聽取金師兄及其他師姐的意見,我原來只是想來湊湊熱鬧的,沒有想過可以問這麼多問題,想到甚麼就問甚麼,希望金師兄不會見怪。

目前最大目標是要處理好d陳年蟹貨,例如中交建、中國糧油等等,往後還請師兄多多指教。

非常可惜沒有報名網聚,下回定必抓緊機會。

CCB敬上

2009/07/23 21:10:45 回覆

金兄, 晚安:

想問平保可否像國壽一樣用保力加通道作買賣? 應看多少天? 請指導, 謝謝!

2009/07/23 17:05:44 回覆

金兄,

尋晚來遲了。見你唔到,僅見到杜先生背影,不過, 已經買咗杜先生本新書 一讀, 唔明再請教你呀!祝順利! {#icon8}推介會大大成功!

2009/07/23 16:26:52 回覆

金兄及各位好!

37

2009/07/23 16:13:42 回覆

金師兄:

你覺得如果而家想買d貨...壓下個倉底。你覺得而家會入 航空股 ? 煤炭 ? 航運 ?

如果一定要選一隻你會覺得邊隻較好?

THX...

2009/07/23 15:37:35 回覆

vv    本書100元,買一本九折,買三本七折!!

2009/07/23 14:28:55 回覆

maezono : 證明你平時冇聽書!

杜生+金師兄的檔口:《期權Long & Short

杜生期權教室的Video: TSH20090217a

東邪

2009/07/23 14:25:27 回覆

午安金兄及各位~

35

2009/07/23 13:48:09 回覆

我想問下金兄個檔位係边呀??今晚会去打打氣 {#icon5}

同埋.........點認到金兄同杜生呢? {#icon24}

2009/07/23 13:07:03 回覆

金兄︰

今年未必得閒去書展,希望更多人能受惠於杜先生著作

henry

2009/07/23 13:02:40 回覆

俠女,本書幾錢呀?? 有折嗎 ??

2009/07/23 12:29:06 回覆

金師兄,

好可惜尋日見你唔到, 睇嚟同師兄無緣啦 {#icon57}

不過, 已經買咗杜先生本新書, 一於潛心苦讀, 有唔明再請教你呀!

祝今日簽名會都順順利利呀!

俠女

2009/07/23 12:05:20 回覆

金兄:多謝回複,祝今次推介會成功 !!

2009/07/23 11:04:22 回覆

vv, 寫緊, 今晚出

東邪

2009/07/23 10:45:56 回覆

brother Kim ,

support x 1000000

see u at 26 july

2009/07/23 10:44:16 回覆

金兄,祝今次推介會成功 !! {#icon0}

東邪兄,你的期權買賣流程 post 幾時出籠呀  ??

2009/07/23 10:32:53 回覆

金曹兄早晨,

恭喜書展推介會成功! x 2

如果我今晚重喺書展, 就過去探吓您. {#icon9}

22

2009/07/23 10:31:12 回覆

元華兄, NSX 兄

我在我屋企先前寫左D深入討論期權的文章,歡迎參觀

金兄!又話攪期權研習班既,我想幫手KA ,記得搵我呀 ! {#icon8}

 

 東邪

 

期權多面睇

對沖 期權4 大策略初探

 

 

hd388
hd388 2009/07/23 10:23:41 回覆

金曹師兄早晨, 各位師兄師姐早晨, 開開心心做個快樂人. {#icon76} {#icon8} {#icon0}

2009/07/23 10:21:05 回覆

風兄,

非也, 同親友合資玩 ELN, 好在近排大市傻升, 而家蟹貨到家鄉, 減左o的貨 la.

玩 ELN叫做好過玩迷債同定期 low...如果大市不是傻升, 都重愁緊呀....

2009/07/23 10:19:10 回覆

金兄! 早晨, 網友門早晨 !

 

金兄,你地尋晚去左邊呀?? {#icon70}

又話8點半打俾我gei,我返去搵你地又唔見人,老婆又冇煮我飯! {#icon7}

好慘呀!

21

東邪

2009/07/23 10:11:05 回覆

金兄早晨!恭喜你人氣急升!

我也想學期權. 投奔財務自由之路.

2009/07/23 09:58:00 回覆

華可原來都係大戶, 接左唔少貨 (仲要用 ELN 添)

2009/07/23 09:50:08 回覆

Morning 金兄,


以前玩過 ELN, 都知到ELN點玩, 接左唔小 #66同#2628. =.=


但對期權真的一頭霧水, 去邊到買都未知.

可否比較下ELN 同期權的運作呢? Thanks!

 

2009/07/23 09:33:34 回覆

金師兄

早晨,好開心見到你呀, 同你傾完, 真係學到好多野..日後我會成日煩住你野架啦..點都好, 再一次多謝金師兄的無私教導同專業既意見!! {#icon5}

13

2009/07/23 09:22:29 回覆

金兄早晨,恭喜書展推介會成功!

可惜我這幾天也要註大陸廠,未能到場支持。

期待26/7網眾與師兄相認。

 

2009/07/23 09:11:27 回覆

金曹兄:早晨,昨天的推介會很成功,恭喜恭喜,但我對期權真的一頭霧水,會用心學習,請金兄多多指教,看了你寫的序,我也希望可以做到「保障財產.財務自由」,多謝金兄的教導,獲益艮多!!!

2009/07/23 08:41:55 回覆

各位早晨!

 

 

做你的網友和朋友都幸福啊!x2

 

jcw

2009/07/23 08:33:39 回覆

{#morning6.jpg}

2009/07/23 08:23:35 回覆

金兄~ 恭喜晒~~~~在那個 counter??

明天星期五你還會去幫手嗎? 我晚上應該會去

可惜今次我不能參加網聚, 我都好想去~~

最近太忙, 我本身未買過 options, 但見最緊升得咁犀利, 都想用佢黎控制下風險... 好多野想請教你..... 金兄用開邊間既 service? 聽講過新鴻基唔錯...知唔知 HSBC online banking 有無呢個 service?

我發覺最近忙到少佐好多時間睇自己既投資...個市就偏偏係呢個時候升

2009/07/23 07:56:04 回覆

sir及各位早晨! {#icon15}

恭喜你!

做你的網友和朋友都幸福啊!

user