“估”神三步曲

2009/07/23 22:48:03 網誌分類: 經濟
23 Jul

初試啼聲 : 一鳴嚇人 , 极度睇淡 ,嚇壞人

再而變身 : 知衰高位再入市扮偽好友

遇牛市震倉 : 立即扮先知 ,話係熊市反彈矣 ,清倉~~~~

 

結局 : 失蹤

 

最近,有啲新進投資網誌,已不見更新,無厘頭失蹤 , 大多是恆指极低位沒有入貨之大淡友,後在18000附近買佐啲貨,點知轉頭又被大戶玩弄而震出。

當日,不懂經濟,吼准百年一遇的金融危機,去扮 神,高唱入雲,彷如淡中之覇。极受一眾無知小散推祟,一度受愚民信服。後期,經濟逆轉,其人又從极度睇淡淪為偽好友,怱愴忙於相對高位入市扮好友;今時今日,牛一過程中,大戶們專玩弄一啲信心不足之輩,震二震,全線清倉,又話:” 熊市反彈矣我好夠眼光 ,等廢話,現在恆指二萬在望了, 估神 已失算又現型 。仲畀過去祟拜的小散睇穿其真面目而衰佐,失蹤~~~真妙 ﹗。

不過,或許每當大市回調整固一段,該偽好/淡友就會稍作復活,上載一、兩篇,為自己辯解狡辯一番。

若大市繼續走高,相信大淡友唔會承認看錯,或根本是識小小扮代表,唔識字扮博士。不難想像其人將會選擇繼續失蹤。無面見人 !。

如何辨別其人是否好醜,要看閣下之基本知識了。盲目信人,只會後悔不已 。

回應 (0)
我要發表
user