關慧玲
關慧玲
關慧玲

Grumpy So

2009/07/29 00:34:26 網誌分類: 未分類
29 Jul

還記得我阿So嗎?

我又來寄居了,不明白主人何以每隔半年就將我放在這裡,這個家的十貓好恐怖呀,我是老人家啦,不喜歡頻頻撲撲了,亦不能嚇,這裡的貓經常想推開房門進來搞我,我不喜歡貓呀,只喜歡自己一隻,所以每次來,我火氣都特大,會鬧人。

幸好這裡的貓奴隸服侍我還周到,一日兩餐還有小食,雖然成日依依哦哦,但為了每日一梳毛的享受,我還是忍下來,還十日後才可回家呢。

回應 (12)
我要發表
2009/07/30 16:14:23 回覆

 

{#index_01.gif}

我將會參與以上之"香港群貓會"義工, 屆時會有義賣, 以及流浪貓領養活動, 有興趣可去參觀, 盡可能幫助可憐我小貓, 謝謝各位~~ {#icon5}

香港群貓會展覽booth no. FD1 及貓咪活動區
群貓會活動 :-
- 貓咪領養活動
- 貓咪 model 造型攝影
- 流浪貓大追蹤
- 義賣物品
- 即製手作寵物電話繩 (需自備相片)

 
 
   
 
 

2009/07/30 13:37:26 回覆

Hi 大家好, 經過昨晚既家庭會議之後, 經五票(我, 外子, 芝麻糊, 魚魚 & 蛋蛋)一致讚成下, 兩貓 b 正式改名為 "魚魚" & "蛋蛋" 喇 !! {#icon9}

Joe, 佢地係我响 hkcats 度領養回來的呀 !! 出 post 個義工係响路邊執到佢地架, 佢地身邊又無貓媽媽, 好彩得個義工咋 !! 根據個義工既經驗, 佢地應該出世咗一兩日, 而我第一次見到佢地既時候係佢地 5-6日大度啦, 果陣佢地都仲未開眼, 連臍帶都仲未甩添 {#icon9}

關小姐, 係呀, 要一日餵 4-5次架, 不過好彩之前個義工已經幫佢地 "介" 咗夜奶, 如果唔係我就要半夜爬起身餵奶啦 {#icon29}

依家一日到黑都係對住佢地, 望吓佢地爬爬吓, 望吓佢地瞓覺個樣, 咁又一日, 乜都無做過添 {#icon36}

關慧玲
關慧玲 2009/07/30 12:29:50 回覆

caroline,

好嘢,兩隻貓B的貓生從此改寫啦,跟到你,真係好。

咁細隻,咪要日日餵奶??

2009/07/30 10:35:02 回覆

Caroline, "魚魚"&"蛋蛋"真係好得意呢,妳話要留待家庭會議上通過,是否要得到

"外子&"芝麻糊"應允呀?甘妳又係點樣遇上這兩個小可愛,我都羨慕妳可以養貓B呀。

2009/07/29 23:43:37 回覆

CatCat, 係呀, 佢地真係好得意架, 我第一次見到佢地果陣佢地應該未夠一個星期咋, 已經比佢地攝咗魂魄, 幾想即刻抱佢地返屋企, 但我果陣又未搬好屋...所以先拖到今日咋, 佢地今日先22日貓仔大咋 !!

2009/07/29 21:37:22 回覆

Caroline,

你就好啦, 可以養貓B, 仲要打孖上忝, {#icon9}佢哋好得意呀!!

2009/07/29 19:03:54 回覆

Hi Joe & everybody, 對呀 !! 忙透了 {#icon48}, 由六月頭因為公司 "執甩" 所以要忙著計數...再忙著自己讀書既 final paper, 去到七月頭考試...期間仲要不停為新屋裝修既事走來走去, 終於, 响上星期一(20號)搬到新屋了, 整整一個星期不停執執執...抹抹抹...掃掃掃...買買買...$$$... {#icon55}, 到依家總算可以休息一吓, 不過, 從今日開始我又要進入一段非人生活喇, 因為我正正今日接了兩個小小小(真係好小架)可愛回家呢 !! 你地睇吓佢地係咪好可愛呀 !!! {#icon9}

{#相片0640.jpg}

佢地暫定叫 "魚魚" & "蛋蛋", 不過要留待家庭會議上通過至得 !! {#icon8}

2009/07/29 17:47:39 回覆

Caroline,6月中至今個多月了,還是忙嗎?搬好屋未呀?芝麻糊又幾好嗎?

2009/07/29 16:30:08 回覆

關小姐,

我家d老貓都係咁架喎, 一呼百應, 嗡嗡過咗11點鐘佢都會好大聲應我架, Borgee就煩d囉, 成日叫你早d陪佢瞓覺~~ {#icon9}

關慧玲
關慧玲 2009/07/29 14:42:16 回覆

paumen,

我估他有十三歲了。牠的叫聲跟普通貓不同,像跟你說話似的,我叫他的名字一次,他就應我一聲,好搞鬼。

2009/07/29 12:08:27 回覆

請問阿So貴庚呀?

 

2009/07/29 09:44:42 回覆

咦,咁兩隻小粉擦又點呀?

其實我成日懷疑比較年長的貓貓發出的怪聲,可能是佢哋啲人話,我真係覺得有時佢哋同我講緊廣東話架。

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}