市況無定向

2009/07/30 18:43:06 網誌分類: 經濟
30 Jul

恆指今早輕微反彈後, 受國內A股下跌影響再穿20,000點, 午後隨A股反彈, 收20234,升98點;國指收11991,升不足1點。全日成交降至762億元, 國企指數跑輸恆指, 市場仍擔心阿爺出手為股市減壓, 恆指高/低位20359/19955相差約400點

市傳內地地收緊第二套房及穗查閒置地皮,內房股普遍偏軟,內房有待觀察., 我隻2007中招, 不過我睇中, 長線, 觀望....復星, 656狂升, 可能受國藥上市獲批消息刺激, 小弟要認走寶啦, 5月份$3.X考慮買, 結果無入, 而家爆升至$6.18{#icon7}

結論: 與小弟昨天預測一樣, 恆指反彈, 但彈力稍為輕微; 這兩天美股先跌後回, 雖然連跌2天, 但有心人尾市托上, 像跌唔落, 覺得美股今晚會出現反彈, 但現仍處高位, 投資者不是入市位, 安全原則下, 應暫時再觀望....希望(預測)明天升300點, 再尋高位, 但升市堅拒追貨.

今天無成交, 現金一樣維持45%

觀察股: 1688 阿里巴巴/  2009 金魚

回應 (4)
我要發表
2009/07/31 17:59:26 回覆

yfong: Thank you, 而家已賺回之前損失, 不過買大屋仍要努力....

2009/07/31 17:07:35 回覆

loss : no more loss la.  u are win win.  congradulation!! yeah!!

2009/07/31 10:09:30 回覆

883係好架., 海洋石油是未來石油主要來源, 不過開發成本貴, 毛利比較陸地低, 不過當陸地石油開發接近完成.....海洋石油會有利, 因海洋很大, 石油資源較陸地多....長線OK, $9以下可作為投資入市

部分細價股值得投資, 不過要選有實力, 現金流強, 管理層好的玩, 不過玩細價股要有充夠心理素質, 有耐性, 見人地升., 佢唔升都要保持理性觀點, 分析價值....如果資金有限, 分析技巧不充足及EQ不佳, 不適宜玩細價股.....小注怡情亦可.....既然你沽晒, 專心找實力國企買會較好 {#icon9}

幪面馬仔
幪面馬仔 2009/07/30 21:01:38 回覆

I sold out all my (small-share) today.

Only have #808,#3988 on hand.

loss,

I really like #883 buy it's still expensive.

user