期權LONG&SHORT導讀—前奏

2009/08/01 09:19:31 網誌分類: 期權Long&Short
01 Aug

L問了一個典型散戶的問題,在$34.45買入,$36.2沽出國壽是否OK,值得花些時間解釋。就當作是《期權LONG&SHORT》導讀的前奏。至於認購認沽證等等,我的看法是「小注」、「看方向」、「揀街貨少」、「只作短線投機買賣」的心態,就當作是跟莊家「賭大細」的心態去做。投機無壞,但最緊要知道玩輪的風險:遊戲是由莊家開價,散戶係用錢買機會跟莊家對賭,散戶未必一定輸,但要贏就真係非常有技巧才可以 ( 輪的風險 )

 

金曹師兄: 以下對國壽的想法有沒有問題呀?

金曹師兄: 以下對國壽的想法有沒有問題呀?

1)  34.45 已入 1,000 現貨, 打和成本價 34.6, 上望 36.2, 止蝕 34 

2)  0.016 已入 #15943 200,000 打和成本價0.017, 上望 0.02 止蝕 0.12 ( keep 10)

 

 

我認為無理由$34.6買,$34就止蝕。一來太貼價,隨時一買就要止蝕,二來,保力加通道中軸,即20日線約$31.9,在短期係會有機會見到。手上有現金好想買貨又嫌現價貴,最簡單就係SHORT PUT $32,收$0.7期權金預備接貨,有人肯俾貨的機會約50%(我的意思係到8月底只有50%機會確認跌穿$32、所以有人肯俾貨您接)。如果有足夠現金接貨,最大風險只是以成本$31.38月接貨(未計手續費)。對想以更平的價錢接貨的保守投資者,應以$30或更低的行使價接貨。如果手上已經有平價入的貨,昨天$36short call最高做$1,即可以鎖定$37出貨。如果手上有錢又有平貨,就同時short put $32short call$36,收$1.6。即達到每月要用國壽賺取最少$1現金收入的要求。風險只要以$31.3接自己可以承擔的手數,及如果8月升到$36樓上就要沽貨給對方,即$37出貨。

 

善用期權,並在資金市善用保力加通道在權市奔馳。只要手上有能力接貨,有現錢又唔貪心,預備足夠現金在即月或下月SHORT PUT接自己能力可以承擔的手數、或等保力加通道底見反彈買現貨。如有現貨,在保力加通道高位出貨反手立刻SHORT PUT再接貨,或用SHORT CALL鎖定該月利潤,便無論升市跌升橫行市,只要趨勢上升都可以有機會鎖定利潤或以低於市價儲貨。

 

那些玩accumulator輸大錢的人,因為不懂期權,做了一些很不公平的類似「short put」合約,最不公平的地方是(1)無法提早取消合約,(2)跌市要雙倍接貨,承擔太多手數。現金流失去預算無錢接貨便被逼斬倉,本來想平價接貨變成平價大出血出貨。

金曹   jin.cao@hotmail.com

http://blogcity.hkheadline.com/jincao

 

重要提示:本網誌宗旨是讓小投資者能夠互相支持,增加財經知識和改善投資心理素質,以期早日達到財務自由。本網誌一切言論純粹是個人意見或經驗分享,絕不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦任何投資產品。本人亦不保證所引述的資料的真確性和完整性。網友務請運用獨立思考能力自行分析和驗證。一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。

 

 

回應 (15)
我要發表
2009/08/02 11:02:28 回覆

MORNING!!! {#stars_28.gif}

2009/08/02 10:47:38 回覆

{#m16.jpg}

2009/08/02 10:20:41 回覆

風,我始終認為國壽係「長跑」首選,很多人會覺得佢跑得慢,但今年$35的阻力位又升破了,就算大市要回,相信$28-$30那個區域已經有非常強力的支持。期望三至五年成為「紅底股」,將會在$60-$100元的幅度上落。因為策政優勢,十幾億中國人口的壽險需要一間實力強勁的國企承擔,由國家一手規劃國民的退休保障,故此國壽常常有機會可以低價買入優質資產或績優國企的原始股或IPO,確保經濟實力足夠以保障20年後有能力支持龐大的年金。最近可以$4.2大手買入建行便是一個例子。

 

內銀股選擇越來越多,遲點會有民生銀行上市、招行依照係難得的績質股,但未必長期可以成為首選的內銀股。有兩注,可以月供國壽加招行或#2828、另外#2801大摩中國指數基金一手200股,金額約4千多元,亦適合長線看好中國的小投資者趁國企每次回調就分注一手一手咁買來儲貨,不用擔心持有碎股的問題,50日線約$18.5,第四季或明年大市回調時應有機會見到,估計會有強力支持。而250日線約$15.5,係長線價值買入區。

2009/08/02 03:48:57 回覆

金兄 / 東邪兄

問一個老掉牙既問題, 只有一注資金既話 3968 同 2628 月供做邊一隻好先 ?

2009/08/02 02:16:55 回覆

俾星 :D

包
2009/08/02 01:12:16 回覆

1) 每次可否SHORT PUT 或 SHORT CALL 1000股,或最少要几多手? 

每次最低一手

 

 4) 怎樣分別所買期權唔是金曹兄提到的 {一些很不公平的類似「short put」合約,最不公平的地方是(1)無法提早取消合約,(2)跌市要雙倍接貨,承擔太多手數。} 貨呢?

 

不公平的short put合約,會有一份合約要人簽。

自行係網上買期權或透過經紀買的期權,講到明,買幾多手,咁就只係買幾多。

 

2009/08/02 01:09:37 回覆

Tracy : 希望金兄呢篇Blog 幫到你;

幾個有關國壽股票期權的問題

都有一篇:

期權初階 (一) – 期權買賣二三事

東邪

2009/08/02 00:01:18 回覆

I've learned a lot from this.

thanks.

2009/08/02 00:00:05 回覆

金曹兄:

07,08年有買過股票都是止蝕走晒貨後至今,由3月份至今手上都無買過貨,現時投資只是每月供樓(香港自住/大陸收租)占我的薪金50%,再投資只可用余下本金10萬元,如果我想按以上介紹《期權LONG&SHORT》方港, SHORT PUT 或 SHORT CALL 中人壽2628 儲貨,因本金唔多有以下問題請教金曹兄:

1)  每次可否SHORT PUT 或 SHORT CALL 1000股,或最少要几多手?  2)  手續費大約點計?   3) 是否一定要在證券行做買賣,銀行無? 我只在銀行買賣過股票未去過證券行。  4) 怎樣分別所買期權唔是金曹兄提到的 {一些很不公平的類似「short put」合約,最不公平的地方是(1)無法提早取消合約,(2)跌市要雙倍接貨,承擔太多手數。} 貨呢?  5) 如要到一些證券行做買賣那些證券行商譽比較好的及要注意那些問題?

2009/08/01 21:12:19 回覆

L: 如果用你呢個方法, 至少要預備接4手貨的資金

//如往下走就 33.7止蝕, 待32 (1注)買回+sp 32(1注) 如價位好快到 32, 同時開 sp等價 (1注)& sp29(1注)//

我提議你第一, 二注動用的資金唔好超過你總投資預算4成; 第三注睇位入; 我自己習慣留一注; 等佢進入價值區 / 恐慌性拋售方用

東邪

 

2009/08/01 17:09:37 回覆

金曹師兄: {#20080508141042314.GIF}無理由$34.6買,$34就止蝕。太貼價,隨時一買就要止蝕只因怕調整, 所以同時買了認沽証,(20日線約$31.9,在短期係會有機會見到)

自己本身知道成本偏高, 想保留實力求不敗, 所以有此想法, 或可改為: 如往下走就 33.7止蝕, 待32 買回+sp 32 如價位好快到 32, 同時開 sp等價 & sp29, 同樣上望 36, 目的是希望儲到平貨+拉低成本+減低風險.  ^^

我自知思想混亂+傻傻地, 有幸認識師兄, 還得到指教, 真的是本人的榮幸, 感激不盡!!!!  繼續努力咪書 {#200812191302342652.gif}

各位仁兄仁姐睇完記得推超級巨星呀!!!! {#stars_28.gif}

2009/08/01 14:24:56 回覆
10

謝謝分享, aiya 我要快 d 去買本書至得 ~>_

2009/08/01 14:00:24 回覆
9

MORNING! {#icon15}

2009/08/01 10:35:23 回覆

{#m53.gif}

2009/08/01 10:19:12 回覆

金師兄周末都晨咁早出文,咁勤力抵俾1粒星

 
2

user