水管爆裂 ......

2009/08/03 18:34:47 網誌分類: 生活
03 Aug

星期六吃早餐時 , 聽到侍應小姐的「呼救」聲 , 原來門口水管爆裂 , 褐色的水開始滲進餐廳 , 其餘兩個侍應小姐也是花容失色 , 不知所措。

 

經理小姐立刻趕出來 , 見狀立刻囑雜務嬸嬸用水拖將污水推回街外 , 但污水不斷滲入 , 就算嬸嬸練成了「摩打手」, 也不可能將污水全部推出門外吧 ?

 

正當眾女驚慌失措時 , 大廚出來了 , 他問嬸嬸有沒有大毛巾 , 嬸嬸答只有抺枱那種 , 大廚便說 : 那不用了 , 打電話call人吧 !

 

並非偏見 , 某程度上 , 男士的確是比女士冷靜、鎮定得多 !

回應 (6)
我要發表
2009/08/10 18:59:01 回覆

Tom 媽 : Tom 媽是女中豪傑 , 當然不能相題並論啦 !

2009/08/07 08:05:00 回覆

但家中大少事務TOM媽比TOM爸醒好多!

2009/08/04 18:14:28 回覆

流貓貓 : 好有主見 、 好 Man , 但至於型嘛 ... 見仁見智吧 , 哈哈哈 !  

2009/08/04 16:13:07 回覆

hahahha, 個 chef 好似好形甘 bor.

2009/08/04 08:58:52 回覆

Penny : 那也說的是 , 若她們懂得做家務 , 便不會那麼手足無措了 !

現在的家務都由傭人代勞 , 都將孩子寵壞了 !

2009/08/04 01:34:12 回覆

咁就唔係噃~

班姐姐仔更係係屋企冇幫手做家務啦...

如果有做家務嘅,點會咁「騰雞」呀?

user