與o靚模扯上關係?

2009/08/04 10:18:10 網誌分類: 未分類
04 Aug

    

     網聚過後,各網友都在陸老師的博客中討論我的外貌,大家在和諧、愉快的氣氛中說笑、"吹水",雖然我不覺得自己有他們說的那樣漂亮,但各網友非常友善及客氣,我知道那些都是善意的讚美,所以我都加入討論,熱鬧一番。

     在熱烈的討論聲後,大家又回到投資與投機的話題中,一切回復正常。

     直至有一天,我在陸老師的博客中看到一個留言,有網友將我與最近負面新聞多多的"o靚模"扯在一起,針對"攬枕"向我提出問題,那一刻,我的心情頓時一沉,為何我會與形象負面的人扯上關係!心中很不是味兒,真的有不被尊重的感覺。當時,我沒有回應,因為我不想將不開心帶進陸老師的博客中,而祇是選擇事後在自己的博客中訴說自己的心情,並藉此反醒一下,自己是否在言行方面有過火之處。

     其實,我人生閱歷都不少,現在,我已經不會因一個人的言行而影響情緒,但抒發情緒是必要的,然後就可一笑置之。

 

回應 (11)
我要發表
2009/11/26 15:21:35 回覆

鼠鼠,

哈哈....有咁嘅樹!?好...就罰你多啲嚟探我. {#icons_girl1}

2009/11/25 23:41:54 回覆

Hello,靚女Gigi,口花花袋鼠到此一遊 {#icons_cat2}

如果之前 (及呢度) 開玩笑過火,雖無關於周小姐的,見怪莫怪… =p

2009/09/04 18:48:55 回覆

好悶呀!大廳又鬧交,睇吓第三世界嘅窮人,對佢地嚟講,鬧交好奢侈! {#icon33}

2009/09/03 10:09:42 回覆

大師,

噢....你唔係一切皆空嗎?我等世俗女子,不值一看. {#icon54}

2009/09/02 22:22:50 回覆

gigi:

有無你的相睇 噢? {#icon9}

2009/09/02 17:04:08 回覆

gigi : thx for sharing my happiness.

i tell ton ton to meet u both if i go macau.  see u.

2009/08/04 17:29:03 回覆

yfong,

傻啦!我都冇嬲,又何來原諒呢!我個人就係咁,講咗出嚟,呻完就冇事,我都唔係咁小氣! {#icon13}

但係我都好多謝你嘅關心! {#icon9}

2009/08/04 16:01:29 回覆

gigi : forgive them la.  then forget them lu.  ok?

beauty is from the heart.  it is the real u.  happy and smile will make u more beautiful.

2009/08/04 15:04:17 回覆

多謝天佑、twohitsix,我無嘢喎,只不過係呻吓! {#icon34}

2009/08/04 12:43:41 回覆

你行街時唔小心比個滴緊口水既白痴仔打左一下, 都唔會唔開心啦. 最多話自己時運低o者.

做靚女係唔易架啦. 我有d 靚既女性朋友, 條街九尺闊冇人行, 迎面而來既"佬" 都硬係要搵手撞埋來.

sigh...睇開d啦

2009/08/04 11:34:00 回覆

Call Now Yeah.

邊個 ? 邊個 ?  我幫你     .....

 

美麗, 有時 都幾煩惱咖.

所以 黃蓉 要扮醜怪.

男人係好 直恤 的動物, 吹水時, 諗到乜就講乜.

不過, 如果成為了朋友,成熟嘅男仕 都應該 會 分得開嘅. 

替佢哋 舉牌 .....  

user