誰是誰非, 日久見人心

2009/08/15 10:41:00 網誌分類: 經濟
15 Aug

兩大高手較量, 又有新的發展, 真係好似連續劇, 本來看似完結之時, 又有新的波瀾, 本身我很同情某人....可惜, 現在我都唔知真假....算吧, 真假亦好, 與我一概無關吧, 但我會再看看事態發展, 就算俾人話"八掛', 我都係要睇, 我係"八掛'呀, 吹咩!!! 寫得出來就要預左俾人睇....邊個係好人, 大家拭目以待, 誰是誰非, 日久見人心............

自己Portfolio, 現在唔多好{#icon7}, 希望日久變鳳凰啦

俾我新Portfolio參考, 我唔係高手, 唔好跟我(蟹貨及月供股份除外, 月供一定要選指數成份股): 俾自己睇番做RECORD都好, 輸左都要認, 我最憎人賺錢先講, 輸左就唔出聲唔講, 大家唔好估邊個, 陣間我又俾人插.....

現金 10%

收租股 :  808, 40%, (買入價平均$1.09, 帳面賺10%)

            2778, 5%  ($3沽出後重新買入,買入價$2.9, 帳面蝕0.6%)

內房: 2007    10% (買入價平均$3.63, 帳面蝕7.2%)

細價股707     5% (買入價平均$0.3, 帳面蝕1.6%)

建材水泥房產股 2009  30% (買入價平均$9.8, 帳面蝕5.2%)

我$19.9賣出1688, 賺53%,  資金轉入增加2778, 另$9.5用15%資金買進2009, 現有45%收租股, 用來平衡我既Portfolio回報, 即年息要有5%或以上, 就算其他股唔派息, 收租股808/ 2778有8-10%都可拉高我個Portfolio既回報.

回應 (3)
我要發表
2009/08/17 12:15:33 回覆

Loss 兄,   我亦係八卦呀,  是是非非 , 賺錢輸錢, 股場日日發生, 不用上心, 李+成首富對記者說  "股場o甘易嬴錢, 各位不用返工 "... number o甘準,  買6合彩啦.....

2009/08/17 11:09:01 回覆

馬仔: 謝謝關心, 我會調整心態的, 現在要盡快處理工作, 準時放工再照顧家人, 停牌股仔暫時唔理, 因跟本無野可做, 聽天由命!!

幪面馬仔
幪面馬仔 2009/08/17 10:43:35 回覆

Loss,

Are you alright? {#icon9}

user