趁好消息出貨

2009/08/21 01:15:08 網誌分類: 經濟
21 Aug

中興通訊#763,上半年純利及營業額均升4成,消息本屬利好,但大戶一早炒上,等好消息出貨。如果有留意走勢圖,見MACD背馳,成交又不配合,便不會高追。當然,盈利比預期好,整固之後可能會再上,但散戶高追容易被震倉,被逼止蝕之後,股價再升都唔關自己事了。

 

{#763a.jpg}

金曹回覆網友:

 

Vencent,恆指保力加通道頂21164、通道底19844、正在收窄待變。大市成交缺乏動力上升,係有機會下試約19250點的支持。不過大戶通常用權重股控制指數上落,除非係炒期指或牛熊證之類,否則無需要被幾百點指數上落影響自己買賣決定,反要盯緊目標股票的走勢和成交量變化,很多股票已跌穿50日線出現反彈,估計下次恆指急跌,很可能亦是搵藉口插隻中移動和匯豐。現時應專心用保力加通道加或其他指標幫助自己在相對低價儲貨(或搵較安全的低位short put),用買三注沽兩注的方法拉低持貨成本亦可以,最緊要唔好摸頂買貨。 

bbbeginner,地產發展係需要大量資金,大股東趁市旺配股係正常商業行動。人和將來能否越做越大現時好難講,買賣剛起步的地產股只能順勢炒作,一定要懂得止蝕。或可用漁翁撒網式趁低買一堆不同的內房股責倉,但一定要有耐性和財力守。

 

any,沽出碎股通常要比市場價低些少。如打算中長線持有,唔會一供完股就立刻沽的話,無需要刻意買多幾手來湊數,收碎股係無問題的。

 

啦啦LaLa,按金是用來保證做了short putshort call的投資者有能力履行合約。例如您$328short 10手國壽收了6千元期權金,只要國壽在$32樓上、應不會有人行使long put的,那6千元期權金便袋袋平安。假如國壽在8月尾或以前跌到落$31,可能會被人行使,而您又被交易所抽中要接貨,那便要預備$32萬接10手貨,當作正常買股票般交收。如果您根本無打算用$32萬去接貨的話,咁事先要同經紀講清楚,經紀會用$32萬代您接貨履行合約,並即時在市場沽出那10手貨收回31萬,差額一萬元以及買賣股票的手續費便會從按金扣除。

 

short倉的按金係每日跟港交所要求調整,如股價下跌short  put的按金會增加,相反,如股價上升 short call的按金會增加。如果期權交易戶口唔夠按金便會被追加(所謂「補孖展」)。所以唔夠錢接貨去short put,或無貨在手去short call,風險很大,因為港股一天可以上落過千點,按金隨時大增,要很小心控制風險。

金曹   jin.cao@hotmail.com

http://blogcity.hkheadline.com/jincao

 

重要提示:本網誌宗旨是讓小投資者能夠互相支持,增加財經知識和改善投資心理素質,以期早日達到財務自由。本網誌一切言論純粹是個人意見或經驗分享,絕不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦任何投資產品。本人亦不保證所引述的資料的真確性和完整性。股價可升可跌,投資證券或衍生工具附有重大風險,讀者務請運用獨立思考能力自行分析和驗證。一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。

{#US090820.jpg}

 

 

 

 

 

 

 

回應 (16)
我要發表
2009/08/22 14:41:06 回覆

kk,多謝指出錯字,應該「股價下跌short put的接金會增加、股價上升short call的按金會增加」,已經更正。

short倉的按金係每日跟港交所要求調整,股價下跌short  put的按金會增加,相反股價上升 short call的按金會增加。如果戶口唔夠按金便會被追加(所謂「補孖展」)。所以唔夠錢接貨去short put,或無貨在手去short call,風險很大,因為港股一天可以上落過千點,按金隨時大增,要很小心控制風險。

2009/08/22 09:15:48 回覆

金兄.上文提及  (股價下跌short  put的按金會增會如果唔夠按金)唔明?

2009/08/21 23:57:22 回覆

金兄晚上好!

2009/08/21 19:13:13 回覆

金曹師兄:

請問A股是否已經調整完成呢??

 

 

2009/08/21 16:36:09 回覆

金兄,各位午安!

2009/08/21 16:08:50 回覆

金兄:

  #941看保力加通道$79到了買入時候未

2009/08/21 15:18:40 回覆
投資者教育

常問問題

http://www.hkex.com.hk/invedu/faq/prod_der_stopt_c.htm

 

權計算機

#2628, 歷史波幅約31%
#941, 歷史波幅約44%
#5, 歷史波幅約42%
#939, 歷史波幅約30%
#388, 歷史波幅約40%

http://www.hkex.com.hk/invedu/invgallery/ORE/part4_1_c.html

2009/08/21 14:34:17 回覆

金兄

想問下時間值,如果LP到月尾都無平倉或行使,最後會淨如多少價值.有沒有開倉時已經計到.

謝謝!

一個好好人

2009/08/21 12:43:49 回覆

金兄,

實在太開心金兄無私既教導,幫我地d細散戶!!

除左講支持! 都係支持!! {#icon9} 

28

 

2009/08/21 11:52:09 回覆

金師兄,早晨. {#icon63}

2009/08/21 09:51:42 回覆

金曹兄: 早晨啊!

2
2009/08/21 08:02:31 回覆

金 sir及各位早晨! {#icon15}

2009/08/21 07:16:00 回覆

{#m10.jpg}

2009/08/21 05:57:06 回覆

金兄:

謝謝圖文解說.

日后希望多出這類型式技術分析.

2009/08/21 04:00:03 回覆

謝謝分享!

2009/08/21 02:01:26 回覆

金兄:

恒指似吾似在做緊一個圓頂?

對 中策配股 有何看法?

user