Keith Ku
Keith Ku
Keith Ku

Playground Reborn...香草什菜蛋批

2007/03/06 18:12:22 網誌分類: 飲食
06 Mar

好耐之前曾經講過, 會喺不久將來再開番Playground---我之前的私房菜...

而呢件事進行得如火如荼...已經租咗地方, 將會開始裝修, 預計三月尾可以開張嘞...而我亦下定咗決心, 辭咗職全身投入...好多朋友話我太衝動, 應該等run順咗之後先辭職...但我覺得只有全情投入, 才可放手去幹...!! 所以趁還年輕, 輸得起, 何不闖一下呢!!

其實這個決定, 或多或少都和我同女朋友分手有關, 但只係導火線, 加快咗D步伐...基本上我都鍾意做生意, 而擁有自己的Cafe更是我的夢想, 所以無論怎樣我遲早都會"再戰江湖", 完成自己的夢想...!!

 

今日同大家分享呢個...

香草什菜蛋批

  

材料: 馬鈴薯, 紅蘿蔔, 粟米, 蘑菇, 蛋汁

 調味料: 鹽適量, 油適量, ,  胡椒鹽少許, 什錦香草少許 

1、將紅蘿蔔和馬鈴薯削皮剉絲, 與粟米, 蘑菇下鍋加鹽調味炒熟


2、將炒好的馬鈴薯, 紅蘿蔔, 粟米, 蘑菇倒入蛋汁中拌均勻。


3
、把拌好的全倒入平底鍋中煎至雙面金黃後加水上蓋(保有圓型最好)。煮至收水變脆後上盤加胡椒鹽, 什錦香草即可食用。

幾好味ka...

宜家喺公司偷偷上網上嚟, 不便太耐, 下次再傾啦...

回應 (6)
我要發表
2007/03/14 09:57:20 回覆

依家3月中.我諗你間Playground私房菜已經開張.加油呵.

Keith Ku
Keith Ku 2007/03/07 10:19:53 回覆
多謝支持...到時開張一定通知各位於!!
2007/03/06 21:37:44 回覆
成功在望、只欠東風?
則卷小雲
則卷小雲 2007/03/06 19:18:11 回覆
祝你創業成功 大展鴻圖
2007/03/06 19:06:22 回覆
我最鍾意週圍揾食既,開咗張之後話個地址俾我知啦,捧吓你場,私房菜...以前都試過幾間,最鍾意陶園,可惜執咗。
2007/03/06 18:34:24 回覆

我就唔係咁唸,如果等私房rund先辭工,到時做到兩頭到頭唔到岸,咪重衰。破斧沉舟,唔理幾大,向住新的希望進發…

p.s. 記住話我地知響邊。
user