十月及以後走勢

2009/09/25 06:42:20 網誌分類: 經濟
25 Sep

大戶由接近二萬二,推低一千點到二萬一水平結算,維持可以上升千多點或下跌千多點機會均等的部署。十月看來會是先「倒轉V型」的走勢,先由結算位向上試頂,再向下試底。二萬點暫時不容易跌穿,而19250左右應有非常強力的支持。由於今年的花紅與指數的高低掛鉤,對沖基金不會輕易放過沽美元,買入黃金、石油、商品貨幣、人民幣資產(H股)的機會。將會用盡方法搞好氣氛,在二萬一千點樓上、甚至二萬二千點樓上頂住炒波幅。等待高位派貨。只要大戶能夠令散戶相信二萬點是很穩固的支持,便可以很順利炒上高位派貨。熊仔依然是被大戶獵殺的目標,直到市場上無乜散戶敢再看淡,真正危機才會出現。高危時間大約在20103月業績公佈期。

 

四叔五寶的支持區間、Short Put可考慮的價位(打和價):

國壽$29-$32

工行$4.8-$5.3

神華$25-$29

中海油$8.5-$9.8

中國海外$12.5-$15.5


金曹   jin.cao@hotmail.com

http://blogcity.hkheadline.com/jincao

 

重要提示:本網誌宗旨是讓小投資者能夠互相支持,增加財經知識和改善投資心理素質,以期早日達到財務自由。本網誌一切言論純粹是個人意見或經驗分享,絕不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦任何投資產品。本人亦不保證所引述的資料的真確性和完整性。股價可升可跌,投資證券或衍生工具附有重大風險,讀者務請運用獨立思考能力自行分析和驗證。一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。

 

 

 

 

回應 (9)
我要發表
2009/09/27 23:46:30 回覆

剛剛喺aastock 互動走勢圖用扇形線 , 狐形反彈缐 ,黃金比率 .... 等等 左劃右劃 , 發現反彈已經見頂嘅機會好大 , 高達八成。

2009/09/26 16:56:30 回覆

金師兄 :  午安 ! 大家好。

大市已出現警号 , 大家小心。

1 )  大市忽然裂口急跌 , 跌足一日。係牛市高位出現呢D現象要小心。

2)  日線圖 RSI 頂背離 , RSI 比上一次同水平指數還要弱 , 還出現頭肩頂型態。

3)  MACD 三頂背馳 , 第三頂尤其弱 , 且剛出現熊差。

4)  巨股上市破底。

5)  黃金急升後急跌。

6)  還有佷多其他現象 (希望唔係開始進入熊三啦。)  ....

總之一句 , 大家小心為上。

2009/09/26 08:44:57 回覆

金曹回覆網友:

股海無涯,你說得很對,部份對沖基金的資產價未必與指數高低成正比。但整個基金行業的花紅和管理費是跟隨資產價格上脹而增加,年底指數較高就整個行業所得到的花紅會較多。

傳統長倉基金今年四月才追貨、我估要到萬七、八點左右才買齊,加十幾個巴仙合理升幅,估計年底結算不會低於19200,下邊應有很強支持。2010年初可能比較凶險,就算牛市真的到來,先插低再拉上的機會很大。

MARK,您提及的京信和雨潤可算是業內的領導股,質素不錯,只要大市不死,可以跟技術指標逢低吸納,超買沽出,低買高賣可也。炒股順勢操作,分注買賣最實際。最緊要有錢賺,切忌有摸到最頂出貨、撈到最底入貨的心魔。

111,昨天分析過10月期權盤路,暫時見不同異動,如正常每月3000點波幅估計,向上二萬三、向下萬九。暫時指數期貨期權只能順勢操作,股票期權比較簡單,在重要支持位short put、covered call價外勝算更大。

2009/09/26 01:37:11 回覆

金sir

2341京信/ 1068雨潤, 2隻強股都係昨天逆市升 兼創新高, 但2隻今日都回返, 你點睇2隻強股?

2009/09/25 21:45:24 回覆

金sir,

請問"花紅與指數的高低掛鉤"呢樣野你聽邊個講架? 我真係前所未聞有d咁既分紅制度....以我所知, 對沖基金可長可短, 又可以長短倉一齊做, 指數期貨基金就追高殺低, 唔係好明佢地點同指數掛鉤...

2009/09/25 11:00:28 回覆

金兄

依照你睇法10月-11月都唔會大插插.. 係咪可能12月會炒上高22000樓上幾會好大

2009/09/25 10:29:24 回覆

Good morning.

 

8
2009/09/25 08:46:52 回覆

{#m21.jpg}

2009/09/25 07:45:27 回覆

金 sir及各位早晨! {#icon15}

user