保守安泰, Cash is King

2009/09/28 21:20:04 網誌分類: 金融投資
28 Sep

大市今日大跌收報-435.99點,基本上很難在今天找到一只上升的股票.有幸地,如果早前有睇黃金戰士既網誌的朋友,應該知道本人已於較早時候經把所有股票轉左去領滙(0823),所以今日可以話係力保不失,仲有薄利添.雖然領滙今日成為小數逆市上升的股票,不過黃金戰士沒有留戀,反而把所有股票沽請. 作價$16.9.現金持有率為百份之一百.就讓我說一句:「Cash is King」.

之所以持有現金而不是股票,是因為此調整看來會很深.黃金戰士恐怕這次的回調會連防守力比較強的領滙都支持不了.因此,與其日日擔心它會由賺轉蝕,倒不如趁現在止賺好了.雖然領滙現在為自己賺的連3%都沒有,但是,如果放棄未來的未知(這個未知可是很有可能是蝕本啊)而得個安心,黃金戰士覺得是合理的(反正現在還是賺嘛).

好了,之後的方向就是等待下一次入市機會了.

友好連結: http://blogcity.hkheadline.com/denjilightan
歡迎轉載,唯請列明出處.

by 黃金戰士

回應 (9)
我要發表
2010/02/10 15:36:59 回覆

工商也不錯!

2010/01/05 13:30:09 回覆

走天路人:

好多謝你的祝褔呀 {#icons_girl1}

2009/12/24 11:49:24 回覆

Good morning!  Blessings to you and your family.

Frankie 

Merry Christmas !

2009/10/01 18:20:52 回覆

Candy:

多謝candy姐姐的月餅呢 {#icon9}

則卷小雲
則卷小雲 2009/10/01 13:45:07 回覆

{#20070924124947118.gif}

{#public_img_3571149.gif}

2009/09/30 16:52:53 回覆

poyoko:

今日已到了你的加碼價,唔知poyoko最後有無入貨呢?希望你有得賺啦 {#icon8}

2009/09/30 08:03:35 回覆

多謝黃金戰士,止蝕位早已過了,現在只想在3元加碼,但都是小注看短線.

2009/09/29 20:53:43 回覆

poyoko:

那poyoko你打算怎麼辦?是等一下嗎?

有時止蝕也是一個好辦法.雖然,要承認睇錯係有點難.但是黃金戰士相信,只要方法正確,長遠一定有得賺;睇中睇錯方向根本唔重要.

比如今次,我就早左沽領滙,如果單以今日升勢,仲有可能睇錯方向.不過,我始終覺得自己無做錯決定.

如果你問我意見,我就覺得你不如先問自己一個問題.如果你之前無買過A8,現價你會買嗎?市場上,現時有比A8更有價值的投資/投機嗎?

如果你以上的答案分別係唔會同有既話,換馬應該係一個好選擇.

祝好運.

2009/09/29 08:06:24 回覆

我都想持多d cash,但早前重手的(800)在高位沒有沽出,(太高古它的前景和利潤了)現在有排等了,又將錯過低位入貨的機會 {#icon7}

user