抄自陸SIR REPLY

2009/09/29 23:54:47 網誌分類: 未分類
29 Sep

1) 其實我覺得商品之前升得唔多,跌又唔跌得去邊,隻2809領先商品ETF現價都差唔多,剛跌到近上升軌邊,再跌唔會跌得太多,現價18.94元可吸,唔易跌穿18.5元。

2) 你問我早前講期指「月底結算前一兩日現貨月期指帶頭抽,甚至抽到比下個月期指有明顯高水時要留意」。假設大戶本來做好倉,但佢地喺2426日開下月倉,若普通人無咁多水轉倉時會同步做,大戶可以同步做,也可以分開做,佢地負擔得起俾即月和下月雙份按金,如果佢呢個月好倉要轉下個月淡倉,大戶做淡通常都會拉低下月期指,但佢呢個月好倉唔使馬上平,可以等到結算自動平倉,所以到最尾一兩日大手買即月期指,買上去,等佢自動結算,就可以拉番高呢個月好倉的結算價。有時見到結算一兩日期指唔尋常咁升跌,到結算日下午3點後就放手唔頂(因為期指係計平均價,尾段唔使頂咁行),就有托高(或插低)結算的可能,小心大戶的倉位方向可能變咗。但係呢啲異動唔係經常發生,一年只有三兩個月係咁。

回應 (1)
我要發表
chin
chin 2019/01/16 14:40:54 回覆

thanks for sharing this useful information.


if you face any problem to creating a dual monitor in window 10.you can overcome with this problem by visiting here https://windowsclassroom.com/setup-dual-monitors-windows-10 . It is really helpful site where we can learn about window 10.

user