樓市感想

2009/10/17 11:04:01 網誌分類: 經濟
17 Oct

樓市感想:

1) 歐洲"鬱金香"故事, 初時只炒高級"鬱金香", 效應後來漫延至最低等"鬱金香"....最後爆破............當豪宅被炒至高位後, 次一級價格會隨後炒上, 最後是偏遠單位, 豪宅被炒唔影響其他樓宇價格, 我係唔會信既, 一定有炒落後效應;

2) 泡沫....股市與樓市其實相戶影響, 樓市就如股市, 升得愈高, 跌得愈急, 而家利息低無可低, 如果而家任由樓價再上, 萬一通脹來臨, 好多人死梗, 而家樓市升, 已有一些人"夾硬供", 怕而家唔買, 再升就無得再買, 舉例子:

借300萬, 20年還款, 現在2.2厘, 每月還$15,462,

但萬一通脹來臨,升至6厘(保守估計, 以前曾升至10厘以上!!!!)

每月還$21,492,代表利息只要加3.8厘, 每月供款就會升39%之巨!!!!

所以, 若任由樓價繼續升, 將有更多市民落入低息圈套, 通脹來臨,會死得人多.

3) 大行報告,

瑞銀:高地價製泡沫勁過九七

瑞銀亞洲房地產研究部主管王震宇在報告中指出,特首曾蔭權日前在《施政報告》中的說話,令人肯定政府會繼續實行土地低供應及高地價政策,在香港住宅新供應處多年低位的環境下,當經濟復甦,租金與營商成本升上新高的風險將增加,加上環球資金泡沫未找到紓緩的出路,樓價重現泡沫的風險勢增加

4) 事實放在眼前, 炒落後效應出現

美聯表示,受到股市造好,加上豪宅價格屢創高位,故刺激大型屋苑睇樓活動增加。

根據美聯分行統計,本港15個指標二手屋苑本周末(10月17-18日)預約睇樓量合共錄得2,218組,較上周上升5.1%,並連續第二個周末錄得升幅。

美聯董事布少明表示,恆指創金融海嘯後新高水平,為本港經濟增添利好氣氛,而且在豪宅價格持續上升,但仍不乏買家追捧,因此買家入市意慾增加,帶動睇樓量上升。由於新界區樓價仍見低水,故隨著整體樓價上升,除了區內客外,不乏市區客入市追捧新界區物業,故睇樓量升幅顯著

5) PK曾令樓市再升溫

PK曾狗UP完野後, 九龍站豪宅業主立即反價5-20%或封盤, 而新界地區睇樓量亦增加, PK曾話一般低價物業現距97時還低3成, 但97時是瘋狂狀態, 是否要等到樓市升完那3成才出招呢, 到時才做野, 恐怕為時已晚, 經PK曾狗UP完野後, 相信樓市短期會再升5%, 泡沫是PK曾有份做成的.....

我為未置業人士傷心{#icon7}, 為高追人士擔心{#icon24}, 為泡沫出現憂心{#icon29}!!!!

回應 (4)
我要發表
2009/10/29 10:54:51 回覆

剛於3.49入10%368中外運航運, 現金剩餘15%

幪面馬仔
幪面馬仔 2009/10/28 18:19:32 回覆

Loss'

麻煩你,只是太耐冇見你,搵搵你咋。

3988平手. 1688@18.4 in

2009/10/28 17:55:19 回覆

馬仔: 唔好意思, 因為公司超級忙, 要趕住做數, 係11月16日之前都唔敢上網, 怕被老細知.... {#icon3}

3988短線你走得好好, 跌到21,000以下可考慮再入, 目標5元,

1881防守性強, 跌市仍可不跌反升, 收$1.52, 目標鐵定$1.7

要博大茶飯可考慮1688, 不過$18以下才考慮, 最理想係$17入

 

幪面馬仔
幪面馬仔 2009/10/28 12:12:54 回覆

Loss,

Where are you? going on holiday?

user