雙頂之後係咩?今日有眼見la

2009/11/27 22:56:46 網誌分類: 經濟
27 Nov

太忙碌加上冇野講,好像很久都沒有up date 個blog了.

 

唔好話我馬後炮(其實馬後炮係好事嚟ga wo,下過中國象棋的人就會知點解),上周恒指兩次上衝二萬三千點都企唔穩,形成雙頂形態,我已經覺得有點不妥,故此即使入市都只是「係咁意」小注跟進(基本上整個升市我間中得閒時都有入貨),連民生銀行(1988)這隻連我公司老闆都入飛的IPO我都沒有跟住抽,結果避過一劫,原本諗住個市只作輕微調整約一千點,點知因為那個「迪拜世界」,今日一跌已經成千點,加上之前的跌幅,千多點矣!不過我個人覺得再下跌空間有限,現時正好提供一個機會,不過買咩好?Sorry,我無意見。

 

娛樂圈也夠多事la,一周之內先有「大閆生」陳鴻烈,繼而有「播音皇帝」鍾偉明,究竟發生了甚麼事?是否地球磁場出現變異?

 

 

回應 (0)
我要發表
user