關慧玲
關慧玲
關慧玲

換了新banner

2009/12/14 15:24:10 網誌分類: 未分類
14 Dec

百忙之中換了應節新banner,另外有齊十貓的新banner製作需時,仲未得丫。

回應 (5)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2009/12/16 19:13:12 回覆

係係,短咗少少,再來 {#icons_cat9}

住家小男人(政见不同请勿拍砖)

BANNER好靚.......期待 {#icons_cat8}

2009/12/15 18:14:22 回覆

關小姐,

想請問你是否睇開有個獸醫在天后呢,可否告知聯絡資料(如電話網頁類),因家中大爺最近不太肯吃餅,牠是為食王,在下懷疑牠牙齒有問題,因為牠根本不咬餅,而是直接吞下,吞完又嘔,唔知自己係咪過敏,總覺佢瘦咗,所以想帶佢睇吓醫生,以求安心,謝謝。

2009/12/15 10:17:57 回覆

哈哈, 終於都換咗 banner 喇, 期待十貓+奴婢圖呀 !! {#icons_cat2}

2009/12/14 16:36:41 回覆

Banner很靚,亦很應節,不過圖像闊度的像素不夠多,引致右邊重複出現另一個妳。或者可以將圖像的底圖闊度像素加到與網頁的表(Table)一樣便可解決。期待十貓圖。:-)

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}