投資格言

2007/03/13 23:37:44 網誌分類: 未分類
13 Mar

轉自陸sir 13/3/07 對投資者格言:

 

第一個是股神唔易做,正如我在頭條日報講到那個「中國股神」,唔好見到人家賺錢就心郁。我都見過一個本地股神,白手起家,就係聽消息大炒四線股,一元變兩元,兩元變四元,曾經幾千萬身家,最後破了產,你可以話佢入到決賽才出局,幾唔抵。還有大量想做股神的散戶,在初賽已出局。股神得一個,傻仔上萬個,你想做股神時,好易變了儍仔被人滾,千祈不要話自己錢少唔怕輸,少少錢都好難儲番來o架。記得巴菲特講過,自己同幾個人打啤牌,如果打了30分鐘,你仲唔知邊個的技術最差,你咪係最差那個囉,有時做咗傻仔都唔知。你可以博,但要預咗輸清,輸清唔好怨人,唔好怨個社會對你唔好,路係你自己揀o既。  

  第二是慢線更易到站。有些事情似難實易,有些事情似易實難。賭錢贏錢看來好易,舖舖都有人贏,但長期贏錢的賭徒萬中無一。穩陣投資看似好笨,努力儲蓄看似好辛苦,但成功到站者十有八九。我看見不少網友回應時話自己廿幾歲,我更覺心驚,你們一開始投資就只是賺多賺少的遊戲,未經歷過股災,未知股災之慘。我家做小生意,七三年股災之後,又有石油危機,爸媽不但股票投資損手,而且七四年成年只做了一單生意,市面靜到嚇死你,生活壓力之大,我一個小孩子也感受到。   

  投資如何控制風險,是高度的藝術,能控制風險,長期保持正回報,在好市時或許賺少一些,在大跌市時可以保存性命,二十年下來,複式回報好可觀。反正,你的組合今年賺一倍,好叻,明年再賺一倍,更叻,到後年大跌九成九,就玩完,又從零開始過。所以我建議大家,年紀愈大(以三十歲為分界線吧),就愈要行慢線,即係話投資要審慎的,控制風險,你雖然仲係年青人,但係輸唔起oo拉,否則工作10年積蓄,一舖輸俾佢,唔抵呀。個個想一朝發達,到尾十有九個落空。

  第三是買樓易過買股。好多人買股票唔識控制風險,三更窮五更富,或者出出入入,出入的時間錯了,一無所得。若果自知是這類人,可以把自己大量注碼買樓,只餘少量錢炒股,過下手癮就算。買樓既可強逼儲蓄,又可防止自己經常在錯誤的時間出入市。你看這次跌市,若果能在二月底第一日跌市就斬,到上周稍定時買番,回報好可觀,如今短炒都可以離場了,但做到的有幾多人?大多數人慢三拍,會做好多錯誤決定,本來長線投資唔郁無壞,衰又衰在好貴入市,唔止蝕面對的風險更大。 

  第四是肯博肯學永遠有出頭。我深信香港人只要肯博,無論幾低學歷,都有出頭天。學歷低做野都可以博盡做,搵多一元就是一元。香港好在社會開放,你覺得工字不出頭,可以在你熟悉的行業,出來做小生意,希望打出一片天,你創業輸錢唔好怨人,只能怨自己唔夠博,或者無料到。投資也是一樣,唔係讀過大學就一定投資好叻,大學都無教投資,一個小學生投資,和一個大學生差不多,所犯的錯誤都係一樣,香港最好,報紙都免費,上網又唔收錢,陸羽仁知到幾多盡量講俾你知;我好似真矢老師咁同你講,有野你唔學,學唔到,係你自己的問題,唔好怪人。你要自己學,每輸一次錢,都要明白輸的道理。我亦都見過好多投資老叔父,小學都未畢業,捱個學師仔出身,儲得少少錢學人投資,老來手法都好鬼精,深懂投資竅門,身家豐厚。

   最後寄語阿kym,你比我好,有「兩隻窮鬼老豆老母」,我老豆老母過身後,過時過節想起他們,暗自落淚,想起兒時種種,只留追憶。錢並不是一切,有時人擁有的東西,並不懂得珍惜,只要等失去後,才知道那些東西有多寶貴。 

回應 (3)
我要發表
2007/03/15 01:46:31 回覆

嫣嫣:


你謝你黎留言呀..

2007/03/14 22:56:00 回覆
hi, how are you?
2007/03/14 19:54:58 回覆

s2000, 有您幫手留起d精彩文章真係好好。希望每一個人都懂愛護身邊的人。

 

user