巴不得爸爸,大結局還等下回分解喔?

2009/12/27 22:57:04 網誌分類: 影視
27 Dec

明明是喜劇,大結局之夜,花茶睇到喊,仲喊足兩次!

{#巴不得爸爸.jpg}

    其實,我都同意,無線的《巴不得爸爸》,確是近來佳作。人物個個性格誇張凸出,有情有義,故事也饒有意思。

    帆哥人人為我,我為人人,老套到極,但貫徹始終都不改變,卻令人敬重,而編劇讓老好人配大老千鳳梨酥,真是一絕。

    另一線最令人印象深刻,是牛精榮、大馬前妻和寶寶一家三口的愛恨故事,好正。

    不過,在大結局之夜,明明已是大結局,在帆哥慈仔去帝國大廈找鳳梨酥之時,導演竟又安排另一次時空錯亂,然後話「欲知後事如何,且看下回分解」。當真還有下回嗎?

    花茶哭了,因為已是大結局,即係主角如何,能否見返鳳梨酥,已無從得知。小朋友也知導演不是賣關子,就是講大話。

    劇間廣告有一個是廣管局教人投訴節目,我們可以投訴無線嗎?小朋友哭了,覺得被玩弄了。

    其實,近來不只《巴不得爸爸》有爛尾之嫌,我追看另一齣動畫《Darker than Black》也是,開頭營造十幾個謎團,到結局只解開了其中少少,但新的謎團卻陸續有來。

    我想,電視行業經營困難了,檔期有限,製作團點子太多,來不及在結局前搞定一切,結果就是爛尾。說不定,就因為在帝國大廈頂樓拍最後一幕,成本太高,導演唯有出此下策。

    如果真是這樣,我願意原諒,畢竟前半截給了我無限美麗的回憶和經歷,不然我們都不會追看到結尾啦!

    不過,大導演們,也請教教我們該如何向小朋友解釋吧!

回應 (12)
我要發表
彭彭
彭彭 2010/01/05 21:13:02 回覆

小孩羊:

多謝你的回應。

你都話好呢!無線係有本事留住一班人才。

只要上頭俾機會佢地,佢地會有意外的發揮。

只可惜無線裡也似乎有一班算不上「才」的人,累我們要隔好一陣子,才能睇到好戲。

現在聽講話《巴不得爸爸》有續集,唔駛愁呀!

indy

2010/01/05 17:06:55 回覆

你好呀!

我都覺得這套劇超乎預期般好看,特別是一句年輕人該認定為老土的對白,
仍可以真摯,坦白,不俗套。不過結局真令我呆了片刻,但怎說這難得的戲種,
又輕鬆,又搞笑的,陪了我幾個星期 {#icons_cat1}

彭彭
彭彭 2010/01/03 22:48:40 回覆

Nelson,

牛王妹有D戲確係麻麻,但有D戲都OK。兩睇啦......

indy

立 冬
立 冬 2009/12/31 19:07:56 回覆

{#200912311811385631.gif}

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2009/12/31 16:16:14 回覆

祝各位網友新的一年身體健康,每天開心多一些

{#200911301503485653.gif}

彭彭
彭彭 2009/12/29 02:44:20 回覆

Neko/冬姐,

花茶喊的原因,一是被導演耍了,結局不是結局。

第二你想也想不到,原來她好喜歡胡杏兒演的鳳梨酥,她畫了她的omega頭,我地讚佢畫得似。

點知鳳梨酥再出場時,換左髮型,同佢畫的完全唔同,加埋男女主角重逢,她百感交集,就喊起上來。

小朋友睇到肉緊時,會喊,大人好難預計。

不過,花茶即晚已有解決方法,就係要爸爸媽媽陪佢睇返集卡通,笑番補數。這招好有效呢!

indy

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2009/12/29 00:21:45 回覆

indy : 我好多書睇,點都有益過睇電視.

 

2009/12/28 20:04:43 回覆

 

唔明点解要喊

立 冬
立 冬 2009/12/28 14:49:10 回覆

呢套劇其實好多笑位,每位演員都好多發揮機會,就連姜大偉和黃淑儀都攪笑起來了.喜劇好難突出,但呢套真係唔錯.80分以上,好睇過富貴門好多.

或者有下集呢,叫花茶唔好難過,應該開心至係呀.

彭彭
彭彭 2009/12/28 00:39:05 回覆

幪面馬仔:

你知我搵花街朱古力,感謝呢!

最近,我都在超市買到了圓盒庄。我聽朋友講了,花街好似係逢過節先有得賣。

唸唔到你都喊,除左結局衰D之外,其實套劇還算不錯,D演員發揮好好,而且聽返D古老廣東話,感覺好好。

3Q

QQ:

咁你無心機睇電視,平日多做甚麼呢?

無線D劇我都少睇,不過我會睇動畫。

indy

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2009/12/27 23:28:49 回覆

潮流問題,套套都係咁,而家都冇興趣睇電視.

+2

幪面馬仔
幪面馬仔 2009/12/27 23:23:07 回覆

我也有同感,我都睇到喊.

花佳朱古力我在全灣千色店看見.

user

最新回應

我們是否需要用謊言去打擊說謊嘅敵人,難道

現時香港情況,正是全面學習中國文革時期的惡行,口口聲聲要民主,其實係自我民主,不需守法,大話連篇,候德健說得不錯:我們是否需要用謊言去打擊說謊嘅敵人,難道事實是不足夠?

泛民也不是好東西,它是常用謊言手段的傢伙!

萬大有商量
萬大有商量 2019/06/20

年青真是好 充滿活力

彭彭
彭彭 2019/06/19
@我係你舊生...

感謝同學... 等候下一個風和日麗的自由寫作時代來臨吧(完全不知何時)... 現在是寸步難行...