期權班

2010/01/01 23:03:55 網誌分類: 未分類
01 Jan

肥仔上完ABCD堂

肥仔叫我都係唔好玩指數住。等我退休先玩。現在都係玩住股票期權先。因為玩指數都係要貼市好D。

今個月第一次接貨。6.50 接939  。6.65沽出。錢都唔駛入。

so..今晚同肥仔食Japan Food.

回應 (2)
我要發表
2010/01/03 19:15:06 回覆

貓兄.. 多謝意見.

肥仔唔知我 li 個blog...so...."努力搵錢 *************比肥仔讀Master"

係我自己同自己講...

 

 

 

2010/01/02 09:03:03 回覆

努力搵錢 *************比肥仔讀Master

我意見是:

畢業後, 立即找工作做, 之後再想  讀Master

好處:

1. 自己出錢讀, 不是妳比, 輕鬆d(對於妳)

2. 出外工作後, 發現在哪一行最合自己和時勢時, 再讀master, 最有用.

例如想做金融業: 畢業 是 account, master 是金融. 兩個degree都是有相關和  第二個  合自己現在工作, 是最強組合.

3. 是最重要的一點   人事

讀evening master 可以  識人.  識人好過識字. right!

最後

千萬不好畢業後立即  全日  讀master.  好處只有  玩 和 溝女! {#icons_cat8}

user