詩情畫意

2010/01/14 22:22:10 網誌分類: 文化
14 Jan

                

                  寒夜客來茶當酒,竹爐湯沸火初紅,

                  尋常一樣窗前月,才有梅花便不同。

                {#200905102052202676_600w.gif}

回應 (123)
我要發表
幪面馬仔
幪面馬仔 2010/01/19 10:06:51 回覆

Morning

Persie
Persie 2010/01/19 08:05:35 回覆

Sorry 大家,我好忙啊,say hi 先!

soho*
soho* 2010/01/19 01:12:14 回覆

大鱷半夜三更報夢俾 soho :

無論市況幾弱, 恒指都未試過連跌六天, 今天已是第五天, 見你地咁可憐, 就俾條生路你地行, 港股天日反彈啦! 收錢啦!

寶寶狐, 原來你係外資大戶, 沽晒d貨走佬. {#icono_39}

馬仔,你唔知點問, 因為你唔係問題少女, 你唔使講多謝喇! 賺左分五舊水過黎就得喇! 我係問題多多, 坐唔定, 又患有老人痴呆既[40後], 就黎煩死主席, 趕我出課室.

短炒入貨時我通常會預計埋邊個位加注, 邊個位食糊, 有充足心理準備, 就會淡定好多, 臨陣再執生, 沽完就炒過第二隻.

主席, 辛苦晒! {#icono_85}

2010/01/19 00:52:24 回覆

SOHO :

己經補回1月5日OPEN@13.5 的上升裂口, 單睇日線圖只係睇到咁多, 我無睇開佢的價位,答唔到你的問題 ,即是佢下一個支持位.... SORRY....

 

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/01/19 00:23:41 回覆

主席,BoBo  好多謝您地咁夜都幫我補課.

豪婆婆  因為我唔知點問,多謝您代問

小廁紙  係咪[兜巴星] 又蝦您呀,等我叫soho出手.

2010/01/19 00:18:44 回覆

馬仔:我攪錯咗! 因為我間報價供應商嘅圖唔可以下載,所以我搵咗其他供應商嘅圖,但睇唔慣,之前攞咗張週線圖,你講嘅應該係呢張。

你講得啱,今日收市價跌穿 10、20 同 50 日線,其實前個星期已開始向下,所以我同舅父仔講有機會 12.50 買番;因為之前好多日都係 12.50 有支持, 我亦預咗佢或有機會再跌到 11.80 左右,所以我只入兩注,一長一短,如果真係見 12.00 或樓下會入多一注,月線圖上阻力係 14.50 - 15.00,亦係一注短線嘅目標價,我自己喜歡睇月線圖。

soho*
soho* 2010/01/19 00:06:28 回覆

寶寶狐, 今日狗子補晒裂口未呢? 如果未補晒, 補剩邊個位呢?

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/01/19 00:02:46 回覆

sorry sorry我睇緊money18 網個張一個月圖

2010/01/18 23:53:09 回覆

SOHO , 溫習時間:

 衝位不是一次過可以馬上衝破, 如果1次衝過我通常回3-5 格馬上沽, 因為升得太急會有技術性調整, 只要低過食糊位入番, 就可以慢慢無本儲股數...

P.S #2689 係12.3 升上13 時留下GAP, 雖然話GAP不一定要補回, 可是如補回便不用試12.3 起步位,

不過我不炒民企同上中國富豪榜的股不熟佢價位, 只是單睇圖, 可靠性........極低...HEHE

2010/01/18 23:49:49 回覆

小安,花姐教過我會頭痛, 可是我還是.....已經早左小小架啦, 以前有時2-3 點做完功課先去洗, HEHE..... 

學到了的才是別人永遠搶不走, 呢D 野都係以前人地教我,

無做或做得一半, 之後每一次炒賣時諗番用番, 慢慢積番黎,

而且你仲係贏錢 , 又識多個政策略 , 我以前次次都係輸先學識架.

馬仔, D線如果係枝蠋上面係升穿, 如果係D線係下面係跌穿, 你係邊隻?

SOHO, 朝早如果起到早, 狐狸 30 年前已經發左..... "反"我咩 ? 姐姐?......XYZ

我今朝就係晨早起身走#3983 走DAYLOW , 5.39 XYZ.......不過隻野MARK 價好緊要, 我覺得仲布得"反" , 學小安, 再做功課入番......

soho*
soho* 2010/01/18 23:44:38 回覆

主席, 又要補課, 半夜三更上堂, 狗子今日搞乜? 佢近排成日企唔穩係 $13 樓上, 走勢係唔係轉弱? 好似唔試下 $12 唔死心, 可唔可以講解一下幅圖?

2010/01/18 23:41:24 回覆

soho,

以前成日返家成身煙味要洗頭呀!!!!!

各位,

我要豬啦!!!!

2010/01/18 23:38:34 回覆

馬仔:你係咪講呢幅圖? 佢今日收市價只係稍低於 10 日線。 {#ndicator=1&indpara1=10&indpara2=20&indpara3=50&indpara4=100&indpara5=150&subChart1=1&ref1para1=0&ref1para2=0&ref1para3=0&fontsize=12&15MinDelay=T&lang=1&titlestyle=1&.gif}

soho*
soho* 2010/01/18 23:38:11 回覆

你地一個二個生頭虱? 晚晚洗頭.

2010/01/18 23:29:37 回覆

今日去左朋友睇証.

佢剛先收工打俾我傾夜左囉!!

現在等食中藥先瞓呀.

係呀,現在都係打算咁囉,之前寶寶提左我啦,係我唔聽話......@@

算啦,紙上富貴,今次係我人生的經驗一課.

soho*
soho* 2010/01/18 23:29:23 回覆

馬仔入狗子有冇睇通勝? 靚咖啵! 有主席護航, 唔洗擔心.

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/01/18 23:28:08 回覆

我現在已經有頭痛啦。

跌穿晒咪弱過藥煲

2010/01/18 23:27:31 回覆

安仔:你今晚咁夜? 寶寶同馬仔都係睇通勝揀時辰洗頭!

一蚊買,四個幾沽,你可以沽一部份攞番本錢同若干利潤,賸低一部份由得佢做淨肉冇骨法?

2010/01/18 23:27:25 回覆

soho,

之前我成日夜玩返家洗頭,吹唔乾又瞓,

hehehe,係呀,我五十都嚟ing啦!!!!!!

 

此外, 我覺得子時洗頭會聰明D , 所以集中係呢段時間洗......//

我真係妖!!!!!一聲出嚟!!!!!

寶寶,你洗頭洗上腦好了,O咀ing!!!

soho*
soho* 2010/01/18 23:24:15 回覆

老人家話 [咁夜洗頭, 老來就會頭痛]

咁小安子頭痛 = 40後 ?

寶寶狐, 點解唔改為早d起身, 返工前洗頭 ?  d菲傭都係朝早沖涼.洗頭咖! kakaka

2010/01/18 23:23:00 回覆

搭訕: 馬仔, 唔知你睇緊邊隻, 如果枝蠋低過所布線即是穿左10D 20D 50D 平均線囉.....希望無搭錯線.....

此外, 我覺得子時洗頭會聰明D , 所以集中係呢段時間洗......

(唔好話俾花姐知, 鬧死狐狸: 教而不善, 愈教愈夜)

2010/01/18 23:21:41 回覆

咁早?我通常11:30pm 洗頭//嘩!!!!

你哋有無攪錯呀,一個二個都咁夜先嚟洗頭,

我以前成日都好似你哋咁,現在就成日頭痛了.......@@

馬仔,要睇你的止蝕位係邊度,

短線睇佢唔掂囉,太多炒鬼跟入啦,今日好似話星島又唱沽內銀入內需,我聽到都頭震,走頭好了.

坦白講,如果我明天沽出後,會再日日做功課睇位再入返,

考慮價預佢震到4.2-4.3元再入,都係睇功課和價做人.

我大部份的買入價係約1元左右.

所以和你價有出入,玩法都唔同,不過你當日買入價又唔係好差,

你有無想過止蝕位係幾多?

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/01/18 23:17:18 回覆

我今日好唔得閑,到有時間已經3:52pm,見到呢個價,死就死啦,soho 你話喺唔喺?

小廁紙 where have you been?

到我洗頭勒!

soho*
soho* 2010/01/18 23:13:10 回覆

呢個股市都唔好玩既, 外圍升, 我地跌, 外圍跌, 我地又跌.

今晚美股冇市, 天朝反彈喇! 大鱷, 俾條生路黎行下, 唔好咁絕啵!

恒指連跌五日, 累計 951點, 睇黎天日恒指10天線會跌穿50天線, 大鱷, 我勸你好收手喇! 趕狗入窮巷, 大家都冇好處.

馬仔好勤力向主席偷師, 又好勤力睇位入貨.

主席, 睇完你分析澳優, 我真係覺得好慚愧, 我加注從來都係求其計下條數, 冇好似你咁認真黎計, 睇黎我要改變一下, 多謝你的解說, 我又上了一課. {#icono_85}

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/01/18 23:09:08 回覆

主席 我見個價條線低過D所有線,點解?

soho*
soho* 2010/01/18 23:06:10 回覆

{#2008061223573180_600x600.gif}

2010/01/18 23:02:25 回覆

點解淨係得幾位佳人! 啲才子去晒邊?

馬仔:12.58! 俾番毫二子我! {#icons_panda4}

安仔:彈番上去係咪唔使走,還是輸少當贏?

寶寶:歲晚收爐啦,班靚太要趕住辦年貨,唔得閒吹股水!

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/01/18 22:37:32 回覆

安仔,我唔明,喺咪趁彈少少,蝕少D,賣呀?

BoBo 咁早?我通常11:30pm 洗頭

2010/01/18 22:36:16 回覆

寶寶,

真係服左你可以咁夜洗頭啦!!!!!!

2010/01/18 22:34:57 回覆

慳妹, 我習慣左晚上洗頭, 回家坐定定後睇埋新聞 ,

通常都係咁上下鍾數.... #1006 幾時到6.X 我唔知,

因為我唔用幾時入, 而係睇價位做人,

或者跌唔穿7元就反彈,但係因為我政策略為不太進取,

故此入貨位,會保守D ...

唔通BOBO 真係趕客? 今日無人0既? 呢個係我少說話原因之一........

小安, 希望你袋袋平安啦, 我今日都走埋沒人才3983了,

有機會再入過, 搵番D $ 交過年交保護費俾媽媽先, 因為今年都係花紅無望架啦....

2010/01/18 22:18:24 回覆

馬仔,

雪柜我今日到我個死位,明天我希望做到行刑動作.

價現到呢個位隨時彈上去.

講到尾我都係唔捨得啦!!

會留左些少嚟釀米酒!!!

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/01/18 17:11:50 回覆

我今日$12.58 買咗一注九紙.

persie,我鍾意您個新朵(小廁紙),希望遲D叫你[大廁紙] la.

2010/01/18 15:10:23 回覆

外出,如果冇飲醉就今晚再談。 今日好日,宜飲酒作樂!

2010/01/18 12:25:59 回覆

馬仔:Okay for 1/25, not tonight!

2010/01/18 12:16:39 回覆

soho:最失敗嘅代表作冇乜特別含意,只係形容現階段情況,帳面上不論長中短線唯一表現最差咁解。

你講嘅第一和第二點都係部份原因,但第三就唔係。

6.29 買第一注,加注位約 5.66,即係第一注回調 10%;止蝕位約加注位再跌百份之五,大概 5.37,同樣係平均價回調 10%。  

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/01/18 11:32:37 回覆

主席喺今晚定下一個星期一同我打草滾? 今日好日呀

 

Re-post,


soho*  17/1/2010 19:28:49 

主席, 近排港股正處於下跌勢中, 大家紛紛作出止蝕/止賺行動, 不免有點猶豫, 難以作出決定, 信心亦有所動搖, 我見網友本來打算下跌時買入第二注都變成止蝕走鬼, 想止賺既又驚佢爆上, 有點慌亂.

在我來說, 止蝕/止賺真係超難, 所以一唔對路我就閃, 執少少就走, 明明睇圖股份既走勢好靚, 都可以失驚無神急挫, 好難搞.

你對懵牛既睇法相信大家都好明白, 但係我對#1717澳優仍有許多不明白的地方, 尤其是在止蝕/止賺方面的處理手法, 由於各網友係呢方面真係好弱, 所以我想討論一下, 希望你唔好嫌我呢個[40後]長氣, 因為無論成功或失敗都有值得借鏡的地方.

澳優上市創新高 $7.25 後回落, 隨後幾次曾再上試 $6.8 邊受阻而回, 你既買入價係 $6.29, 問題如下:

1.是否對澳優有信心所以不到目標 $7 誓不沽? 幾次曾上沖 $6.85受阻而回落, 也不打算止賺

2. 澳優再次回落, 現價 $6.14 豈不是再度由賺變蝕? 有違你既炒股理念, 是否因為銀碼細, 所以決定不遵守紀律?

3. 抑或係你認為半新股澳優有莊家操控, 正在震倉收貨所以死守? 同佢鬥長命.

4. 澳優12月曾跌至 $5.72, 你既買入價係 $6.29, 還未到止蝕位嗎? 抑或根本沒有定下止蝕位?

5. 你說澳優係你最失敗嘅代表作, 係指邊方面? 選股? 止蝕? 止賺?

煩請賜教! {#icono_85}

2010/01/18 10:57:52 回覆

寶寶:你係咪要睇通勝揀日,點解成日都係子時洗頭?

粟米油 6.x 幾時?

2010/01/18 01:29:45 回覆

SORRY, SORRY我又去左洗頭....

馬仔, 飲酒其實我最怕飲威士忌, 除了MACALANE,

一直最鍾情都係GIN 同雞尾酒, DIAMOND BLACK 如果唔係飲6 枝已太酸,

我仲鐘意........

SOHO, 講開不會進取地買入, 我不買電訊, 避開內房,

除了工行, 食物股現價暫高, 仲有D 咩野可以諗下呢?

#1006 如果落番6.X 我都想諗下........

soho*
soho* 2010/01/18 01:14:42 回覆

寶寶狐, 阿爺擺明唔想新年流流打殘股市, 你睇下阿爺出招係一啖沙糖一啖臭臭 (融資融券+收緊銀根), 上証綜指落到 3100 就識彈, 屎唔去, 港股係俾班外資打殘就真, 我覺得係有心人想係衍生市場搵食, 想借內地收緊銀根消食黎做世界, 插完就會玩反彈, 好淡通殺, 我對港股唔會太悲觀.

馬仔, 我唔要 whisky, 我要飲橙汁. {#200903162115421945_600w.gif}

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/01/18 00:38:59 回覆

子時? 好時辰wor,等埋個兩個亞叔,就開得檯啦。

BoBo ,我澄喺鍾意飲whisky on rock,用嚟送排骨幾好.

2010/01/18 00:34:02 回覆

馬仔, 我剛十點幾整左南乳排骨吃, 依家子時了, 你食左燒夜未?

2010/01/18 00:26:36 回覆

SOHO , 唔好意思, 夾硬要你陪我講.............

係做冬個日亦曾穿21000在低位20800-900 見支持,

聖誕至1/1假期氣氛濃厚下仍 守得住21000 ,

故我改為看好不沽期指.  

依家唯一推低個市0既理由係:國策 !

內銀加準備金後, 大家都驚收緊資金, 這兩天更講到中國會退市.

如果真係咁 , 睇怕真係要見20300-400 , 之前穿21000時,

我本來係假設穿20800便沽期指, 可是到208XX 已守住....

但係國家收緊借貸重點係內房泡沫 , 係米想打死股市呢?

我假設為只抑樓不抑股, 中國人會唔會新年流流打殘股市,

等國民黑口黑面過年? 國策係過去1-2 年 已經說明了國人要臉程度,

故此我打算逢低買入,重點我未買第一注,當然如果有貨我都支持食糊,

唯一的#3983 只沽剩最後3份1 了; #606 亦在FRIDAY執小小 走埋....

不覺我覺得買/ 不買不是最重要,選股才是最考一關, 我做左成個星期暫只選了工行, 不過都未到我入貨位..............

P.S 貨是會買, 但同本運程書講咁 : 不會太進取...

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/01/17 20:49:04 回覆

 Citysuper.

soho*
soho* 2010/01/17 20:46:03 回覆

乜東東? 好似爆谷, 當飯食? 邊樹買?

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/01/17 20:42:13 回覆

請您們食呀,我現在食緊,好好食。 {#P170110_20.30.jpg}

2010/01/17 20:21:17 回覆

主席,

我喜歡睇開的股好冷門好偏,

有時想叫人教我都要擇人嚟問,

小廁紙,

謝謝分折!!!

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/01/17 19:39:54 回覆

吃飯未Soho BoBo,我吃飽了

soho*
soho* 2010/01/17 19:39:07 回覆

人老手腳慢, 又長氣, 千幾隻字打唔切噢!

寶寶狐, 期指我唔在行, 我係講恒指由12月高位約22600跌至上周五 21654, 只係跌了約1000點, 跌幅不算多, 有可能係內銀.保險跌, 和黃.港交所.中移.匯控頂住, 抵銷了部份跌幅, 不過好多股份已跌穿了21000時的低位, 尤其是內銀.保險股, 有點洗倉式下跌feel.

以往恒指出現「死亡交叉」之後, 當10天線回升再上穿20天線,恒指都再創新高,維持一浪高於浪走勢。但係今次好明顯唔係, 反而似係有一浪低於一浪的走勢。但陸 Sir 話恒指短期見19000點機會唔太大, 有另一說法話若恒指繼續下跌,跌穿頭肩頂頸線位21002,便會有較深調整,見19000或以下。似乎太悲觀.

據史哥分析, 期指大戶位是 21400, 頂得住則港股有望回穩, 萬一失守恒指向 20700 進發.

好耐之前 陸 Sir 講過恒指高位22620點,調7%是21036點,調8%是20810點,調10%是20358點,這些都是無貨者入市的參考位。唔知佢有冇改變睇法.

你對港股走勢有乜睇法?

睇下天日乜野環境, 我想係 $123樓下 買入第一注 #2828, 國壽跌穿 $36 入貨.

2010/01/17 19:37:02 回覆

SOHO 唔彩我, 我嬲.............

soho*
soho* 2010/01/17 19:28:48 回覆

主席, 近排港股正處於下跌勢中, 大家紛紛作出止蝕/止賺行動, 不免有點猶豫, 難以作出決定, 信心亦有所動搖, 我見網友本來打算下跌時買入第二注都變成止蝕走鬼, 想止賺既又驚佢爆上, 有點慌亂.

在我來說, 止蝕/止賺真係超難, 所以一唔對路我就閃, 執少少就走, 明明睇圖股份既走勢好靚, 都可以失驚無神急挫, 好難搞.

你對懵牛既睇法相信大家都好明白, 但係我對#1717澳優仍有許多不明白的地方, 尤其是在止蝕/止賺方面的處理手法, 由於各網友係呢方面真係好弱, 所以我想討論一下, 希望你唔好嫌我呢個[40後]長氣, 因為無論成功或失敗都有值得借鏡的地方.

澳優上市創新高 $7.25 後回落, 隨後幾次曾再上試 $6.8 邊受阻而回, 你既買入價係 $6.29, 問題如下:

1.是否對澳優有信心所以不到目標 $7 誓不沽? 幾次曾上沖 $6.85受阻而回落, 也不打算止賺

2. 澳優再次回落, 現價 $6.14 豈不是再度由賺變蝕? 有違你既炒股理念, 是否因為銀碼細, 所以決定不遵守紀律?

3. 抑或係你認為半新股澳優有莊家操控, 正在震倉收貨所以死守? 同佢鬥長命.

4. 澳優12月曾跌至 $5.72, 你既買入價係 $6.29, 還未到止蝕位嗎? 抑或根本沒有定下止蝕位?

5. 你說澳優係你最失敗嘅代表作, 係指邊方面? 選股? 止蝕? 止賺?

煩請賜教! {#icono_85}

瀏覽更多回應 正在載入...
user