BOBY

2010/01/28 23:29:49 網誌分類: 寵物
28 Jan

晚上集會,陳偉業大叫解放香港!!聽落以為佢好偉大添.台下一眾衛兵當即如聞雞起舞.

不知第二天他們會否人人到商店買刀買棍.隨時起義,解放香港.那么解放軍會否出兵對抗??因為你們話要解放.即是搶奪香港政權喎!!!

 

......都話你們死剩把口..余大狀即刻又出來解畫..辯稱並非用行動解放,只是狗UP而巳.

 

陳偉業口口聲聲話共產黨冇理由不准叫解放兩字..因為共產黨以前最愛用解放字眼…!!!佢唔出聲都唔知,原來陳偉業咁低能,咁白痴.難委台下的FANS仲當佢係英雄添…..用下腦先講,先生!!   解放兩字,幾時輪到你用呀!照下鏡先啦!

回應 (5)
我要發表
2010/01/29 22:13:03 回覆

謝立冬第三星.近日好嘛.

退一步是否海濶天空 ?  佩服有此雅量.

 

2010/01/29 22:09:16 回覆

言詞略嫌粗俗...可能受社民三子影响.日後當要自省,向"東郭"先生學習.

再謝賜星的人.

 

立 冬
立 冬 2010/01/29 22:02:07 回覆

我都送一粒星星俾你。 {#icons_cat1}

2010/01/28 23:49:08 回覆

多謝賜我一粒星的QQ..

各位共產黨,國民黨..公民黨,社民黨. 手袋黨...無黨派朋友.小弟要睡覺.

如有留言,明日定覆.萬分抱歉.見諒.

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2010/01/28 23:43:53 回覆

金兄 :晚安,謝到訪 !

呢壇嘢唔想講喇.

+1

user