金和飯店

2010/01/30 12:13:44 網誌分類: 港島區
30 Jan

完整的鍋巴

星期五晚,回暖了。看著太座嘅肚子位置一天比一天落,預示了新成員好快就會同大家見面了。「你老婆生咗未?」成為近日最常見嘅開場白。

是晚,太座想起「民聲」嘅蒸肉餅。可惜,當我們來到嘅時候,已經有大批人等候中。以太座現在嘅狀態,那能乾等呢?於是便走往隔離舖一試其煲仔飯。

這裡嘅煲仔飯共有十一款,而且可以cross-over,當然雙拼要加錢啦。不是用傳統炭爐煮出來嘅煲仔飯,出爐時是少了一股炭香味,不過火喉掌握更加得心應手。燒得火紅嘅瓦煲,打開煲蓋,加點自家製嘅豉油汁,再蓋上焗一分鐘,動作一氣呵成。先試臘腸排骨飯,排骨裡嘅豬骨被熱力迫出,摻到每一粒米中。入口有豬油甘香,而且飯是粒粒軟糯,如不是飯不夠米氣嘅話,相信已屬極品;臘腸嘅質素較為普通,食落不太香,而且是瘦咗啲。最好嘅地方就係鍋巴,由於焗嘅時間剛好,鍋巴不燶之餘,還可以整塊起嚟食,卜卜脆,帶有豉油汁嘅甜味,滿足。

食煲仔飯,時間嘅掌握至關重要。只是遲咗五分鐘打開煲蓋攪動,北菇滑雞飯嘅飯焦已經相去十萬八千里,有些還燒焦了。雞比較多骨少肉,但雞肉亦算嫩滑。至於雞味,除非是冇激素兼且是走地雞,否則如石頭鑽出血。

煲仔飯三十五蚊,送一碟油菜。雖然只得幾兩菜,這價錢也是抵食夾大件的。

用餐日期: 2010-01-08        

味道4   環境2   服務3   衛生2   抵食4

地址:大坑浣紗街20號地下

回應 (0)
我要發表
user