關慧玲
關慧玲
關慧玲

米米是肥老虎

2010/02/13 02:46:36 網誌分類: 未分類
13 Feb

虎年到,家裡多了個新成員。

 

{#IMG_0880ny1.jpg}

 

小襪混淆了...

{#IMG_0883ny2.jpg}

 

 

之唔係似米米囉,牠比老虎更肥呢。

{#IMG_0879ny3.jpg}

 

虎年到,黃色貓當然特別興奮啦。歲晚收爐,祝大家:

{#IMG_0884ny.jpg}

 

仲有仲有....新年進步,身體健康。

 

{#IMG_0885ny5.jpg}

回應 (6)
我要發表
2010/02/23 17:27:54 回覆

關小姐 ,

係呀 , 不過我都成日留意貓私語同各位貓友 , 關家貓嘅近況 , 我係用飛機籠捉佢去架 , 一捉佢就知 , 好難用袋 , 一知出街就失控 ,叫獸醫上門 ? 上次去到診所一個醫生 , 一個帶住長手套嘅姑娘 , 都捉佢唔住 , 重攪到賴尿添呀 , 唉 ! 唔知點算 !

關慧玲
關慧玲 2010/02/21 12:26:55 回覆

sinsinho,

好久沒你消息囉,你好嗎?新年快樂丫。

關於不肯出街的貓,我家也有小miu一樣都係咁,不過佢係驚到唔郁,從前二號仔仍在時,就比較大件事。

能請醫生出診到你家嗎?又或者只讓貓從袋裡伸出手來打針亦可試試。我家貓爺又夠鐘打針了,看來又有一番惡鬥。 {#icons_cat7}

2010/02/20 17:46:20 回覆

關小姐 , 各位貓友 , 今日人日 , 祝大家都生日快樂 ! 身體健康 {#icons_cat1} !

肥老虎會唔會俾米米視為勁敵呢 ? 如果我小米見到肥老虎 , 條尾 , 對耳仔肯定首先報銷 , 小襪係咪重咗好多 ? 佢哋喺咪已經適應咗新居 ? 阿 kid 重有冇匿埋 {#icons_cat7}?

我想問吓大家如果貓貓打唔到針有冇好辦法呢 ? 因為上年寶寶大鬧診所 , 由枱面打到落地 , 重整到隻手流血 添 , 打唔到針不特止 , 連體檢都做唔到 , 唔好話抽血 , 我嘗試再問醫生 , 佢都話冇把握幫佢打到針 , 記得上次個醫生好好彩咁同佢打咗支鎮定劑先可以同佢做體檢 , 但第二次佢精咗喇 , 唔上當 , 大家幫吓手 , 有冇計 ? 

2010/02/19 23:22:49 回覆

虎年,加油

立 冬
立 冬 2010/02/14 15:43:08 回覆

{#201002141225462726.jpg} 祝慧玲心想事成,身體健康!

2010/02/13 19:04:36 回覆

我都祝大家身體健康,心想事成,開開心心... {#icons_cat2}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}