何洪記

2010/02/18 10:54:32 網誌分類: 港島區
18 Feb

這真是「何洪記」出品嗎?

星期日,由這天起,筆者嘅角色除了是別人嘅丈夫之外,也是女兒嘅父親。身份角色不同了,責任也大了。

是日要先往銅鑼灣辦一點事,再到醫院探望正在休養中嘅太座及小女。太耐冇食「何洪記」了,難得一個人在周日上午,找一個位子也比較易。戒吃牛,冇得食俾公仔箱唱到街知巷聞、成五十幾蚊一碟嘅干炒牛河,只好點了一份雲吞撈麵。

湯是清徹見底,入口甘香,是大地魚及蝦(連殼)餚出來嘅鮮味,不是人工味道可取替。而且加了一些韮黃及黑椒,無怪乎喝起來特別暖胃;麵條方面,是彈牙得有點出奇。初時細啖食唔多覺,都後來大啖咀嚼時,竟然發現了丁點苦澀味!雲吞亦是令人失望的包得求其,雲吞尾擺短之餘,部份亦支離破碎。餡料蝦肉與豬肉嘅比例是一比一,既得蝦肉嘅爽口,也有豬肉嘅甘香,合格過關。

四十二蚊嘅雲吞撈麵,對比以上所說,一定物非所值。要不是其湯底救了一點分數,換來的已經是一張「喊」面。

用餐日期: 2010-01-17        

味道3   環境2   服務3   衛生3   抵食2

地址: 銅鑼灣霎東街2號

回應 (0)
我要發表
user