新工

2010/02/20 08:21:26 網誌分類: 職場
20 Feb

哈! 估唔到一份 08年寄出去既工, 到今時今日仲會問我有冇興趣返工

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

接受左物流署既 OFFER, 3月1日返新工

回應 (5)
我要發表
2010/10/19 14:26:35 回覆

風兄,        大家咁耐 blog 友,  真系當你地系 good friends. 

你工作忙,  即系地位重,   應該發展唔錯 !    恭喜....  恭喜....

有穩定的升職加薪制度,  真令我這個師奶打工人羨慕呢 !  {#icons_cat8}

 

2010/10/13 14:12:15 回覆

風兄,          hello.    近況如何呢 ?    買咗樓未 ?      祝婚事工程順順利利 !

cooper123  攪聚會,  快來報名吧 !    大家轉 blog 咁多次,  依舊系到,  真系老友 ma.     雖然我這個師奶唔靚,  但系有大美人 123,  有餅兄,  有 rail 兄,   有 貓咪.......     快來報名吧 !

2010/03/17 19:40:01 回覆

風兄,          hello.    工作如何呢 ?    同事應該容易相處嗎 ?   以你地產見客累積的經驗,  應該無問題吧 !

由 坐唔定的地產工作 轉去 坐定定的政府工,  有無唔習慣呢 ?

有無買賣股票  或  牛 / 熊 ?    唔見你出現嘅 ?

現在每天聽見某個單位高價成交, 一轉手賺 幾十萬 或 一佰萬,  連公屋出售價都創新高,   不斷催眠大家樓價會越來越高,  唔買會蝕底.    儲存的購買力到底到何時會消耗完呢 ?

希望你認為適合買樓時,  提一提吧 !     

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/03/01 00:19:14 回覆

開工大吉,事事如意.

2010/02/26 17:21:41 回覆

風兄,           恭喜返政府工,  鐵飯碗 或是  合約制 ?    

地產旺盛時退出, 是否有任何意味呢 ?       

還是賺到買樓首期,  要固定收入供樓較為安全呢 ?

唔好意思,  八卦了.   因為想看看你對樓市的看法.

 

user