日本 - 九州

2010/02/24 09:12:14 網誌分類: 旅遊
24 Feb

日本 - 九州 

九州係喺日本西南面嘅島,包括九州本島上嘅大分縣宮崎縣福岡縣佐賀縣長崎縣(含五島列島同埋對馬島)、熊本縣鹿兒島(包含大隅諸島同奄美群島)等 7 個縣同埋外島嘅沖繩縣,人口大概有 1478 萬人(2003年),面積約 44400 平方公里,係日本目前高科技產業嘅主要集散地。

九州本島係日本第三大島,面積 36636 平方公里(2004年),同 35980 平方公里嘅台灣差唔多大,僅次於本州北海道,比四國大。

主要嘅農產品有煙草甘薯大豆亦都被廣泛生產。另外九州以種類繁多嘅日本瓷器聞名。重工業主要集中喺北部嘅北九州同大分一帶,主要係化學同金屬加工。

九州最大城市係福岡市,佢係一個港口兼主要嘅重工業中心北九州市亦係一個工業中心。長崎係島上主要嘅港口。

轉貼網上文章,所有版權屬原作者所有

I visited 九州 in April 2006 for seven days.

阿蘇火山
九州自然景觀百選第一名,可搭乘纜車至海拔1482公尺處觀賞火山奇景。

豪斯登堡
亞洲最大渡假休閒王國,荷蘭歐風之森林之家,填海而成的未來都市,寫下神話荷蘭之風情。

櫻島火山
鹿兒島的象徵,活躍的火山活動,大量的熔岩填埋了當時的櫻島和大隅半島間的海峽蔚為特別景觀。

 

鵜戶神宮
為日本第一代天皇-神武天皇父親之出生地。相傳把開運石投到龜背的凹陷處,許下的願望便能實現。

回應 (0)
我要發表
user