警官餐廳(鄧兆堅堂)

2010/02/28 23:03:21 網誌分類: 港島區
28 Feb

大叔送車

星期六,小女第一次正式去街街,為嘅係添置BB車。作為太座其中一位吊兒郎當嘅好友,升格為叔父輩嘅大叔對小女愛護有加,想也不想便淘腰包送小女嘅第一部車。幾個大唔透,一邊睇說明書,一邊即席安裝及練習操作,一番功夫之後,已經是八時多。晚飯地點,想空間大一點,好讓有位置給BB車,便想起了這裡。

嚟這裡打波就試得多,食飯都係第一次。樓底甚高,就算小女喊得聲嘶力竭,也不很應聲,不是太騷擾其他人。食物水準沒有什麼驚喜,但是考慮到價錢,又確算不俗。最有印象的是雪菜肉崧豆腐(正確名字已記不起),豆腐是十分滑溜,而且味道不太濃烈,伴著白飯一起吃最好;排骨醃得入味且夠晒耐,骨肉輕易分離。選用了肉排,一層肥一層瘦的,既甘香且肉質有彈性;霸王雞上放滿了椒絲、韮黃等,這般做法,味道是不能傳到雞肉上的。幸好雞肉尚算嫩滑,入口出奇的有一點雞味。

土魷蒸肉餅瘦肉比較多,缺少咗豬肉嘅甘香味,此空白被魷魚及香菇填補了。由於少了肥肉,吃起來也冇咁滑;印象中梅菜蒸鯇魚是上了年紀嘅男士恩物,感覺老積。其實好吃的不比梅菜扣肉差。火喉上是差了一點,梅菜嘅甜香味沒有完全迫入鯇魚肉裡;金銀蛋浸莧菜正常水準,沒有什麼特別。

平均消費是一百蚊一個人,有這樣大嘅場所,減少對其他人嘅影響,是有BB嘅家庭嘅選擇之一。

用餐日期: 2010-02-06        

味道3   環境4   服務3   衛生3   抵食4

地址:銅鑼灣鴻興道28號警官俱樂部2樓

{#007VO6ACE0B01E2C0B2195m.jpg}

{#007VO7FF7D32FAEC93048Em.jpg}

{#007VO89789214CB8341C37m.jpg}

{#007VO9850821475043AB72m.jpg}

{#007VOAEBABEE4042BC9010m.jpg}

{#007VOB4CEBD5DC941F7155m.jpg}

回應 (0)
我要發表
user